The Ascension / Uppstigningen

Starseeds! Är du?

2013-01-14 11:29 #0 av: Marr

Känner du igen dig på minst 5 saker här?

Då kanske du är en av dessa. Är du ung eller gammal, vilket som så är det viktigt att ta hand om sig så man inte faller. Det kan vara nog så jobbigt att befinna sig i i denna 3d värld, utan att man hänger sig åt droger t.ex.

Kämpa på vill jag säga till alla som vacklar idag. Det blir bättre! Kyss

http://www.youtube.com/watch?v=UlzS_ImEExw

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-14 23:35 #1 av: Amon

Det var mycket som stämde på mej - fast droger har jag aldrig sysslat med.

Har ingen bokstavsdiagnos heller - vad jag vet. Flört

Anmäl
2013-01-15 08:19 #2 av: Marr

Nä och även om en hel del stämmer på mig med och jag har festat mycket i mina unga dar, så är jag glad att det inte tog mig i sitt grepp s.a.s. Glad

Så blir jag lite Ot igen, men tycker det hör ihop.

Jag tror det kan vara tufft för många yngre idag när depressionerna kryper längre ner i åldrarna. Läkarkåren eller staten är ju mer än villiga att skriva ut deras syntetiska droger till unga. Undrar var detta ska sluta om man ger t.ex. en 2 åring antidepressiva...man säger ju att hasch är inkörsporten till tyngre droger, nu för tiden vet jag inte längre vad jag ska tro. Obestämd

Anmäl
2013-03-10 22:23 #3 av: SuperMegaNova

Stämde in nästan allt på mig... Så då är man en starseed...
Spännande...

Anmäl
2013-03-11 05:45 #4 av: baradenjagär

Åtminstonde tretton stycken stämde in på mig mer eller minde...

Jag drömde att jag blev jagad av en björn och att jag hade min lilla son med mig som jag lyfte upp i famnen och sprang med. Efter ett tag kommer jag fram till ett hav och då är jag själv. Jag börjar att simma och björnen har försvunnit. Det är sommarkväll och mörkt och efter ett tag kommer jag fram till en hamn med massa båtar. Jag blir glad över att se att staden jag kommit till heter 7 stjärnor. Det känns som om jag äntligen hittat hem. Jag går upp i staden och vandrar längs olika gator. Jag känner staden och gatorna utan och innan. Jag har varit här förr. Efter ett tag kommer jag fram till en tatueringstudio som jag går in i. Jag minns allt väldigt tydligt av drömmen fram tills nu. Men sen blir den mer suddig. Jag tror att de vill att jag ska tatuera mig men att jag inte vill. Är inte riktigt säker. Sen minns jag inget mer...

Tack för att du la ut videon Marr. Blomma Kram

Anmäl
2013-03-11 05:49 #5 av: baradenjagär

Jag missade att få med att jag drömde den här drömmen för tio år sen. Undrar vad den betyder...

Anmäl
2013-03-11 09:17 #6 av: Marr

#4 Tyvärr är jag dålig på att tolka drömmar men tycker det var en väldigt fin dröm du hade där. Om sjustjärnorna och vattnet...

Är jätteroligt när ni delar med er av era upplevelser och tankar. Tack för du delade med dig av en stark dröm & Kram till dig med!

Anmäl
2013-03-11 09:18 #7 av: Cristine

#5  Jag ger dig ordens betydelse så tolkar du den bäst själv

Björn= Kontroll

Son (barn)= Släppa ångest, sårbar

Vatten= känslor

Båtar=Lycka, självkänsla

Stad- Hem= funnit dig själv

Tatuering= En händelse som lämnat outplånligt minne

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-11 10:28 #8 av: Gahella

Vad jag vet står björnen för kvinnlig kraft, men även introspektion och ett älskande hjärta.

7 stjärnor får mig att tänka på plejaderna som även kallas för de 7 systrarna

Anmäl
2013-03-11 10:32 #9 av: Cristine

Så bra Gahella , stjärnorna glömde jag!

,+

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-11 10:37 #10 av: Gahella

Jag tycker vi kompletterar varandra bra, kära syster Pussar

Anmäl
2013-03-11 17:17 #11 av: baradenjagär

Åh, tack för svaren. Många nya infallsvinklar.Ler

Känner att drömmen är viktig på något sätt...Annars skulle den inte satt sig så starkt.
Sen ca 2 år tillbaka i tiden har jag bara sovit och sovit. Har inte gått att hålla mig vaken. Tror jag sovit mer än jag varit vaken nästan. Sen jag hittade hit till er behöver jag knappt sova alls. Men är ändå inte trött... Känner ni igen det? Plus att jag inte längre känner samma intensiva pirr i huvudet längre. Vet inte om det har något samband?

Anmäl
2013-03-11 22:55 #12 av: Amon

#11 Du kanske mår bra av - och känner igen - energierna här inne?! Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.