The Ascension / Uppstigningen

Gaia Portal

2013-01-09 00:09 #0 av: Amon

Vet ej om detta passar på "utomjordiskt" - kanske är det mera "inomjordiskt" - men tror nog att det passar här ändå - eftersom allting hänger ihop.    http://gaiaportal.wordpress.com/

Hittade den här sidan för ett tag sen - och brukar regelbundet läsa nya inlägg där. Om ni tycker det passar här - så kan jag lägga in nya meddelande efterhand.

Om GaiaPortal ...

GaiaPortal förmedlar meddelanden om förändringar och framsteg i Moder Jords planetariska energi faser. Meddelandena häri är att informera, stödja och uppmärksamma de som dras till det, energiska händelser transpirerande ögonblick till ögonblick.   http://gaiaportal.wordpress.com/

De som dras till den här webbplatsen kommer att veta omedelbart om det är deras att läsa.

Författarna till denna sida är Star Varelser som är anslutna till den heliga land Éire , och förkroppsligar den ursprungliga heliga feminina energin denna plats.

Denna webbplats är för överföring av meddelanden endast och kommentarer accepteras inte vid denna tidpunkt.

Anmäl
2013-01-09 00:22 #1 av: Amon

Inrättande av nya protokoll har slutförts

8 Jan

gaia_energy1

Inrättande av nya protokoll för överföring av högre D energier i den nya Gaia har slutförts. Ytterligare justeringar kommer att göras som Gaia projekt framåt genom den slutliga tidslinjen.

Vissa kommer att kalla denna period som "Homeward Bound". Det är korrekt. Hemmet har beretts korrekt av New Gaia, och var och en av hennes Hue-man invånare. Kort period av anpassning kommer att bli nödvändigt för dem omedvetna om sin närvaro på denna tidslinje. Allt har redovisats under övergången.

Kollega resenärer möts energiskt först följa med "i kroppen" illusion. Som inre väsen ansluter sker planetariska höjning på ett ögonblick.

Väntan är över.

Dags att börja ... Anew ...

Anmäl
2013-01-09 00:25 #2 av: Amon

Solar Light har besås helt Light Body of Gaia

8 Jan

Solar (Soul-ar) Ljus har seedade helt ljuskroppen av Gaia. Alla varelser vid Gaia är nu helt potentialfria serad för slutförande av Soul (Soul-ar, Solar) kontrakt. Tidsramen för färdigställandet konfigureras individuellt, men Hue-manity uppstår etablerade Högre gruppmedvetenhet.

"Många är kallade ... och (nu) många lyssnar. Och hör Högre Solar (Soul-ar) budskap. "

Anmäl
2013-01-09 10:54 #3 av: Cristine

Vet du Amon, jag tycker att det sista året så har gränserna mellan medialt och utomjordiskt suddats ut och gått in i varandra, mer än någosin ser man att allt är en helhet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-09 10:56 #4 av: Gahella

Håller med dig Cristine.

Tycker mycket utomjordiskt och inomjordiskt går alltmer ihop till den enhet det är :)

Anmäl
2013-01-09 11:17 #5 av: DivineAngel_90

Att allt hänger ihop är en sådan otrolig insikt. Det får en att betrakta världen mera hoppfullt och gudomligt fantastiskt. Världen delas inte upp längre i olika sanningar utan allt hänger ihop.

Det är en upplyftande otrolig insikt. ^^

Anmäl
2013-01-09 11:42 #6 av: Marr

Ja visst är det så, så har jag alltid tänkt att detta hänger ihop och nu är det mer uppenbart än någonsin!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-09 19:40 #7 av: Nandini

Intressant, Amon!

Korta inlägg med viktig information. Jag tycker det är en bra idé att lägga upp den nya nästan dagliga informationen från den här källan. Glad

Anmäl
2013-01-10 21:19 #8 av: DivineAngel_90

Jag undrar- har detta någonting med Agartha att göra? och inomjordingarna?

Anmäl
2013-01-11 13:13 #9 av: Amon

Persistens av lägre energiformer minskar, eftersom högre D galler stärker

10 jan

Persistens av lägre energiformer minskar, eftersom högre D galler stärkes.

Urskiljning och Val av tanke frön blir allt avgörande. Hela Gaia styrs nu och riktas via högre D (frekvens) galler.

Den totala effekten är snabb exponering och upplösning av lägre tankeformer.

Söker intellektet-styrda, lämnar tomhet inom, som högre D energier inte stöder intellektet.

Söker högre intelligens anpassar Högre Hue-själv med uppgraderade Högre D galler.

Högre Sun, nu förstärkt efter 1-3-13 ansluter inre Hue-person med Cosmic integritet, kosmisk förståelse, Cosmic Ascension.

Anmäl
2013-01-11 13:18 #10 av: Amon

#8 Tror inte det specifikt - men allting hänger ju ihop.

Ser det mera som att dessa meddelanden handlar om Uppstigningen - Ascension - för Hela Jorden - och de som lever här..

Jag vet inte om ni andra märker någon skillnad - men jag tycker själv personligen att mycket gamla energier och "tänkande" håller på att försvinna.

Känner mer och mer att alla "DU" är en blott annnan "JAG" - mycket tydligare nu än förut.

Måste även säga att det känns som om jag har en mycket bättre kontakt med mina husdjur nu också - mina två katter - de är sååå tillgivna. Även de känns också mer och mer som en annan "JAG".

Diana Cooper skriver inne på sin hemsida att 31 % av människorna "steg upp" vid vintersolståndet 2012 12 21 - och 57 % av djuren! http://www.dianacooper.com/

Anmäl
2013-01-11 14:38 #11 av: Marr

Ja Amon att det händer saker det märker även jag, men jag får inte mycket att hända med övriga livet...tiden går så fort och allt tar så lång tid det lilla man gör.

Det där med djuren kan jag verkligen hålla med om. Även om vädret är dåligt och så och dom bara vill vara inne, så vill dom gärna samlas allihop hos mig samtidigt. Innan har dom alltid turats om eller kapptävlat med att få min uppmärksamhet.

Nu är dom t.o.m. sams på samma plats alla 4 samtidigt, tvättar varandra och står i sen ett par veckor. Det har förvånat mig... FörvånadSkrattande

Anmäl
2013-01-11 20:14 #12 av: Amon

Ja - men det är ju märkligt att djuren ändrar sitt beteende! FörvånadGlad

Vi brukar ha rådjur i trädgården då och då på kvällar och nätter - ibland på dagen också. Håller till vid fågelbordet bara några meter från trappen.

Och de flyttar sej knappt när vi öppnar dörren och tittar på dem! Nästan som om de bor här i trädgården!

Anmäl
2013-01-11 21:35 #13 av: DivineAngel_90

Wow, hoppas jag märker av något snart. Ännu har jag tyvärr inte märkt av något särskillt. Men jag hoppas att jag snart märker av förändringarna i världen. Allt låter så underbart. ^^

Anmäl
2013-01-11 21:45 #14 av: Gahella

Precis det här pratade en god vän och jag om för c:a 1 vecka sedan då hennes katter hade blivit så väldigt kärleksfulla och gjorde sådant de aldrig gjort förrut.

Min katt har alltid varit väldigt kärleksfull mot mig och mot min yngste son som bodde här förru,t men det som ändrat sig är att han har blivit så petig med maten efter denna tid. Och det spelar ingen roll om jag bjuder på den maten gång efter annan för han svälter hellre än äter den, mat som han tidigare har ätit med god aptit. Skitjobbigt och svindyrt blir det ju :/

Men jag tror inte att han riktigt har hamnat i den 5 D världen ännu, men vad vet jag?!

Anmäl
2013-01-11 22:23 #15 av: Nandini

Jag märker att vissa människor på min arbetsplats som alltid varit negativa, nu börjar bli mer neutrala och visar mer förståelse för andra (och sig själva?). Så klart går det upp och ner, men det är en klar förbättring!

Själv känner jag av energierna på likartat sätt, fast det handlar mer om mina inre spöken, att jag lyssnar mer på mig själv och utgår från hur jag egentligen mår.

Kanske den lilla musen vid buss-stationen i morse bara ville hälsa på oss som stod där! Han flängde omkring omkring som en skållad "råtta" mellan fötterna på folk. Sen drog han iväg till andra sidan av buss-stationen.  Jag kände starkt att musen och jag hälsade på varandra!

Skrattande

Anmäl
2013-01-12 01:56 #16 av: Amon

Intressant att flera av Er har märkt av förändringar hos djuren! Då är det inte bara jag.. Glad

Tänker också på den här känslan av "Enhet med allt levande".

Det är ju flera som pratar om denna känsla - och jag kan inte säga att detta kommit just nu efter 2012 12 21 - utan mera stegvis under en längre tid. Men kanske har den aktiverats extra under dessa dagar?

Det är som om det inte går att tänka illa om någon tex. Jag brukar kunna irritera mej på min man ibland - men inte nu - jag märker en förståelse hos mej själv som inte känt så tydligt förut. Obestämd

Klart att man kan bli tillfälligt irriterad ändå - men det fastnar inte!

Det försvinner lika kvickt igen - och detta känns väldigt bra - faktiskt! Glad

Anmäl
2013-01-13 22:03 #17 av: Amon

Sammansmältning av diversifierad energimix Mönster Börjar ...

13 jan

Sammansmältning av olika energimönster (strukturer) börjar från och med 1-13-13. Unika möjligheter för Gaia harmonisering i synnerhet förekommer vid 1:13 och 13:13 punkter. Högre Vägledning leder verksamheten vid dessa fönster punkter.

Till det yttre ögat skenbara oberoende händelser smälter samman till igenkännbara Högre Symmetri strukturer, vilket leder till uppvaknande till högre syfte för många av de tidigare människan endast (liten "h") individer.

Galaktiska Sammankomster förekommer lättare när tidslinjer konvergerar och lös.

Hue-manity noterar betydelsen av detta 1-13-13 portal.

Anmäl
2013-01-13 22:04 #18 av: Amon

Sammansmältning av diversifierad energimix Mönster Börjar ...

13 jan

Sammansmältning av olika energimönster (strukturer) börjar från och med 1-13-13. Unika möjligheter för Gaia harmonisering förekommer i synnerhet vid 1:13 och 13:13 tidpunkter. Högre Vägledning leder verksamheten vid dessa fönster punkter.

Till det yttre ögat skenbara oberoende händelser smälter samman till igenkännbara Högre Symmetri strukturer, vilket leder till uppvaknande till högre syfte för många av de tidigare människan endast (liten "h") individer.

Galaktiska Sammankomster förekommer lättare när tidslinjer smälter samman och löses upp.

Hue-manity noterar betydelsen av denna 1-13-13 portal.

Anmäl
2013-01-16 21:53 #19 av: Amon

Alla Gaia "avsikt" linjer konvergerar till Unity

16 jan

gaia_energy1

Alla Gaias "intentions" linjer sammansmälter till Unitys horisont punkt. Allteftersom sammansmältningen sker, tas vågor från dessa linjer bort och vägarna rätas ut.

Som högre Vision hålles, är konvergensen till Unity punkten säkerställd. Gaia hjälper till i denna process genom att anpassa Kosmiska Solar energier med Body Gaia ljusfrekvenser.

Galactiskt Medborgarskap är Gaias syfte med detta. Denna process har inletts och kommer att fortsätta fram till färdigställandet. Datum kan inte ges, eftersom dessa händelser ligger över den befintliga tidslinjen.

Vara i fred. Var med fred. Allt är väl.

Anmäl
2013-01-16 22:16 #20 av: Marr

Galactiskt Medborgarskap, underbart! Längtar så det gör ont ibland...

Anmäl
2013-01-16 23:40 #21 av: Cristine

# 20 Samma här!

Anmäl
2013-01-22 23:20 #22 av: Amon

Störningar och Förskjutning av Föråldrade paradigm sker med ökad frekvens ...

22 jan

gaia_energy1

Störningar och förskjutningar av föråldrade paradigm sker med ökad frekvens, och leder till snabb upplösning av 3D säkerhets galler. De som är ovilliga att acceptera sådana förskjutningar av erfarenhet intensifieras individuellt av konfigurerade virvlar av erkännande. Dessa virvlar tar bort föråldrade paradigm i medvetenhet, ofta under meditation och / eller tider sömn.

Gaia Planetary medvetandet genomgår liknande process synlig på lokal, nationell, ras, kontinental nivå.

Föråldrade paradigm, som en gång släppts, kommer inte tillbaka. De som uppvisar ihållande motstånd kommer att överföras till alternativa lärandemiljöer.

Anmäl
2013-01-22 23:27 #23 av: Amon

Tillgången till 5D Grid har utökats ...

22 jan

gaia_energy1

Tillgången till 5D galler har utökats så att fler av Gaias jordiska personal kan ansluta till instruktioner från Galactic källa. Telepatiska meddelanden från källa via 5D vägar, finns nu hos en utökad bas av mänskligheten. Detta underlättar restriktioner för uppåtgående rörelse för Gaia och tillåter snabbare utveckling på alla nivåer, 3D, 4D, 5D.

Anmäl
2013-01-23 09:03 #24 av: Marr

Det låter härligt! Härligt vore om man kunde märka av det och inte bara se det på mina kärvänliga katter. Många gånger märker man inte saker i.o.f...det kan slå en först långt efteråt...

Undrar ibland när jag mediterar...kan då känna hur hunden tittar på mig. Sneglar jag då på honom ser jag hur han stirrar. Ser han något tro? Han är ju van att se mig sittandes eller liggandes, då stirrar han inte minsann...

Anmäl
2013-01-23 11:39 #25 av: Cristine

Hmmm jag undrar om min dröm ingår här...

Anmäl
2013-01-23 13:11 #26 av: Marr

Ibland tycker jag allting står står still och ingenting händer, fast det beror ju på vad man väntar sig...Jag vill uppleva astralresor och vara med och informera världen genom budskap jag får till mig, men det har jag inte varit med om. Tror man förväntar sig lite väl mycket ibland och ser inte det lilla i det stora.

När jag mediterade senast fick jag en känsla av dig Cristine, att du kom flygande liksom snurrade som en serpentin uppåt. Jag hade velat följa med men satt där jag satt. Det var iallafall en speciell upplevelse.

Vilken av drömmarna är det du tänker på Cristine? Har du lagt in den här på Uj? Dina drömmar uppfattar jag som rena rama astralresorna...

Anmäl
2013-01-23 20:47 #27 av: stina63

Wow jag har själv märkt av runt omkring mej och hos mina katter, Blivet lite lugnare harmoni omkring, Mina katter dom skivas inte lika mycket som innan, Kan ligga  sidan om varandra på kvällarna, Är väldigt nära varandra och mej

Anmäl
2013-01-23 22:22 #28 av: Cristine

Jag hade den på en annan sajt.

Jag hade några saker jag undrat över länge och låg och tänkte på dem, det är om vi vår närhet har  bebodda planeter utöver de som de visar på youtube (mars och månen).

Jag står nu i fönstret och undrar varför månen är så röd ikväll, då kommer en stråle och lyfter mej  upp till ett skepp, jag känner igen mig, och de visar på¨flera planeter  i närheten som är bebodda.

Jag undrar varför de inte kommit till jorden och presenterat sig, och fick till svar att enligt den kosmiska lagen så var det förbjudet att landa utom de som skickats till olika regeringar. Allt detta visste jag om för jag hade läst om det, men det kändes bra att få veta det av dem.

Då undrade jag över dessa människoliknande figurer man sett i Kina och sydamerika som seglar genom luften, och han säger att det är enkelt, de bär på en motpol eller om det var tvärtom det minns jag inte.

Svårt att komma ihåg allt, höll på att glömma detta!

Varför gör de inget åt de ondas framfart?

De får inte interferir i det som händer på jordytan bara i luftrummet för det tillhör oss alla, men får de tillåtelse kommer de att hjälpa till även här.

De har gett varningar till dem som ska bort, visar sig för dem i alla sammanhang för att de ska veta att de är där, men dessa tror på sina alierade som lurar dem, de är listiga och är duktiga på teknik, men är generellt dumma. Det kan man se på att de gått emot den kosmiska lagen.

Jaha det var lite att tänka på..kanske allt kommer från min egen hjärna för det var väl mer eller mindre vad jag trodde.

Anmäl
2013-01-24 09:26 #29 av: Marr

Denna dröm/astralresa rimmar väl med min övertygelse. Det är just så här jag också ser det fast utan att få vara med om sådana här ljuvliga saker.

Att våra världsledare går emot den kosmiska lagen gång på gång har vi ju sett länge nu. Önskar att det var nog för att få dom komma hit. Istället trissar man bara upp allting och när Usa fick en ny president trodde man kanske att nu blir det ordning på torpet. Men det fortsätter isamma stil.

Jag bjuder gärna in våra kosmiska släktingar, förresten det har jag redan gjort. Regeringarna runt om i världen verkar inte vilja göra det. Istället skjuter man mot dom...Gråter

Anmäl
2013-01-27 23:37 #30 av: Amon

Slutförandet av strukturer ascendance Energi pågår

27 jan

gaia_energy1

Slutförandet av ascendance energistrukturer pågår. Prioriteringar ges nu individualiserad optimering av mänskliga strukturer i 3D, 4D, 5D. Svepande omvandling inträffar inom varje medvetande enhet.

Anmäl
2013-01-29 22:29 #31 av: Amon

Rättelse av Front Beings Linje Ljus Pågående ...

29 jan

gaia_energy1

Inrättning av alla Ljus Varelser i främre linjen pågår. Sådana varelser kommer att notera en ökad känsla av mening, andra kommer att notera en ökad vilja till förändring i lokala förhållanden.

Inre erkännande av "Högre Calling" är av största vikt. Kontinuerlig frisättning av paradigmer så sent som den tidigare tidpunkt krävs.

Snabba uppgraderingar sker för dem som erkänner deras Högre Jag som ett föränderligt ljus inom. "Utveckling" är nyckelordet i denna punkt.

Många av mänskligheten vägrar bistånd till högre nivåer. Sådana varelser finns kvar i standarden 3D-miljö i hela denna nästa kosmiska cykel. Stöd kommer att beviljas vid lämplig tidpunkt, med rätt metod.

Följ din inre vägledning. Detta är vägen till Galaktiskt medborgarskap.

Anmäl
2013-01-29 22:38 #32 av: Amon

Stora Energetic Förskjutningar genom 2013/02/13 ...

29 jan

gaia_energy1

Stora energi skiften väntas genom dagen 2013/02/13. Även om det faktiska datumet i kalendern inte är betydande för oss, så är den numerologiska aspekten av 2013/02/13 betydande. Acceleration i stor skala (ökad volym och intensitet) av "rättelse" [ tidigare inlägg ] är att vänta.

Anpassning till denna acceleration av upp-skifte är för dem som ämnar upp-stigning till högre dimensionella Gaia. "Sleepers" lämnas tillfälligt på 3D jorden, men med uppgraderade operativsystem [Eireport notera: förmodligen betyder "Operating System (s)"]. Uppstigning av dem som blir kvar på 3D jorden kommer att inträffa snabbare i den nuvarande kosmiska cykeln än tidigare.

"Upplyftningen till högre dimensionella Gaia" intenders kommer att ske allteftersom förväntningarna rensas i enskilda fält.

"Håll Avsikten mot Ljuset, och din väg är Ljus ..."

Anmäl
2013-02-03 01:18 #33 av: Amon

Inriktning av Hue-manity Högre mallar med inkommande kosmisk vågor ...

31 Jan

gaia_energy1

Inriktning av Hue-manity till Högre mallar med inkommande kosmiska vågor presenterar Högre val till enskilda Hue-personer i "Hue-person igenkännbara" former. Dessa Cosmic-wave-linje Högre Mallar är inkommande för att hjälpa varje människa som väljer att omvandlas till Hue-man.

Dessa enkla program som sänds kan accepteras av de flesta. De med CBS ("Komplicerad hjärnsyndrom") kommer inte att få dessa, och kräver ytterligare transmutation före mottagningen. Smärta är inte nödvändigt, men CBSS kommer sannolikt att välja smärtans väg för en period.

Högre Hue-manity fortsätter utvecklingen i snabbare takt på grund av denna Hue-manity Högre Mall / Cosmic våg inriktning.

Anmäl
2013-02-03 10:29 #34 av: Cristine

Jag vet inte om det har med detta att göra men har känt mej yr i dagarna 2

Tack goa Amon!

Anmäl
2013-02-03 10:46 #35 av: Marr

Trodde jag skrev igår, men det fastnade tydligen inte. Rynkar på näsan

Måste meddela att jag har varit halvt euforisk sen i torsdags med konstigheter runt omkring som jag ej kan förklara. Fast mycket angemänt. Idag verkar jag vara som vanligt igen och jag som trodde det börjat "lossna" lite...Skrattande

Tack Amon! Kyss

Anmäl
2013-02-03 23:57 #36 av: Amon

Tack själva! Kyss

Ja eufori och yrsel kan nog säkert vara uppstigningssymptom! Glad

Har själv haft en nypåspädning på förkylningen igen och åter varit febrig och sängliggande i några dagar - är nu lite bättre - men trots detta så känner jag mej så nöjd inombords och med glada förväntningar framåt!

Kanske beror det också på att vi kommit in i februari nu - och det märks tydligt att dagarna blir ljusare - och lättare .. Oskyldig

Anmäl
2013-02-03 23:59 #37 av: Amon

Transformationer / övergångar under denna tid kan vara plötslig ...

