Framtiden -2012 och efter

Michelle Phillips om 2013

2013-01-20 20:56 #0 av: Nandini

Kära andliga familj, vänner och medskapare,

Välsignelse till er alla inför ett nytt år av fred, kärlek och nåd. Må detta år 2013  bli ett fantastiskt år där uppvaknandet av våra själar sker genom glädje, harmoni och skratt.  Må ni alla vara vittne till att alla era gamla programmeringar och mönster försvinner för alltid  och att ert högre jag fortsätter göra  goda val i era liv.

Vi har kollektivt burit varandra genom dörröppningen till 12-12-12 och nu vaknar vi till kärnan i vårt eget hjärta, till kärleken till oss själva och vår storslagenhet. När vi tog oss igenom dörren till denna högre vibration av oss själva, aktiverade vårt eget ljus de gamla karmiska energier i våra lägre chakran, vilket för många orsakade utrensning och obalanseer i våra känslor.  Det är bara tillfälligt. Du kanske har minnen som kommer upp, som du känner att du har bearbetat i åratal eller minnen som du helt hade glömt, som kommer upp till ytan igen.

Du kan känna dig splittrad inombords,  bevittna dessa erfarenheter och känna de känslorna.  Du kan känna stor sorg, hopplöshet, depression och tomhet, som om du inte har något att ty dig till och sedan nästa minut känna dig fri och lycklig. Som att åka i en emotionell berg- och dalbana. Du håller inte på att bli tokig, du håller på att ascendera! Det här är uppstigningen!!

Det som håller på att dö är egot, och de gamla trådarna som har hållit känslorna fast, håller på att lösas upp. Alla lägre chakrans karmiska energi håller på att upplösas, bara du tillåter det.

Vi minns vilka vi är på nivåer som vi aldrig har upplevt förut. Detta är ett av de viktigaste och mest kraftfulla år i våra liv. Detta är det år du verkligen kommer att väcka Mästaren och Medskaparen i dig, inte bara tro att du är en Mästare utan också uppleva att du är det. Du kommer att känna dig mycket starkare och inte vara så rädd att gå vidare. Du kommer att känna att allting är möjligt.

The Creators (Skaparens) meddelande:

Ni kommer att känna att er vilja och Skaparens vilja är ett och ni kommer att ha modet att gå framåt på ett sätt som ni inte hade trott vara möjligt. Ni kommer åter igen känna hopp och glädje.  Saker i det förflutna som verkade så viktigt, kommer inte längre att ha någon betydelse. Era  uppfattningar om vad som är viktigt i livet kommer att förändras.  Ni kommer verkligen börja leva i det högre medvetandet i era  liv. Gamla relationer kommer att läka eftersom ni  inte längre kommer att vibrera i karmiska mönster. När ni är med andra som har känslor som kommer upp, kommer ni  observera vad som händer utan att ta in deras känslor som era egna.

Ni kommer verkligen uppleva meningen och kraften i att förlåta. Ni kommer att uppleva att det inte finns  något att förlåta, och ni kommer att vara tacksamma för alla de lärdomar och de  människor som ni gick med på att möta i det här livet, vilka har möjliggjort att ni har kunnat växa som människor.  Och inom er kommer ni att känna er hemma, känna er fulländade i er själva.

Under tiden jag skriver detta brev, kom Skaparen faktiskt igenom med de 2 sista  styckena.

Det är viktigare än någonsin att ni är medvetna om era tankar och den energi av känslor som ni ger ut. Ni kan uppleva att det ni tänker kommer tillbaka fortfare än ni kan föreställa er.

Jag har själv gått igenom en läkningsprocess de senaste veckorna och Skaparen har gett  mig mycket kraftfulla redskap och tekniker så att jag kan hjälpa er snabbt och tryggt genom era gamla känslor och in i era själars  högre vägledning och syfte.

Jag kommer att vara i Sverige från slutet av februari med föredrag i Stockholm måndagen den 25 och kommer att ha fyra workshops och några privata sittningar.

Workshops:
Norra Sverige: 2/3 mars
Göteborg: 14/17 mars
Omberg: 27 mars - 1 April
Stockholm 13/14 april
Alla platser och kontaktinformation kommer att vara på min hemsida i helgen. www.soulsawakening.com

Tack alla för att ni är villiga att finnas  i mitt liv. Ni är en så stor del av min Själsfamilj och mitt hem.

Jag älskar er väldigt mycket. Michelle

Anmäl
2013-01-20 21:25 #1 av: Cristine

Tack Nandini mycket stämmer, måste läsa en gång till.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-20 22:16 #2 av: Gahella

Tack Nandini, stämmer väldigt bra på vad jag jobbar på, och hur jag tänker och agerar nu.

Anmäl
2013-01-20 22:18 #3 av: Nandini

Själv har jag känt av precis det där med att gammal skärp kommit tillbaka och det är så befriande att läsa att det ändå är OK, att det är en del av processen!

Anmäl
2013-01-21 21:02 #4 av: Amon

Tack Nandini! Glad

Detta stämmer bra för mej också. Har under de senaste åren gått igenom en mycket jobbig arvstvist bla. Den 13:e dec somnade en närstående in (som var den stora orsaken till denna tvist) och sedan var det tacksägelse och begravning i mellandagarna.

Så strax efter nyår åkte jag och flera i familjen på en influensa som först nu börjar släppa taget om oss. Väldigt mycket utrensningar!! Det känns som om tjugo års tråkigheter nu rensas bort från våra energisystem.

Och nu kan det bara bli bättre! Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.