Utomjordiskt

Ännu en NASA insider som "läcker"

2013-01-21 09:10 #0 av: Marr

Här får man höra mycket om Aliens & Ufos. Månbaser av både aliens och människor ska finnas på "vår" måne t.ex. Att det är något vi inte ska få veta bekräftar denna insider som av säkerhetsskäl inte vågat släppa detta förräns nu. Mycket kommer vi få höra framöver det är jag övertygad om.

http://www.youtube.com/watch?v=o9qg6AP8p2c&NR=1

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-21 09:30 #1 av: Cristine

Ja jisses..det är bara början det här...

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-21 11:11 #2 av: [kajmal@]

när jag hade min första guid en grey, hade jag en vision, de de grå hade bygnader på baksidan av månen   små grå kupoler.

Anmäl
2013-01-21 11:40 #3 av: Cristine

Då var det inte samma slags guid vi ade/har för min visade på färgade kupoler i grönt landskap (någon slags mossa liknade det), men kanske ded har flera bosättningar och färgen därefter.

Anmäl
2013-01-21 12:16 #4 av: [kajmal@]

kul vi har samma erfarenheter, det borde ligga nåt i det!

Anmäl
2013-01-21 12:55 #5 av: Cristine

Min dröm

Olästa | Bevaka| Bokmärk

2012-10-07 17:26Cristine

Detta drömde jag 2009 och jag tycker det stämmer så bra med vad jag fått se i på video 

Olästa | Bevaka | Ta bort bokmärke 2009-05-28 14:04Cristine Härlig dröm! SE min 5.53 och min. 6.30

I natt var jag ute och reste..i ufo! Jag var på en planet som var väldigt grön och jag tror att det såg ut ungefär som en myra ser på skogsmark. Allt var täckt utav en slags mossa och träden såg ut som lingonris en del och andra som palmblad. Man bodde i någon slags färgade halvglober. De var genomskinliga innifrån men man såg inte in utifrån. Vi klev in i tefatet och jag blev förvånad då den lät som min magnetiska spis. Jag såg planeterna fara förbi som kritstreck då vi plötsligt kom fram till ett ställe där man såg som en dimma i olika färger där vi åkte in och plötsligt såg jag något jag kände igen, det var jorden. Det var imponerande att se hur fort det gick att resa från Berlin till Moskva. Jag fick titta på en oval skärm och såg då att man kunde se inuti kreml och man hörde rösterna tydligt. Dom kunde se överallt!! Jag fick också se hur de andra åtta tefaten gjorde sig osynliga när de skulle flyga över staden. de släppte ut en massa klot i olika färger som de styrde med som det såg ut som...dirigentpinnar. När de kom tillbaka samlades de i en stor genomskinlig tratt där de for runt och sprakade. Till sist blev jag lämnad i skogen bakom mitt hus, gick omtumlad hem och lade mej. När jag vaknade kändes det som upplevt drömmen  
? Har jag varit på Mars?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt

www.livskvalitet-2.se

Anmäl
2013-01-21 12:58 #6 av: Cristine

'

Anmäl