3 feb

gaia_energy1

Transformationer och övergångar upplevda under 2-2-13 till 2-13-13 kan vara plötsliga, o-"förväntade", och upplysande. Alla stenar är uppvända för att hjälpa anpassningen till det sanna ljuset inom varje person.

Människor realiserarar / blir Hue-mans, och sten-vändningsanordningen vid denna tid krävs.

De som motstår blir knuffade, ofta starkt, att "avstå och upphöra". Och för att söka för visionen om deras högre Hue-man själv.

Var i din glädje, och allt kommer att ske smidigt.

Anmäl
2013-02-04 08:20 #38 av: Cristine

2-13-13? Får vi en månad till?Hoppas det är sommaren som blivit längre.Skrattande

Anmäl
2013-02-05 01:11 #39 av: Amon

En månad till? Skrattande

Från amerikanska till svenska - så betyder det nog: "Från 13 02 02 - 13 02 13" tror jag.. - de skriver ju datum annorlunda over där..  Flört

Anmäl
2013-02-05 20:48 #40 av: Cristine

He he jag skojade baraGlad

men det sskulle inte alls vara så dumt.

Anmäl
2013-02-05 21:03 #41 av: Amon

Ja - och i så fall måste ju sommaren bli längre..  FlörtSkrattande

Anmäl
2013-02-05 23:00 #42 av: Marr

Såg någonstans att man talar om The dark rift. Där ska en ny "konstellation" uppstå. Kan det varit mellan skorpionen och skytten tro. Det skulle ju innebära att vi får en månad till framöver. Fast då blir det ju en vintermånad.

Annars kan man ju tänka sig att vi skulla ha 13 månader...en kvinnas menscykel är ju 13 st på ett år. Fast det där spånar jag bara på just nu, kan inget om detta. Har jag tur kanske datorn är snäll i morgon så kanske jag hittar det...

Anmäl
2013-02-06 00:08 #43 av: Cristine

Nääää inte mer vinter tack!Rynkar på näsan

Anmäl
2013-02-07 21:05 #44 av: Amon

Energetic vågor för närvarande upplevt ...

7 feb

gaia_energy1

Energetic vågor närvarande upplevs av många av de Higher Ground Crew (HGC), på grund av flera nivåer samordning av dimensionella energier samt fortsatt sammanflätning och inriktning av flera så kallade "positiva" tidslinjer.

Vågor, gradvis stigande och fallande av kända energier, känns inte av majoriteten av mänskligheten, även om en allmän medvetenhet om att "vissa saker verkar annorlunda" släpps. Hue-manity HGC: erna rider på dessa vågor med lätthet på grund av förståelse för högre syfte och högre inblandad mekanik.

De som förväntar sig snabba och / eller "explosiva" transformationer kan känna besvikelse när sådana inte uppenbaras. Men alla vill (och många är de) känna de högre vibrationerna denna vågrörelse process för fram.

Anmäl
2013-02-09 23:01 #45 av: Amon

Resningars noteras ...

8 feb

gaia_energy1

Vi har observerat ett uppsving i 4D-5D aktivitet under de senaste 3 timmarna, med början vid 1900 UTC. I detta ögonblick verkar uppsving att fortsätta.

Energetics om Gaia är åter bildas runt detta uppsving och kommer platå på en mycket högre och mer förfinade energinivå.

De som har anpassat sig till flerdimensionella överenskommelser kommer att anpassa snabbt med denna högre nivå. Bibehållen integritet (enhet) med alla så kallade "lägre" nivåer.

Uppsving verkar visuellt till ÉirePort laget som en spiral som skjuter uppåt, moturs rotation sett från "ovan" (även om detta är absolut energisk, utan 3D motsvarighet).

Denna rapport erbjuds som informationssyfte och inkluderar inte predictives.

Anmäl
2013-02-09 23:30 #46 av: Cristine

Då får jag tacka för infot!

Anmäl
2013-02-10 07:59 #47 av: Marr

Å snart närmar vi oss den 13e då stora energiskiften skulle ske under dagen. Antar det kan vara bra att meditera den då, kom jag tänka på...

Tack Amon!

Anmäl
2013-02-10 23:17 #48 av: Amon

Det kan det säkert vara Marr!

Här kommer mera info om de närmaste dagarna:

Kännande varelser Bland alla Gaia Components ökar

10 feb

gaia_energy1

Kännande varelser bland alla Gaias komponenter ökar. Sådana komponenter innefattar, som 3D representanter, jord, luft, vatten, växter, djur, människor. Kommunikation med högre D aspekter av alla dessa är nu aktiv så att hela mänskligheten (liten h) kan upptäcka deras Hue-manity (aka, "Rainbow Body").

Obehag kan upplevas av vissa som förändringar och justeringar  genomförs. Dessa är nödvändiga (krävs) för att "mänsklighetens" övergång till "Hue-manitys" grupp skall ske.

Enstaka perioder av intensiv trötthet kan också upplevas. Dessa orsakas av DNA transformationer och justeringar av inkommande högre energier. Vi föreslår pauser i vardagen när dessa uppstår. Vila, tupplur, och / eller meditation är användbar.

Anmäl
2013-02-11 07:32 #49 av: Cristine

Stämmer till hundra %

Anmäl
2013-02-11 10:19 #50 av: Marr

Ja jag önskar man är med på ett hörn, så det blir något nyttigt gjort när man sover.

Denna helgen har jag somnat vart jag än satt mig. Inatt sov jag 10 timmar!! Känns ju bra när det är tillåtet, men får ju inget gjort.

Anmäl
2013-02-11 16:36 #51 av: Cristine

Jag lade mej kl 1 och steg upp kl 3  Jag har fått mycket gjort!

7.30  skrev jag att allt stämmde och skulle gå och lägga mej, men nej då jag vaknade till och är fortfarande pigg som en mört.

Anmäl
2013-02-12 08:57 #52 av: Marr

Härligt Cristine!

Jag sover åt dig med. 10 timmar inatt med, dubbelt så länge än normalt! Fast jag är inte sjuk eller så. Fast det hade väl inte skadat att meditera, sovit bort det med. Nää skärpning lite grann från min sida nu...

Anmäl
2013-02-12 09:06 #53 av: Cristine

Jag hade en instäng dag..eller instängd, jag hade badrumsdörrn öppen för att kunna se ut.

Anmäl
2013-02-12 21:06 #54 av: Amon

Gaia Energi tillströmning Begränsningar har tagits bort

12 feb

gaia_energy1

Begränsningarna av Gaias energiska tillströmning har minskat gradvis under det senaste året. Efter den 12-21 till 12-31-12 uppgradering period fanns begränsningar på miniminivå. Dessa begränsningar har nu tagits bort.

Uppstigning nivåer mänskligheten medvetande samt Hue-manity "utsläpp av begränsningar" har tillåtit dessa flyttningar av begränsningar av energi tillströmning.

Gaia är nu föremål för den fulla effekten av Cosmic högre ljus.

Hue-manity är medveten om detta. Mänsklighet (liten h) bör förbereda sej att bli förvånad.

Anmäl
2013-02-12 23:47 #55 av: Cristine

Spännande!

Anmäl
2013-02-13 00:56 #56 av: Marr

Det gillar jag, vill bli förvånad. Helst jätteförvånad!

Anmäl
2013-02-13 10:31 #57 av: Gahella

Jag längtar också efter en glädjerik förvåning. Är så trött av alla energijobb så jag nästan stupar, så jag ser verkligen fram emot en form av trevlig konskvens av detta jobb nu

Anmäl
2013-02-15 23:57 #58 av: Amon

Rastlöshet ... på grund av betydande förändringar i DNA som kodar

15 feb

gaia_energy1

Rastlöshet kan vara en egenskap hos nuvarande förnimmelser i 3D kroppen. Specifika förändringar och uppgraderingar till DNA familjär mönster kräver betydande förändringar i DNA som kodar.

Dessa DNA uppgraderingar kan lätt övergång från 3D dysfunktionella familjär mönster och i Galactic släktband. Sådana uppgraderingar är nödvändiga för fullständig redovisning process för att fortsätta.

Anmäl
2013-02-16 00:08 #59 av: Cristine

Det är tur man får förklaring till allt.Glad

Anmäl
2013-02-16 00:10 #60 av: Amon

Ja - det är inte dumt med upplysande förklaringar!Skrattar

Anmäl
2013-02-17 00:45 #61 av: Amon

Inkommande Cosmics Uppmuntra kärlek Högre Jag

16 feb

gaia_energy1

Inkommande Cosmics uppmuntrar och stödjer egenkärlek, mening, det Högre Jaget. De i linje med med sökvägen till Högre Jag finner frid med dessa Cosmics, eftersom de släpper alla "behovs" begrepp.

Högre Självet i linje med "Fred i Solitude", och inte med den numera upplösta "Jag behöver sällskap" paradigm i det gemensamma samhället.

"Cosmics" hålls i skillnad "Solars", "Gaias", och hänvisar till Cosmic influenser, inte nämnda typen eller formen.

Hue-manity behöver inte ytterligare förklaring av dessa begrepp, även om mänskligheten (liten "h") är alltid välkommen att ställa frågor. Allt kommer att besvaras.

Anmäl
2013-02-17 10:48 #62 av: Gahella

Den här stämmer jättebra på mig.

Det är mycket solitude för min del nu och där ingår mycket att bli i fred med mig själv och inte behöva andras bekräftelse på mig och min person. Men det väcker upp många känslor som bl.a utanförskap så även det är en process innan jag kan känna mig fullt tillräcklig i mitt eget sällskap

Anmäl
2013-02-17 20:37 #63 av: Amon

Jag har också varit mycket "solitude" sedan julhelgerna. Dels pga en sexveckors förkylning - som nu äntligen verkar ha näst intill gett med sej. Med den har det följt en enorm trötthet - som hänger i fortfarande. Sover ca tio timmar varje natt - trots det somnar jag i soffan varje kväll och stensover 1-2 timmar. Somnar

Men jag känner också att jag inte orkar något sällskap direkt - (förutom med Er då förstås..) - och behöver det kanske inte just nu heller..
Orkar inte planera några aktiviteter heller - och jag som hade så många planer före jul.. Funderar

Det enda som jag känner som är viktigt just nu är att städa, städa och städa bort mycket gammalt i huset som jag inte behöver längre - papper - tidningar - kläder osv.    ...och att vara själv... Vilar huvudet i handen

Anmäl
2013-02-17 20:39 #64 av: Amon

"Suddighet" av visioner kan vara vanliga i alla varelser Gaia yta

17 feb

gaia_energy1

"Suddighet" av visioner kan vara vanliga hos alla varelser på Gaias yta vid denna tid. Vi talar om 3D-ögon vision samt högre visioner, via 3: e, 4: e och 5. Ögon.

