Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1249 ggr
Frosstis
2013-01-04 14:38

Vad var det för något?

Jag har fortfarande inte fått svar på vad det kan ha varit.

Får något år sedan (2011 tror jag), den kvällen då månen kom så nära jorden, gick jag ut med hunden för att få bild på månen som var så stor.

När jag kom hem igen på uppfarten så såg jag som en röd, lysande planet med en ring runtom, som liksom svävade ovanför skogen. Jag bor bredvid skogen och den flög ovanför träden och flög iväg. Sen såg jag den inte mer.

Vad kan det ha varit? Jag tror inte det är någon som släppt någon sådan sak då den verkligen lyste rött.

Fick ingen bild på den heller, men den såg ut som Saturnus med sin ring.

Annons:
Cristine
2013-01-04 14:52
#1

Oj..det var något alldeles nytt, har inte hört någon nämna något sådant men eftersom den svävade alldeles ovanför träden låter det som att det var en utomjordisk farkost. Gled den sakta över skogen och for sedan ivär fort eller hade den samma fart hela tiden?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Frosstis
2013-01-04 14:57
#2

Den gled i normal takt typ, lite fortare än normal takt. Hela tiden

Marr
2013-01-05 09:14
#3

Jätteintressant Paulina!

Har också sett röda, oranga, gula och vita planetliknande bollar. Fast aldrig med ngn ring runt. Det är verkligen omskakande när man ser något som du gjort. Jag själv blir alldeles lycklig. Tycker nog det här verkar vara ett ufo i allra högsta grad. Tack för att du delar med dig av din upplevelse till oss! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Frosstis
2013-01-05 12:32
#4

#3 Menar du omskakande på ett dåligt eller bra sätt? :P För jag tyckte det var väldigt coolt då jag är otrooligt intresserad av rymden och sådant :)

Finns ufo verkligen på riktigt? Vad är det egentligen för något? Och vad finns i dem? Och finns alien på riktigt..?

Cristine
2013-01-05 13:03
#5

ufo Oidentifierat flygande föremål heter på svenska OFF men har aldrig sett  att någon använder det uttrycket. Rymdskepp heter de om man är säker på vad det är och dt är alien som styr dem. ALien finns, en del av dem hjälper oss de har skjutit ner nukleärmissiler som amerika har skickat till andra länder..har de nått fram hardet blivit fler krig. Och i 5 delstater har de gjort av med alla vapen för dem. Alla är inte snälla men  de vänliga hjälper oss där med..med att hålla dem borta. Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Frosstis
2013-01-05 13:16
#6

Jaha okej, intressant! Jag vill lära mig mer om ufon och aliens men vet inte vart man kan lära sig det.

Annons:
Cristine
2013-01-05 14:12
#7

Utomlands

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-01-05 14:22
#8

I Sverige… men du lär dej bäst med att läsa alla trådar och äldre inälägg som du kan hitta till vänster

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-05 16:36
#9

Massor av bra tips du fick här att titta på Paulinabieber!

 Sen vill jag säga att det givetsivs känns fantastiskt när man ser dessa "bollar". Jag har enbart känt mig lycklig då och nu önskar jag se en på nära håll, för det var väldigt länge sen…Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Frosstis
2013-01-05 23:46
#10

Ja den var väldigt nära!

Upp till toppen
Annons: