Frågor inom ämnet söker svar

*Pyramides of Atlantis

2013-01-07 23:15 #0 av: Cristine

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-02-07 12:48 #1 av: Eliiza

Kan tyvärr inte se filmen i min surfplatta, men vill berätta att Gobiöknen är en vittnande rest efter MUs stora krig mot ATLANTIS...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-02-07 16:53 #2 av: Marr

Det lär finnas väldigt många pyramider på vår jord som man inte vetat vara pyramider. I Bosnien verkar det finnas flera stycken med mycket ufo aktivitet runt omkring. Tycker även Kinnekulle liknar en nedsliten pyramid, fast utan topp. Där har man även haft en hel del Ufo aktivitet. Fast det är ju ett platåberg.

Ingrid Krianon har åkt till Kinnekulle i snöstorm mitt i natten för att ta emot budskap från utomjordingar då dom bett henne åka dit. Hon har skrivit endel böcker om detta.

Wow Eliza! Gobiöknen är ju inte liten heller. Finns nog en hel del under sanden där kan jag tänka...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-02-07 17:52 #3 av: stina63

Jösses så fina pyramiderna är, tror själv  att det finns fler än vad vi tror, har säkert ett samband mellan UFO och pyramiderna.

Anmäl
2013-02-09 22:49 #4 av: Eliiza

Kinesiska geologer har bl.a. upptäckt ett nästan fyra kvadratkilometer stort område med förstenad skog av träd, som björk och ginko biloba, under marken i Gobiöknen. Det har alltså en gång varit ett ganska fruktbart område.
Men det finns säkert ännu mer intressanta upptäckter att göra där. :-)

Och visst har utomjordingar haft samröre med uppkomsten av pyramiderna. Pyramiderna är även mycket äldre än många tror. De är nämligen drygt 73300 år gamla.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.