Detta beror på det skiftande i Gaias plattor samt förflyttning av heliga portaler. Denna process är nödvändig för att optimera Gaias energetik till ett enhetligt varande. Samma process sker i individuella mänskliga (små h) enheter, särskilt i de mer medvetna Hue-man-enheter.

Gaias belysning ökar när justeringen fortskrider, och även om en exakt tidsram inte kan anges, känner vi att denna anpassning kan omfatta 1-2 månader. Men vi kan tillägga att de senaste accelerationerna i uppvaknanden på alla nivåer skulle innebära att denna "tid" mycket väl vara mycket kortare.

Flödet med denna "suddighet" av visioner gör uppvaknande till "beslöjade" Högre meddelanden för hela mänskligheten, i synnerhet för den mer vakna Hue-manity.

Anmäl
2013-02-17 20:47 #65 av: Gahella

Va skönt Amon att vi känner samma sak. Är också så himla trött sedan en längre tid tillbaka och orkar inte många knop vilket är urtråkigt tycker jag.

Vet inte om det även har med att göra att det har varit ett grått molntäcke sedan i somras här förutom någon dag eller par timmar på en dag. Jäkla chemtrails säger jag :(

Anmäl
2013-02-17 21:33 #66 av: Cristine

Jag vet inte varför vi slipper Chemtrails, nu har jag inget att filma, vi har haft bar himmel jättelänge fast i går och förrgår var det grått.Jag är så sömnig s¨å jag kan inte skriva för jag somnar mitt i meningarna.

Anmäl
2013-02-17 22:05 #67 av: Amon

Även här har varit grått länge. Ev. skall vi får ett par dar med sol fram i veckan - men vi får väl se - det brukar oftast ändra sej till grått - när väl den dagen kommer... Ledsen
Häromdagen såg jag också dessa tjocka gråa långa limpor tätt, tätt intill varandra på himlen...  nymåne-strimman försökte lysa igenom - men den blev strax dold av "molnen" igen...Funderar

Anmäl
2013-02-20 22:05 #68 av: Amon

Beslut löper på denna slutpunkt Period ...

20 feb

gaia_energy1

Tystnad i dessa ögonblick till ögonblick är mest användbart. Tidigare kolliderande energetik har börjat lösas och centreringen med högre själv i tystnaden är kanske det mest effektiva sättet för att dessa lösa helt.

Beslut löper vid denna slutpunkts period i mänsklighetens dualitet historia. Hue-manity uppstår ur detta. Med detta menar vi Hue-manity Allmänt.

Den globala medvetenhetsexpansion följer 100:e apa embracement Hue-manity genom mänskligheten (liten h).

Anmäl
2013-02-20 22:40 #69 av: Cristine

Tystnad är vad som finns i detta hus förutom katternas prat.

Den sista meningen förstår jag inte mycket avGlad 

Anmäl
2013-02-20 23:12 #70 av: Amon

Nej - jag förstår inte allt heller - men antar att de menar "100:e apan syndromet".

Anmäl
2013-02-20 23:33 #71 av: Cristine

Yschh... vet inte heller vad det är 

Anmäl
2013-02-20 23:38 #72 av: Amon

"I new age-kretsar hörde man förr ofta talas om fenomenet "den hundrade apan". Det innebar, sades det, att när ett tänkesätt eller beteende upprepas av tillräckligt många individer, så bryter det igenom spontant i stor skala. Grunden för påståendet är uppgifter i en bok av Lyall Watson, "Lifetide", 1979, som berättar att forskare har upptäckt att när tillräckligt många apor på en ö hade börjat tvätta potatisar, innan de åt dem, så började andra apor, på andra öar, att oförklarligt också tvätta sina potatisar. Beteendet hade plötsligt spritt sig på ett icke naturligt sätt.

apaDetta leder till idén att när tillräckligt många människor tänker vissa nya tankar, så bryter det nya tänkesättet igenom i stor skala. När "den hundrade apan" lärt sig något nytt, då sker genombrottet. Så, kanske du kan bli den hundrade apan i en ny tid..."

Anmäl
2013-02-21 15:00 #73 av: Gahella

Ja här är det väldans tyst också :)

Ja precis Amon och den brukar jag trästa mig med när det känns tungt. Det finns även forskning på att om bara en mediterar påerkar det andra omkring att må bättre. De hade förr om åren massmeditationer i vissa storstäder och genom dem gick brottsligheten ner. Helt fantastiskt experiment och resultat tycker jag

Anmäl
2013-02-21 21:39 #74 av: Amon

"Body of Hue-manity" Formation Nears Slutförande

21 feb

gaia_energy1

"Body of Hue-manity"s utformning närmar sig färdigställande. "Väckta till högre syfte" Hue-varelser har lyssnat till de högre instruktioner och agerade i samförstånd som en regnbåge kollektiv.

Mindre Hue-grupper har gått samman, och dessa är också monterade i bredare kollektiv, en regnbåge Craft. Dessa är vad vissa kallar "Ships".

Dessa fartyg följer Inre Guider och är Intra-och inter-galaktiska. Som Hue-manity vaknar till Intra-och inter-galaktiska Högre identitet sker inom och mellan-Galactic resor lätt.

De som önskar flerdimensionell (inklusive 3D-synlig) fartyg finner också dessa önskningar uppfyllda.

Anmäl
2013-02-23 19:42 #75 av: Amon

"Survival Paradigm" är upplöst

23 feb

gaia_energy1

Ett paradigm för "överlevnad" har lösts. Kosmiska ljus energier som genomsyrar tillräckligt alla nivåerna av Gaias riken, inklusive 3D synliga, har tagit bort eventuella kvarvarande stödstrukturer för detta paradigm.

3D humana enskilda försök att fortsätta vad som tidigare stöddes av "överlevnads paradigm" kommer att misslyckas.

Aktuell Gaia Högre D rutnät stödstrukturer 5D "Thrive Paradigm" bara.

Anmäl
2013-02-26 21:20 #76 av: Amon

Energiska "Fartyg" av alla slag bildas

26 feb

gaia_energy1

Bildning av grupper som bär speciella energi-signaturer bildas vid denna tidpunkt. Dessa kallas "fartyg" av högre dimensionella varelser. Men är bortom den vanliga 3D mänskliga illusionen om "fartyg".

Detta omfattar grupper av varelser som förkroppsligar flerdimensionella funktioner, och som arbetar med flera energinivåer samtidigt. De framträder "jord - baserade", men dessa varelser fungerar som en med ett gemensamt syfte. I samma energiska miljö.

Detta fenomen blir utåt synligt för många människor på en undermedveten nivå, under kort tid.

Gaia som energi läkes genom driften av dessa grupper av varelser på flerdimensionella nivåer.

Anmäl
2013-02-28 21:41 #77 av: Amon

Anpassningar med Gaia, galaktisk, Cosmic Energetics

28 feb

gaia_energy1

Befästningar av syfte kommer till dem som anpassar till Gaia energetik. De mer Galactic väsen som finner avskildhet från Gaia energetik kan vara nödvändigt, eftersom "mänskligheten" övergångar till "Hue-manity".

De i linje med Gaias ändamål har intensifierats energiskt och fått tydlig instruktion via djup utveckling av hjärtat.

Dom av något slag av någon av mänskligheten eller Hue-manity enheten betjänar ingen, men yt-ego, och tillåter endast slöja illusion att visas för att fortsätta.

Anpassning till Gaia energetik ...
Anpassning till Galactic energetik ...
Anpassning till Cosmic energier ...

Alla har sin funktion. Var och en hedras.

Anmäl
2013-03-01 09:24 #78 av: Hukanson

För att bidra till diskussionen om medvetande arbetet som är syftet med energitillförseln till Jorden, en tillförsel som inte längre har några begränsningar. Vad är grunden för medvetandet i mänskligheten? Månne japanska apor? Allvarligt talat, läs historieböcker, se dig omkring, det är tron på Jordens Gud, mänsklighetens Gud, Världens liv och ljus, Alla människors Frälsare Jesus Kristus som är denna civilisations medvetandegrund. Vem bekänns som ledare i all kanaliserad undervisning? Just det, Lord Sananda dvs Jesus (Kristus för religionen). Har han gett världen någon undervisning utanför religionen? Javisst, en formell visdomsskola, sedan 1950-talet i Skandinavien, Martinus Institut med Livets Bok. Läs den kära vänner för där öppnas våra ögon till uppvaknande om hur det andliga uppenbaras i allting. Dessutom är det en klok och kärleksfull person som erhållit denna upplysning. Huruvida det är Kristusmedvetande eller Jesusmedvetande får väl diskuteras vidare. Det bör väl tilläggas att Lord Jesus Sananda inte är den ultimata Guden - bara den som älskar människorna så mycket att han hjälper alla att hålla kontakten med det GUDOMLIGA.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2013-03-01 18:25 #79 av: Amon

Jag läste några av Martinus böcker på 1980-talet - och hans tankegångar tilltalar mej - och jag ser dem som grunden i livets utvecklingscykel. Nu orkade jag inte läsa alla hans böcker - för de är ganska så tunglästa - men de viktigaste bitarna har jag med mej i grunden som sagt..Glad

Öppna gärna en egen tråd om Martinus! Sol

Sananda, hans Moder Maria mfl. har själva kommit till mej i bland - till min stora förvåning - så honom (och henne) tvivlar jag inte på..Oskyldig 

Anmäl
2013-03-02 07:36 #80 av: Marr

Ja Martinus kosmologi lockar även mig och i slutet på 80-talet var jag ofta på Växthusets föredrag och lyssnade när dom hade honom på tapeten. Lånade en tjock bok men lyckades aldrig plöja igenom den. På den tiden hade jag fullt upp men idag är det lugnare.

Skulle faktiskt vara intressant att se hur det "känns" idag att repetera hans livsåskådning. Det har ju gått 30 år och lite mer har man väl samlat i huvet...fast nu har jag en lång lista med viktiga böcker att läsa. Vad ska man prioritera?

Skulle vara jätteroligt om du Hukansson hade tid och lust att skriva lite om Martinus...Blinkar

Anmäl
2013-03-03 00:39 #81 av: Cristine

Se där är jag nybörjare eftersom jag var ateist läste jag aldrig den sortens böcker och har inte den blekaste aning om vem Martinus var.

Anmäl
2013-03-03 12:24 #82 av: Amon

Påfrestningar realignmenten för närvarande upplevs av många ...

3 Mar

gaia_energy1

Påfrestningar vid omläggning av humana energiska strukturer med uppgradering av Gaias galler upplevs för närvarande av många i Hue-manity uppgraderingsväg. Detta förutsågs, och behandlas på högre nivåer. Detaljer behöver inte vara kända vid denna tidpunkt.

Personer med fysiska manifestationer som värk, allmänt obehag och oro med 3D jordiska uppgifter kan följa sin inre Högre vägledning (Intuition) för instruktioner för att hantera dessa. Alla sådana fysiska manifestationer är tillfälliga.

