E.T. / Utomjordiska raser

62 barn hade närkontakt i Zimbabwe

2013-01-11 22:06 #0 av: Gahella

som gav dem gåshud

Anmäl
2013-01-12 12:58 #1 av: Joggan

John Edward Mack

John Edward Mack, M.D. (October 4, 1929–September 27, 2004)
was an American psychiatrist, writer, and professor at Harvard Medical School.
He was a Pulitzer Prize-winning biographer, and a leading authority on the spiritual or transformational
effects of alleged alien abduction experiences.
More.....

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack

Hela doku...

Dr. John E. Mack appears only briefly in this film, his death having occurred soon after production began. More substantial are visits to the New England countryside with experiencers, including one couple who videotaped an unidentified flying object hovering above a lake a few hours before they were abducted from their lakeside cottage. Also in this film, is the New York artist and alien encounter investigator Budd Hopkins.

Although this documentary is similar to other documentaries commonly seen on American cable television, it has a more leisurely pace and gives more time for the experiencers to explain themselves than is commonly granted in US productions. One of the best interviews in the program is not with an experiencer at all, but rather with the husband of an experiencer, who matter-of-factly explains how his family has come to terms with his wifes experiences.

Playlist..

http://www.youtube.com/playlist?list=PLvAfg3o06m1HXSjDwAodu7fJRz-cCUyZQ

Häls/Joggan

Anmäl
2013-01-12 13:38 #2 av: Marr

Äntligen kunde jag se din utan buffrande Gahella! (det är en "sån" dag igen) Blir alldeles rörd när jag ser denna video. Tänk att detta har präglat dessa barn för livet, det är jag övertygad om.

Tror att dom har alla möjligheter att tänka "rätt" i fortsättningen. Även om upplevelsen må varit skrämmande för så små barn...för dom har ju ingenting att jämföra med s.a s. men tror ändock att ett "frö" såddes där för framtiden...

Tack Gahella för en ärlig video! Glad

Skulle titta på din nu Joggan då börjas det med buffer igen...tar det sen då, suck...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.