Ljus & Upplysning

Åren 2011-2012

2013-01-20 14:00 #0 av: Cristine

Tänk så mycket som har hänt på dessa två år..vi har fått veta att aNasa ljugit för oss hela tiden. Att det finns boningar på både månen och Mars, att vi kommer utifrån, alla nyheter som arkeologerna grävt upp, nyheter vi fått genom corncirklar,direktsända genom kanaliseringar, alla ufos vi fått sett, konstiga saker som vi inte förstår, och sannigen om chemtrails och Haarp.. hur våra vänner hjälper oss genom att tillintetgöra missiler, hur vi fått reda på de hemliga tunnlarna som eliten byggt för att rädda sig själva etc etc...

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-22 13:32 #1 av: Marr

För min egen del kan jag bara hålla med, fast jag hade ingen dator förräns slutet på 2011. Alla tankar man gått och funderat på med världsordningen, Ufos, andligheten osv, kom på plats för mig när jag kom med här.

Äntligen hittade jag likasinnade att tala med och för att inte tala om dessa chemtrails som hela min kropp skrikigt fel fel till. Min kropp har t.o.m. blivit sjuk av dom, fast det finns säkert fler faktorer inblandade i detta.

Allt som känns som sanning för mig fick jag bekräftat genom internet och mina "systrar & bröder" på ifokus. Nu har man så mycket information att tillgå så det nästan snurrar i skallen. Har lärt mig massor och även lärt mig att ju mer man vet, så vet man ännu mindre.

Kan ju inte jämföra med vad som hänt åren innan med avslöjanden av t.ex. Ufos, men nog tycker jag att det händer otroligt mycket på den fronten nu. Att det ökat under 2012 kan jag märka. För att inte tala om alla jordlika planeter som upptäckts det sista t.ex.

Känns som jag kom med här i sista minuten. Jag är så glad för det! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-22 15:42 #2 av: Gahella

Ja och det är nog bara yttersta toppen på isberget...Obestämd

Det känns lite speciellt att isbergen smälter så fort nu och spekulerar om vi kan dra paraleller med det. Jag menar vatten står ju för information och det sägs att valarna är väktare av jordens och även kosmos minnen.....såna tankar går runt i min skalle Foten i munnen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.