Denna omläggning fortsätter i flera månader. Polär omgruppering förekommer i samma period, vilket ger en annan komponent till denna energiska stress.

Detta är dock en förstärkning i "mänsklighetens generella" Ascension nät samt DNA-uppgradering för alla, på uppstignings tidslinjen eller inte.

Uppmärksamhet på och infriande av fysiska signaler är till hjälp vid denna tid.

Anmäl
2013-03-05 11:28 #83 av: Amon

Förstärkning av Intuitiva Gaia poäng sker

5 mar

gaia_energy1

En förstärkning av Gaias alla intuitiva punkter med individuell interaktion mellan Hue-mans med sådana punkter sker. Just nu frigörs begränsningar för Hue-man Ljusarbetares markpersonal i processen, och kommer att avslutas "inom kort".

Gaias intuitiva punkter är centrum för ljus interaktion till och från Inre Jorden. Dessa kan endast hittas av intuitiva Hue-Mans. De icke-anpassade ser ingenting. Hue-mans med initiering hittar dem lätt.

Sådana intuitiva Gaia punkter befinner sej kontinuerligt i rörelse, och kan förflyttas från ögonblick till ögonblick, men ligger kvar i samma närhet.

Ökning av antalet sådana punkter sker, och kommer att fortsätta som "mänskligheten" omvandlas till "Hue-manity". Och Gaia förvandlas till Rainbow Gaia.

Anmäl
2013-03-10 21:47 #84 av: Amon

Uppvaknanden till nya vägar förekommer ...

8 mar

gaia_energy1

Uppvaknanden till nya vägar förekommer vid denna punkt i det så kallade tidselementet. Åtföljs av samtidigt frisläpp av tidigare inställningar.

Ljus kommer in i skurar, följt av enkel handling. På alla nivåer.

Ljusblixtar ses också även från tidigare mörka hörn. Även hörnen jämnas av inkommande ljus paket.

Harmonier förekommer på alla nivåer, men kan inte vara synliga i det yttre (3D, 4D). Anpassning till gyllene ljus frekvenser är normen.

Anmäl
2013-03-10 22:21 #85 av: Cristine

Ibland måste man ha bra fantasi för att gissa sig till vad som menas.Skrattar

Anmäl
2013-03-10 22:56 #86 av: Amon

Ja - det är inte lätt att alltid begripa vad som menas - men det låter ju bra i alla fall!Skrattar

Anmäl
2013-03-10 23:09 #87 av: Cristine

Joo det gör det ju, he he!Skrattar

Anmäl
2013-03-12 21:08 #88 av: Amon

Samtidig Blandning av högre energier och expansion av individuellt medvetande

12 mar

gaia_energy1

Det sker i detta skede av Gaias omvandling, en ganska snabb och skenbar "ohämmad" samtidig blandning av högre energier och expansion av individuella medvetanden.

Många kommer att känna en känsla av att "falla isär", eller att "blåsas upp" av enskilda världsåskådningar, och särskilt för dem som kallar sig själva för "Ljusarbetare". "Stor Borttagning av Ljusarbetarnas Skygglappar" förekommer inom de närmaste dagarna.

Vi i GaiaPortal ÉirePort skolan skulle önska ett kontinuerligt öppet sinne inför alla möjligheter av uppvaknande till högre medvetande Expansion.

Vi påminner också om att utvecklingen av "mänskligheten till Hue-manity" innebär att omfamna processen att gå från "analyserande" till "vetande".

Anmäl
2013-03-13 13:50 #89 av: Gahella

Ja tack de får gärna ta bort mina skygglappar och det snarast

Anmäl
2013-03-14 21:58 #90 av: Amon

Gaia Upplevelser närvarande Energisk Separation från alla tidigare tid Dagordningar

14 mar

gaia_energy1

Gaia och alla hennes invånare upplever en energi separation från alla tidigare tiders dagordningar i dag. Ljus tillströmningen från högre källor ger eventuellt belysning till de underliggande skälen för detta. Men de är inte alltid synliga förrän efter separationen.

Gaia själv påminner alla om att dessa separationer åtföljs av en stor (och ren, energiskt sett) ny början. Gaia själv genomgår en sådan separation och är redo att ta emot maximalt med resonant Belysning.

Sådan resonant belysning har begärts av, och är faktiskt viktig för, Gaia och mänskligheten i allmänhet.

Anmäl
2013-03-15 10:27 #91 av: Gahella

Låter bra, jag vill också bort från tidigare tiders dagordning Skämtar

Anmäl
2013-03-15 11:04 #92 av: Marr

Ni ska inte tro att jag inte läser..."bevakar" tråden nyfiket, fast jag inte pratar. SkämtarVälkomnar den belysningen med hela mitt hjärta, önskar också förändring, helst igår...GladSolHjärta

Tack Amon för upplysningen! hi hi hi... BlommaKramas

Anmäl
2013-03-15 21:24 #93 av: Cristine

Jag skrev i tråden inatt idag är det inte är jag glömde kanske skicka iväg den.

Anmäl
2013-03-15 22:10 #94 av: Amon

Ja - det vore nog på tiden att släppa en hel del gamla dagordningar! Cool

Anmäl
2013-03-17 22:43 #95 av: Amon

Restriktioner för förflyttning av Galactic-Aligned Gaia Hue-manity har tagits bort

17 mar

gaia_energy1

Entré till Galaktiska och Stjärn portaler har anpassats till ökande medvetenhet om Master Gaia av befolkningen. I det nuvarande ögonblicket, är energetik positiva till resor via interdimensionella gateways.

Restriktioner för förflyttning av Galactic-inriktade Gaia Hue-manity har tagits bort. Invänta signalen, med iakttagande av risken för förändring.

Högre vision värderas vid denna tidpunkt.  

Anmäl
2013-03-17 22:52 #96 av: Amon

Här var det en till idag: Glad

Snabbt omvandla potential för förändring just nu

17 mar

gaia_energy1

Snabb omvandling av potentialen för förändring påverkar varje organiskt väsen på planeten just nu. Dessa transformerande potentialer ändrar styrka och frekvens från ögonblick till ögonblick. Flexibilitet i besluten är avgörande för rörelse i högre dimensionella världar.

Gaia förvandlar korrekt de sista återstående mörka hörnen av hennes kropp till ljus, och rensar bort slagget i anslutning. Planetariskt medvetande stöder nu sådana Transformationer.

Vågor av kaos är att vänta som Transformationer fortsätter. Men det höga Planetariska medvetandet möjliggör en smidig ridning på dessa vågor.

Plötsliga gläntor av Inre individuella och i grupp Ljusarbetarfrågor förekommer som vågor av Chaos för frågor till ytan.

Noder av Lugn kommer att finnas tillgänglig där flera vågor av kaos korsas.

Vi säger, "Var i Glädje på resan."

Anmäl
2013-03-20 23:18 #97 av: Amon

Stationer of Light är etablerade

20 mar

gaia_energy1

Stationer av Ljus etableras över och runt om Gaia för att göra smidigare övergångar för människor till Hue-mans, under denna period till följd av den säsongsmässiga förändringen.

Ljus Stationernas platser är flexibla och rör sej vid behov. De som kallas inom att förvalta dessa kommer att känna en stark dragning..

Vi på ÉirePort station övervakar planetariska medvetande nivåer allteftersom ljusnivåerna på och inom Gaia ökar. Förvaltarnas besättning vid Ljus Stationerna kommer att kallas att vidta lämpliga åtgärder för att överbrygga avbrott när det noteras.

Anmäl
2013-03-21 09:49 #98 av: Gahella

Eire-porten får mig att tänka på Avalon och magin som den tiden symboliserade, och det känner jag mig väldigt dragen till :)

Anmäl
2013-03-21 18:55 #99 av: Nandini

# 98

Samma här!  Stjärnor

Anmäl
2013-03-22 20:32 #100 av: Amon

#98 och #99:

Jag känner inte så mycket till om den platsen och tiden - men om det är det som visas i Sagan om Ringen och Historien om Kung Arthur - så är det också något jag känner för och dras till.. Glad

Intensitet enskilda energier Upgrade Pathway ökar

22 mar

gaia_energy1

Det sker en ökning av intensiteten av energier som uppgraderar individuella stigar. Detta för att möjliggöra den fullständiga planetariska anpassningen till Cosmic Högre D tillströmningens frekvenser.

Efterföljande Kosmiska vågor säkrar försegling av högre energier (frekvenser) i Gaia.

Slutliga planetariska rörelser är i processen.

Anmäl
2013-03-22 23:58 #101 av: Cristine

Energier , frekvenser och kosmiska vågor jag tror jag kännt av dem alla idag

Min kropp är som en gelepudding

Anmäl
2013-03-23 07:36 #102 av: Amon

Ja - det är tur att du har humor Cristine! Skrattar

Har också känt mej som en gelepudding ídag - särskilt i huvudet! Glad

Anmäl
2013-03-23 08:06 #103 av: Cristine

: Inte roligt men jag måste skratta.Skrattar

Anmäl
2013-03-23 08:23 #104 av: Marr

Ha ha ha ni är allt ena riktiga puddingar båda två! Skrattar

Anmäl
2013-03-23 11:39 #105 av: Gahella

Samma här! Och har även frossa och ont i halsen så jag mår också urk...Illamående

Men det är väl så vi brukar känna efter när vi ska släppa mer av bagaget

Åhhh va bra de har lagt till en stavningsprogram! Det behöver jag verkligen, dyslektiker som jag blivit på äldre dar. Skulle uppskatta om de la till ett meningsbyggnadsprogram också

Amon, det stämmer. Kan varmt rekommendera Avalons dimmor om du känner dig dragen till den tiden. Den är väldigt lång men den sträckläste jag för jag kände så väl igen mig. Och den slår alla löjliga serier som bygger på denna tid då författaren verkar ha levt på den tiden samtidigt som hon verkar gjort en hel del efterforskningar, så allt känns väldigt äkta och genuint

Anmäl
2013-03-24 21:29 #106 av: Tarotstollan

Har läst hela den här tråden nu, måste säga att det är inte mycket av det som jag förstår, men det är intressant! När jag kom till #58 skrattade jag rakt ut, rastlös ja något så fruktansvärt och tryck i öronen så det känns som om det är på gränsen till att börja göra ont! Äntligen fick jag en förklaring på varför jag känt så här i flera månader!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-03-24 22:07 #107 av: Amon

#106  Bra att du hittar en förklaring till din rastlöshet! Glad

Själv tycker jag också att det många gånger kan vara svårt att förstå dessa meddelanden rent mentalt - men på något underligt sätt känns det som om det stämmer inombords ändå.. Oskyldig 

Rörelser inom och utom efterlyste med Light Station Stewards

23 mar

gaia_energy1

Ljus Stationernas förvaltare kallas med rörelser både inombords och utombords. Sådana stationer manifesteras i harmoni med energi signaturer för varje förvaltare och plats och avsikten för varje Ljus Station.

