Utomjordiskt

Försöken att skjuta ner ufo

2013-01-10 12:09 #0 av: Cristine

med haarpFörvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-10 14:09 #1 av: Marr

Aha så det är med haarparnas hjälp detta kommer från. Har sett flera videos med "krigsföringen" mot ufosen. Har undrat var på jorden står dom som skjuter ut mot universum Skäms.

Vad har NASA gjort egentligen som föranleder att skjuta ut i universum mot dessa orber? Tror dom att dom har någon chans eller? Idioter! Är trött på deras j...a lekar! Skrikandes

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-10 14:57 #2 av: VSK

År 1561 i en tysk by så krigade flera UFOs mot varandra. De sköt hej vilt och efter flera timmar så var kriget över.

Tyvärr så minns jag varken vad byn heter eller vad konstnären heter som målade en tavla av kriget, men det går ju att googla på för den som är intresserad.

Kanske OT i den här tråden men jag ville bara tala om att UFOs har observerats bra mkt längre än NASA funnits Glad

Utan NASA så hade vi inte haft deras filmer, så i det perspektivet så får vi vara glada att NASA finns tycker jag Tungan ute

Jo just ja, medans jag kommer ihåg. Forskare har mätt upp ett UFOs hastighet med radar till 30.000 km/t. Och det i jordens atmosfär på låg höjd. Det skedde i Norge på 80-talet.

Hur fort ett UFO går i rymden är det nog ingen människa som vet.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-01-10 15:47 #3 av: Marr

Mycket intresant VSK!

Ja jag är ju jättenyfiken på NASAS förehavanden och tack vare deras filmer så har vi ju endel som är väldans duktiga på att ta fram saker på deras filmer som kan analyseras mer grundligt.

Föredetta anställda hjälper ju även till att avslöja en hel del med allt som läcker. Utan NASA hade vi inte haft så mycket att prata om direkt.

Att det har krigats där uppe i galaxerna mellan olika raser långt innan vi hade haarpar eller ens fanns till, det kan jag tänka mig. Kan även tänka mig att vår planet har ett stort "försvar" av dom "out there", från kanske mer ej så vänligt sinnande varelser...

Att man sen försöker skjuta ner ufos från jorden gör mig illa berörd, förstår det inte. Behövs det? Kanske gör det det, men jag undrar jag...Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-10 16:44 #4 av: VSK

ja jag tycker det är jätteintressant med rymden, UFOs och andra mysterier. Det sägs ju att rymdfolket Plejaderna skyddar jorden från onda raser.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.