Frisläppet av graverade mönster hos sådana förvaltare och all Hue-manity är viktigt för nästa steg i den energiska uppgraderingen av Gaia. Dessa vägar har ännu inte passerats, och begär full flexibilitet för de inblandade.

Vi rekommenderar sparande av energier vid dessa stunder.

Anmäl
2013-03-24 22:34 #108 av: Amon

En kommentar till de senaste Gaia Portal inläggen om "Stationer av Ljus" kommer från Kauilapeles blogg:

http://kauilapele.wordpress.com/2013/03/24/kp-message-moving-to-our-stations-of-light/

Anmäl
2013-03-28 00:22 #109 av: Amon

Temat "nästa nivå" Uppdrag ... "Glädje Inom"

27 mar

gaia_energy1

Förväntningarna som förkroppsligas av mänsklighetens massa (liten h) överträffas, individuella Hue-mans inledande uppdrag med Gaia är komplett och förberett för "nästa nivå" uppdrag.

Temat för sådana "nästa nivå" uppdrag är "Glädje Inom". Alla "nästa nivå" rörelser ses bäst från grunden för detta tema. Gaia är uppfyllt av rörelser i glädje vid denna tid ... I detta ögonblick.

Facile rörelse, Intra-Gaia, Inter-Planetary, Inter-Galactic, Intra-dimensionell, Inter-dimensionell, stöds nu fullt av "Glädje Inom" paradigm.

Gaia Brilliance och belysning stöds nu fullt av "Glädje Inom" paradigm.

Anmäl
2013-03-28 23:29 #110 av: Amon

Högre dimensionell Sails håller vecklade ...

28 mar

gaia_energy1

Kväsande energetik i lägre dimensioner leder till tankning av Gaias invånare. Förnimmelser av dessa energier noteras, men dessa är tillfälliga.

Högre dimensionella segel håller på att vecklas ut i alla Hue-manity. Även icke-medvetna sådana känner utrullning.

Denna utrullning leder till högre medvetenhet i icke-medvetna.

Dessa steg stenar är för Hue-manitys utveckling, och det är bättre att omfamna och utnyttja dem, snarare änvisa motstånd.

"Glädje paradigm" inriktning ger allt under detta ögonblick av utrullning.  

Anmäl
2013-03-31 22:46 #111 av: Amon

Lager av Energetic Moln tas bort

31 mar

gaia_energy1

Lager av energiska moln tas bort från Inre Gaia just nu. Processen samordnas med mänskligheten så att så många möjligheter för ökad medvetenhet finns, före slutdatum. "Slutdatum" är flexibelt vid behov.

Efter-lager-borttagning bringar klarhet i högre tanke, högre syfte, högre medvetenhet. Och kommer att kännas av de högre (och 3D) Upplevs som en klar, ljus himmel och sval bris.

Gaia Uppstigning är i full rörelse vid denna tid.

Vi uppmuntrar att släppa alla tidigare begrepp om naturlig Upplyftning. "Att tillåta" och "acceptera" och "medvetet deltagande" är nyckeln.

Anmäl
2013-03-31 22:59 #112 av: Amon

Stars of Radiance

31 mar

gaia_energy1

Uppvaknande Stjärnor inom enskilda Hue-varelser ansluter till nya Gaia portaler inom 5-7 D nivåer. Ljusstrålande kroppar blir synliga för dessa varelser, och blir synliga för andra med högre känsligheter.

Sådana Strålande Ljus Stjärnor blir vardagsmat bland Gaias planetariska lag som på högre nivå av uppdrag är erkända och accepterade.

Detta sker i ögonblicket i Nuet.

Anmäl
2013-03-31 23:02 #113 av: Cristine

Tack Amon!Blomma

Anmäl
2013-03-31 23:03 #114 av: Amon

Varsågod! Glad

Anmäl
2013-04-02 22:30 #115 av: Amon

Rensa Process underlättas av Portal Stillhet

2 apr

gaia_energy1

[Éireport OBS: Detta meddelande hänvisar till tidigare inlägg av 3-31-13 ]

Som energiska moln lager rensas, känner många av stillhet som även kan uttryckas som "stagnation".

Medan Gaias omvandling portaler har tidigare varit mycket aktiv, clearing-processen underlättas av stillhet i portalen.

Försiktighet när det gäller beslutsfattande och högre omdöme för alla frågor, särskilt för rörelser, vare 3D eller energisk, rekommenderas vid detta ögonblick nu.

Anmäl
2013-04-06 23:03 #116 av: Amon

"Renhet Essence" är nyckeln till att förstå

4 apr

gaia_energy1

"Renhetens väsen" är nyckeln till att förstå Gaias typ av avsikt. Uppenbarelsen av Jordens väsen kräver rening av allt det som inte är i linje med detta. Detta inkluderar alla Hue-manity.

När som individerna släpper "illusionen av yttre beroende" och anpassar sig till sin inre vägledning, förverkligas renheten av det Jordiska väsendet. Detta sker på många nivåer, via flera manifestationer.

Enkelt uttryckt: Gaias Avsikt är "Renhetens Väsen".

Anmäl
2013-04-07 22:59 #117 av: Amon

Energiska "Floder på näring"

7 apr

gaia_energy1

Närande energier tillhandahålls för alla Gaias markpersonal i detta nuvarande ögonblick. Flera tidslinje effekter aktiveras genom avgång av sådana med mörka intentioner, detta kan eventuellt väcka vägar av förvirring. Dessa behandlas på högre nivåer.

Medvetenhet är nyckeln till Gaias markpersonal och förvirring kan undvikas genom stigande. Håll i åtanke, vad kan avbildas som en "flod på näring". Var och en förstår en bild som fungerar för dem.

Portal av stillhet erfares fortfarande, och inkluderar portaler i omvandling. Vi föreslår vila och att flyta med en egen idé om energiska "Floder av näring".

Anmäl
2013-04-08 00:07 #118 av: Cristine

Vilar och flyter medGlad

Anmäl
2013-04-08 08:12 #119 av: Marr

Vila är iallafall något som jag kan och är ganska bra på tillochmed. Glad

Anmäl
2013-04-08 11:25 #120 av: Amon

Det är bra Cristine och Marr! Glad

Anmäl
2013-04-08 23:23 #121 av: Cristine

Förskräckt Du är före din tid Amon, äsch nu ser jag att det var i morse.

Anmäl
2013-04-09 10:14 #122 av: Amon

Aktuella "svårigheter" och "No Escape" Paradigm ...

9 apr

gaia_energy1

"Svårigheter", som vissa benämner "händelser som inte är i linje med individuella-önske-upplevda vägar ", är exponerade genom Gaias förstorade komplexa Ljus Portal. Detta komplexa rutnät är en kombination av flera flerdimensionella Galler, lagda så att "ingen flykt" paradigm bibehålls i spetsen för det individuella medvetandet.

Alla människor, liksom Hue-personer, lever i denna "ingen utväg" paradigm, vid denna nuvarande tidpunkt.

De med kunskap om den nuvarande "ingen flykt" paradigm kommer att förstå syftet med "svårigheter" som nu presenteras i energi utrymmen.

Genom att omfamna "svårigheter", att släppa "basala önskningar" och tillåta lösningar att komma in genom det högre sinnet, kommer det att ge en smidigare passage genom dessa nuvarande stunder. 

Anmäl
2013-04-09 10:18 #123 av: Gahella

Usch då, det är alltså läge att sitta still i båten en tid framöver och hoppas på det bästa

Anmäl
2013-04-10 15:09 #124 av: Amon

Sfärer av ljus släpps från Gaia Portaler Vid denna tid

9 apr

gaia_energy1

Sfärer av ljus släpps från Gaias Portaler vid denna tid. När skalen av de gamla paradigmen spricker, släpps Ljus Sfärerna fria, liksom från enskilda varelser.

Det kan tyckas lite som ett framträdande av ljus, som kommer fram i regioner som tidigare har setts som stillastående, neutrala eller mörka.

Framträdandet av Ljus Sfärerna är resultatet från frisättning av ego trycket från såväl enskilda individer som kulturer av alla de slag i hela Gaia.

Vila under perioder av fysisk "trötthet" uppmuntrar ego skalens sprickbildning.

Anmäl
2013-04-10 16:10 #125 av: Gahella

Tack Amon, gör som du och lyssnar intuitvt när jag inte riktigt förstår mentalt på dessa meddelanden Blomma

Anmäl
2013-04-10 17:15 #126 av: Marr

Anmäl
2013-04-10 19:08 #127 av: Cristine

Ibland hänger man inte alls medLedsen

Anmäl
2013-04-10 19:31 #128 av: Tarotstollan

Det är svårt det här men mycket intressant. Trött är jag hela tiden så jag sover mycket varje natt/dag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-04-10 21:59 #129 av: Amon

Det sista meddelandet handlar väl om att alla våra egon - stora som små - håller på att spricka och lösas upp! Glad

Verkar vara inom både små och stora organisationer liksom individuellt hos oss alla - och det är väl ett bra steg på vägen! Tummen upp

Anmäl
2013-04-11 23:58 #130 av: Amon

Förskjutning av ljus Intender Varelser från negativa tidslinjer sker

11 apr

gaia_energy1

Flera tidslinjer uppvisas bland Gaias invånare just nu. Förflyttning av ljus Intender varelser från negativa tidslinjer sker via snabbt avslöjande av potentiella resultat av negativa tidslinjer.

Sådant var inte nödvändigt för några år sedan i Gaias förflutna, men tillräckligt antal ljus Intender Varelser fastnade i sådana negativa tidslinjer.

Fullständig uppstigning av Gaia kräver full frigivning av alla negativa tidslinjer. 

Anmäl
2013-04-14 23:19 #131 av: Amon

"Sprites of Light"

14 Apr

gaia_energy1

Ljus anslutningar mellan 100:e Apan-Hue personer har stärkts och kontakten med hela den "icke-upplysta" mänskligheten. Dessa anslutningar visas som "Strålar av Ljus" till de med 5-7D ögon att se.

"Strålar av Ljus" passerar från en människa till en annan, även de i "icke-upplysta" tillstånd.

Detta är en Gaia-riktad kanalisering av de högre Dimensionella-ljus vars styrka (intensitet) har mångdubblats 10-faldigt till följd av den senaste Sol aktiviteten. Varje mänsklig enhet har blivit tillräckligt Ljus-Medveten (om än ofta o-medveten) för att tillåta detta sätt för Ljusgenom-släpplighet inom Gaia.

Anmäl
2013-04-14 23:39 #132 av: Gahella

Härligt Amon!

Längtar efter att se effekten av den 100de apan nu....över alla kontinenterna Skrattar

Anmäl
2013-04-16 20:59 #133 av: Amon

Gaia Förvandlas Aktiverad

16 Apr

gaia_energy1

Gaias förvandling aktiveras vid denna tidpunkt. Denna är global till sin karaktär, och inkluderar alla nivåer av varande.

Sådana transformeringar bygger på principen om healing, eller rättare, medvetenheten av helhet, enhet, för hela mänskligheten, för hela skapelsen.

Dessa Gaia transformationer kan aktiveras nu, eftersom tillräckligt många Hue-manity (Rainbow människor) är närvarande med Gaia vid denna tid.

Anmäl
2013-04-16 21:25 #134 av: Amon

Aktiverad Solar Gateway Ansluter till ökad Gaia transformer

16 Apr

gaia_energy1

Den Aktiverade Solporten förbättrar anslutningen av Gaias förvandling. Detta uppmuntrar det fullständiga uppvaknandet för hela mänskligheten, på alla stadier av medvetande.

"Brilliancen" av mänsklig energi ökar snabbt genom anslutningen av Den aktiverade Solporten med ökad transformering av Gaia.

Anslutningen till det Mänskliga Individuella nätverket möjliggör omvandlingen av den globala mänskligheten till Hue-manity.

Anmäl
2013-04-18 22:59 #135 av: Amon

Energetics av ​​Gaia är iscensatt för att kliva till nästa nivå

18 Apr

gaia_energy1

De som bevakar Gaia via monitorer rapporterar att energetiken av Gaias planet kropp är iscensatt för att kliva upp till nästa nivå ... Energimässigt på individuell och kollektiv basis, liksom "Galactic-allierad".

Hue-manity har anammat det som genljuder med denna process. "Mänskligheten" (small h) har samtyckt till möjligheten av en "nästa nivå", och därmed har rutinerna för "upp stigning" av "mänskligheten" (litet h) analyserats, godkänts och satts i rörelse.

Eftersom dessa är högre än-3-4D, har många anat resultaten av upp stigningen redan, och har säkrat "mänskligheten till Hue-manity" transformation i den aktuella tidslinjen.

De som vandrar på "alternativa" tidslinjer kommer att finna sig bli riktade tillbaka till tidslinjen "uppstigning". Alla närvarande bosatta på (och inom) Gaia har kommit överens om denna nya riktning, utmanande som det kan vara för en del av "mänsklighetens" (litet h) grupp.

Anmäl
2013-04-19 19:59 #136 av: Amon

"Galactic Body" Poly Bifogar högre frekvenser av Transformation

19 Apr

gaia_energy1

Frekvenser av transformation mellan upp-graderingarnna av Hue-mans ökar, och har nu nått 11-faldigt från tiden sen förra posten. Frekvensökningen varierar från individ till individ, men den 11-faldiga siffran indikerar transmittans av nya 4-7D-koder i varje kroppsmedvetande.

Indikationer på att frekvensen ökar inkluderar en känsla av dissonans med alla tidigare livsbanor, frisläppning av alla interna energi "paket" som inte längre stödjer högre frekvenser, och en önskan om, och initiering med, helt nya rörelseriktningar, energi, medvetenhet, såsom 3D.

"Galaktisk Kropps" anpassning åtföljer dessa ökande frekvenser av transformation, och resultaterar i attraktion för varje Hue-enhet till lämpliga Galaktiska studiegrupper och familjer med Galaktiska syften. Sådana inkluderar Gaia-baserade samt icke-Gaia-baserade organisationer.

Anmäl
2013-04-19 20:01 #137 av: Gahella

Oj här går det undan och inte mig emot Skrattar

Anmäl
2013-04-19 20:36 #138 av: Cristine

Det är väl därför inget hemma hos mej fungerar.. varken dator, tv eller telefon/mobil. Jag höll på att flyga i taket när jag gick förbi tv.n och den gick igång, volymen var hög och två tjejer pratade med ganska gälla röster. Den tystnade när gått in i sovrummet.

Tv.n var på, det är bara så att den inte gått att se då det hela tiden stått...  Ingen signal.. titta till antennen.

Anmäl
2013-04-19 21:23 #139 av: Amon

Märkligt Cristine! Förskräckt

Anmäl
2013-04-21 22:17 #140 av: Amon

Initieringar till högre Vision i linje med Gaia Högre purposing Vision sker snabbt

20 Apr

gaia_energy1

Initieringar till högre Vision i linje med Visionen av Gaias Högre Syfte sker snabbt i detta nuvarande ögonblick. Harmoniseringen emot Gaias högre syfte sker och inspireras att vara och agera på denna Högre Vision.

Alla av Gaias sådana Övertoner svarar kollektivt till Hue-Väsendens engagemang och högre Avsikt, som ges av Gaia, och som tas emot av enskilda Hue-väsendet. Gaias kollektiva Övertoner svarar via kollektiv Hue-och deltagandet ger i en förstärkt effekt för helande och upplyftande energiskt av Gaia, i synnerhet i perioden mellan 5-5-13 till 7-7-13.

Vi påpekar att "maximal" förstärkning visas på 2013/06/06 (a 6-6-6), och många kommer att känna sig dragna till denna dags nummer. Högre Urskillning begärs och som krävs för gjutning (formning) av Higher D energier till högre Gaia Avsikt för denna tidsperiod.

"Ditt "Högre Jag" vet vad du ska göra." 

Anmäl
2013-04-21 22:24 #141 av: Amon

Solar Gateway Aktivering och Re-aktivering i Progress

21 Apr

gaia_energy1

Solar portalernas aktivering och återaktivering sker. Vilande energiska solportaler håller på att återaktiveras och nya sol kommunikations portaler skapas och aktiveras.

Något som kan kallas "Reseportaler" är i processen också, men på ett tidigt stadium, väntar på slutförandet av uppgraderingarna för "Den allmänna mänskligheten" till "Hue-manity Allmänt" medvetande.

När som "mänsklighet general" blivit "Hue-manity General", med en tillräckligt upplyft vibration för att stödja en sådan, blir interdimensionella resor vardagsmat bland Gaias invånare.

Medvetna Ljusvarelser utnyttjar tidigare portalers strukturer. Nyare portaler är konfigurerade för "Den allmänna mänskligheten", när de uppgraderas till "Hue-manity General". 

Anmäl
2013-04-24 23:46 #142 av: Amon

Energisk Tydlighet dragit ut ...

23 Apr

gaia_energy1

Energisk klarhet dras framåt från individer i denna stund. Rening av enskilda vibrationer säkerställer att fullständig harmonisering av mänskligheten med Gaia åstadkoms.

Centralt för processen av Gaias uppstignings frekvens är samordningen av Hue-manity varelser på flera platser på 3D planet, för hela världens Högre D frekvens initiering. Väsentligt är utnyttjandet av Högre Aural kapaciteter förekommande i samtliga Hue-varelser. 

Anmäl
2013-04-24 23:55 #143 av: Amon

Healing Energy Streams Flow från Portal till Portal ...

24 Apr

gaia_energy1

Helande energi-strömmar flyter från portal till portal när som Gaia balanserar energierna med Hue-manity och mänsklighet (mindre h).

Ljusarbetare som kallas till portaljusteringar uppmuntras att följa flödet av helande energi inom, eftersom detta ligger i linje med Gaias Energi Healingströmmar, och var och en kommer att ledas till sina Gaia läke Portal Center.

Som Hue-manity justeras, och mer och mer av mänskligheten (mindre h) börjar att anpassa sig, med dessa strömmar av helande energi, och accepterar dessa processer inom sig, vilar Gaia i resulterande fred, och behöver inte de "katastrofala" justeringar man tidigare trott vara nödvändigt.

De som främjar "jämmer och elände katastrof" scenarier finner det svårt att uttrycka dessa idéer, eftersom deras tid är över. Det nuvarande energiska tillstånd av Gaia stöder inte, på något sätt, den typen av energi uppsåt. 

Anmäl
2013-04-24 23:58 #144 av: Cristine

Bäst att plocka fram dem då!Blomma

Tack Amon!

Anmäl
2013-04-25 09:40 #145 av: Marr

Här har varit endel jämmer och gråt de senaste 2 veckorna. Nu mest sorg och det handlar om förlorade/försvunna kissen. Det har dragit upp många gamla minnen för både mor & mej. En av de jobbigaste händelserna i livet...

Försöker ändå se allt med tillförsikt och hoppas mor går hel ur det här. Tack kära Amon! Hjärta

Anmäl
2013-04-25 12:44 #146 av: Amon

Tack Cristine och Marr! Glad

Jag hoppas innerligt att ni snart återfinner kissen Marr - så att de här jobbiga veckorna för dej och din mamma äntligen får ett slut! HjärtaHjärta

Anmäl
2013-04-25 12:58 #147 av: Gahella

Jag hoppas också det Marr Hjärta

De som främjar "jämmer och elände katastrof" scenarier finner det svårt att uttrycka dessa idéer, eftersom deras tid är över.

Jaaa det känns faktiskt så, jag upplever att det är mycket ljusare i atmosfären nu, även om många av oss haft det tufft på många sätt.

Och det är nog helt följdriktigt, ju starkare ljus desto fler troll kommer upp både här och där

Anmäl
2013-04-30 22:28 #148 av: Amon

Utbyggnad av Gaia-anslutning Portals sker vid denna tid ...

30 Apr

gaia_energy1
Expansion av Gaia-anslutna portaler sker vid denna tidpunkt. Potentialen för individuell medvetande ökning är på den högsta nivån sedan den 12-12-12.

Gaias Varelser av typen Devor och Féer är fullt engagerade i denna process, vilken sker i ögonblick till ögonblick, men processen beräknas vara klar i 2013/06/06.

Invänta Inre Vägledning för vidare instruktioner.

Anmäl
2013-05-03 00:34 #149 av: Amon

Transformerande Rör av ljus ...

2 maj

gaia_energy1

Transformerande Rör av Ljus kopplas till dörröppningar, portaler, vägportaler, längs och inom kontinenterna på Gaias yta, liksom i hela Inre Gaia. De med ögon att beskåda dessa är redan medvetna om de intensiva inblandade transformerande energierna.

Transformerande Rör av Ljus är nödvändiga för en korrekt riktning av dessa höga kosmiska frekvenser. Rören kommer att visa sej och upplösas igen alltefter vad som krävs för Golden uppgraderingar Age Typ av mänskligheten, till Hue-manity.

Regnbågs kroppar blir mer synliga, även för dem med relativt icke-utvecklat högre seende, och uppmuntrar undersökning och utveckling av högre sinnen hos "mänskligheten i allmänhet".

Den resulterande Gaias kropp blir färgad med Regnbågs Mönster och Energi Regnbågar som högre sinnen utvecklas och högre Passioner omfamnas. 

Anmäl
2013-05-05 23:09 #150 av: Amon

Gaia Rörelser och Cosmic Energetic Uppgraderingar

5 maj

gaia_energy1

Gaias rörelser, initierade av Gaia, har anpassat portaler som krävs för Cosmic energiska uppgraderingar. Dessa rörelser är bortom det fysiska och kommer inte att avkännas som sådant.

Inre Gaias rörelser är rent energiska, och uppträder också i samband med de avsedda kosmiska energiska uppgraderingarna. 

Olösta "karmiska" känslomässiga affärer kommer att lösas allt eftersom dessa energiska uppgraderingar inträffar. 

Anmäl
2013-05-05 23:37 #151 av: Cristine

Denna gång stämmer inget för mej!

Anmäl
2013-05-05 23:41 #152 av: Amon

Skrattar..det kan ju inte stämma varje gång!

Anmäl
2013-05-06 13:01 #153 av: Amon

Intensiteter av Gaia Transform Energies är att maximera ...

6 maj

gaia_energy1

Intensiteten av alla energier, från solen, galaktiskt, kosmiskt, på alla högre dimensionella nivåer ökar, och kommer snart att maximera. Syftet med denna "maximering" är att först bränna bort allt lägre slagg som har infekterat Gaia i årtusenden, och för det andra, för att nå en topp energi för varje enskild Hue-människa på Gaia vid denna tid.

Detta skall följas av en minskning (snarare, en stabilisering) mellan intensiteterna för att möjliggöra för integration. Inga ytterligare intensiva energi ökningar beräknas för följande dagar/vecka.

Många har känt starka känslomässiga reaktioner på dessa aktuella energiska mönster, och känner intuitivt att det är till gagn för alla, och att det är en fas genom vilken hela mänskligheten, och Hue-manity, måste passera. 

Anmäl
2013-05-06 17:13 #154 av: Gahella

Ja nog är det starkt alltid....Och solen är starkare än nånsin, man blir brun av att bara gå och handla nu för tiden

Anmäl
2013-05-06 23:23 #155 av: Cristine

Skrattar

Anmäl
2013-05-09 12:39 #156 av: Amon

Energetics av ​​Gaia Set för Imponerande Förändringar ...

9 maj

gaia_energy1

Stadighet mitt kaotiska stunder är nyckeln till Gaias väg genom de kommande dagarna. Gaias invånare, i synnerhet Gaias allmän-mänsklighet är inställd för imponerande förändringar. Det kan också anges som "förändringar som imponerar", eller "förändringar som skapar ett intryck", i varje enskilt mänskligt medvetande. Dessa förändringar kan inte undvikas eller sopas åt sidan, eftersom de omfattar alla Gaias invånare, av alla slag.

Varje Hue-man har förberett sig för dessa stunder, och kommer att förkroppsliga förändringarna, och höja sig över kaoset i det ögonblick, då det uppstår.

Ur ögonblick av kaos, kommer högre ordning. 

Anmäl
2013-05-09 17:48 #157 av: Cristine

Den 12.e ska något hända som skakar om oss.

Anmäl
2013-05-09 22:31 #158 av: Amon

Ok, spännande!Tummen upp

Har du någon aning om vad? Funderar

Anmäl
2013-05-10 06:12 #159 av: Marr

Då är det ju bara ett par dagar kvar...undrar vad det kan vara denna gången? Ja himla spännande! Glad

Anmäl
2013-05-10 13:34 #160 av: Amon

Blommande Energies ur Kaotiska händelser ...

9 maj

gaia_energy1
Blommande energier stiger ur kaotiska händelser, både yttre och inre. Dessa visas som duschar av Gaia med "dimmor uppkomst". Bistånd begärs av alla Gaias Ljusarbetare att samordna individuella situations-energier med nuvarande Gaias "dimmor uppkomst" energier.

De som har en kommunikation med högre Vision kommer att förstå sina roller.

Allt eftersom deltagandet i dessa energier accepteras individuellt, följer global acceptans och delaktighet. 

Anmäl
2013-05-11 10:07 #161 av: Hukanson

Som  förväntansfull Hue-man känner jag idag ett lugn inför stormen. Kanske nervositet inför stundens allvar.

Regnar

Anmäl
2013-05-11 23:08 #162 av: Cristine

Jag råkade fotografera ljuset i dimmorna för några timmar sedan!Glad
Jag vet lika lite som er tyvärr.

Anmäl
2013-05-11 23:33 #163 av: Amon

Ohh WOW Cristine!!!! FörskräcktGlad

Vad i allsin dar har du där bakom träden!!????? Förskräckt

En taggig sol???Funderar

Detta ligger väl åt söder från ditt hus - så någon solnedgång där kan det väl inte vara i alla fall???Funderar

Anmäl
2013-05-12 02:45 #164 av: Cristine

He he det måste vara en lampa eftersom jag inte öppnade fönstret, det fanns inget därute.

Anmäl
2013-05-12 11:11 #165 av: Amon

Ok.. Funderar

Anmäl
2013-05-12 23:12 #166 av: Amon

Portals of Understanding har mångdubblats och Expanded ...

12 maj

gaia_energy1
Portaler av förståelse har mångdubblats och expanderat över Gaia.

Fördunklade visioner renas allt erftersom Gaia uppgraderas till raffinerade vibrerande strukturer. Dessa visioner, av högre natur, visar sig individuellt, i grupper och på planetariska nivåer, och inspirerar alla inblandade att släppa restriktioner för individer, grupper och i planeternas tillväxtbanor.

Erkännande av universellt samförstånd och Enhets-lag av mänskligheten-generellt blir vardagsmat.

Tidigare "normer" för att "förtappas", som sådana ses nu som icke-hjälp till Sammanhållningen. 

Anmäl
2013-05-14 08:40 #167 av: db-2

#157 Idag är det den 14/5. Vad var det som hände den 12:e?

Anmäl
2013-05-14 09:38 #168 av: Amon

#167 Läs den här tråden: http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/518d6d53ce12c46865000bb7-kanske-far-jag-se-en?discussions-1

och se filmen i inlägg #8!Tummen upp
Och om du vill fortsätta diskutera detta - så gör det i den tråden, tack!

Anmäl
2013-05-14 10:03 #169 av: db-2

#168 Kan inte se att frågan var ställd till Dig? Är Du numera moderator på sajten? Annars tar jag inte tyckanden och tänkanden från enskilda medlemmar.

Anmäl
2013-05-14 10:09 #170 av: db-2

#168 Nu har jag tittat på videon, men förstår inte vad den har med min fråga att göra? Videon är INTE från den 12/5. Tycker du uttrycker dig väldigt otydligt som en ( ) sagt. Om jag vill fortsätta diskutera detta...

Vad menar du? 

1. Diskutera videon? Ja det gör jag självklart i den tråden.

2. Fortsätta diskutera påståendet i #157? Den diskussionen tillhör väl knappast tråden du hänvisade till?

Anmäl
2013-05-14 11:10 #171 av: Marr

Jo serru db-2, det gör den för Cristine fick datumet till sig och har därför följt en direktsändning från Mexico i 13 timmar. Där det är full aktivitet på Ufos vid vulkanen Tepoztlan...

Amon säger att du ska fortsätta diskussionen i den andra tråden hon länkade till dig. Det kan nog bero på att denna tråden handlar om Gaia-portal, skapad av Amon. Roligt att du är inne och läser i den här tråden förresten...

Sen så tycker jag du ska vara tacksam att du fick länken av Amon, men genast vänder du taggarna utåt och tar "inget" från någon annan än moderatorer eller den du ställde frågan till, säger du.

Ställ frågan i länken du fick, så kanske du får svar...fast ibland är det inte det minsta kul att diskutera med dig för du är mest aggresiv, enligt mitt tycke då...

Anmäl
2013-05-15 00:26 #172 av: Amon

Tack Marr för bra förklaring du gett - när jag inte varit vid datorn i dag och kunnat svara själv!Tummen upp 

Ja det är ju kul att även skeptikerna gillar Gaia Portal!Glad

Kortfattad Flavor energierna Definiera Hue-manity vid denna tid

14 maj

En stram energi-smak definierar Hue-manity vid denna tid. Att smaka sötman av Nya Gaia säkerställer slutförandet av Gaias förnyelse och åter-födelseprocess.

gaia_energy1
Så kallade "plötsliga" förändringar kan visas och kan verkligen förväntas under dessa nuvarande ögonblick. Allt eftersom dessa omfamnas och inte motstås, uppstår Gaias framsteg.

Portal expansionen har gjort det möjligt att jämna övertoner för de nödvändiga "plötsliga" förändringar.

Att släppa rädslan ger närhet åt Nya Gaia.   

Anmäl
2013-05-15 08:56 #173 av: VSK

Respektera det trevliga tonläget vi har här! Passar det inte, så är du på helt fel sajt.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-05-15 09:53 #174 av: Gahella

Amon, du har ju insider och det ger dig rätten att hålla ordning i trådarna Blomma

Och tack för allt ditt jobb du lägger ner här på sajten, kram på dig Hjärta

För er som inte vet det kan läsa mer om det här http://www.ifokus.se/about/insider

Anmäl
2013-05-15 12:20 #175 av: Amon

Tack och Kram VSK - och Gahella för infon! GladHjärta

Anmäl
2013-05-15 16:04 #176 av: VSK

Hjärta

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-05-18 08:56 #177 av: Cristine

# 170 Alla Print screen är gjorda den 12 och jag väntar på att få filmen från min son som han spelade in åt mej.  Allt direksänt.....Historisk dag för mej iaf.

Anmäl
2013-05-19 17:42 #178 av: db-2

#173 På vilket sätt var mitt inlägg otrevligt? Var enbart konstaterande att jag inte tillåter moderering av enskilda medlemmar.

Anmäl
2013-05-19 17:44 #179 av: db-2

#174 så bra att insider tillåter att man blir en egen liten moderator! Tror jag ska börja använda mig av detSkämtar

Tror nog du missuppfattat funktionen "lite".

Anmäl
2013-05-19 17:46 #180 av: db-2

#177 antar du lägger upp filmen när du fått den?

Anmäl
2013-05-20 15:07 #181 av: Hukanson

Det är ju informell regel att den som "äger" tråden har rätt att påverka hur diskussionen skall formas.  Här vill vi varandras väl och okunnighet är inget skäl till aggressivitet - puss och kram och gröna sidan upp.

Vinkar

Anmäl
2013-05-20 22:51 #182 av: Cristine

#180 Så klart jag gör och du ska få tillträde till den hemliga kammaren i 2 timmar som den pågår så fort jag rensat upp därSkrattar

Den kan jag inte lägga ut på öppen sajt då det är förbjudet.

Hukanson du får säga till när du vill se den.

Jag vet förresten inte om jag får lägga in en så lång video

det blir nog så att jag måste stycka den.

Anmäl
2013-05-21 11:14 #183 av: db-2

#182 Bugar bockar och tackar för detGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.