Utomjordiskt

Budskapen

2013-01-03 20:39 #0 av: Cristine

13..14..15 ser man farkoster som liknar lite de jag har på mina månbilder, jag har fått till mej att en del renar luften från alla giftiga utsläpp, de färgranna som flashar är mottagare som scannar in främmande skepp. OBS.. det är bara en dröm jag haft men jag tycker den är ganska logiskGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-03 22:50 #1 av: Cristine

Ett  av" reningsverken " på videon gapar stort under en lång stund.

Här är min dröm om reningsverk:

Är dottern sanningen på spåret med sina utomjordingar och miljön sedan liten? Vi satt och tittade på videos om ljusvarelsena, aliens och miljön till kl 00 då jag inte orkade mer och somnade.Som ett brev på posten kom en av mina tokiga drömmar, jag skulle ut och resa igen. när jag kom ombord var det inte en alien som mötte mej..det var Gottlob och han sade när han säg min förvåning.

(Han är min hjälpare).

Vi är ett i Universum allt hänger ihop, du kommer att se det själv så småningom, och vi måste samarbeta...vad ser du när du tittar ut..

Jag: Tynderö

G: Ja men vad ser du

Jag: en massa gårdar

G: ja men i helhet

Jag: En vacker bygd med vackert landskap

G: Ja just, och det vill du ha kvar.

J: Ja naturligtvis

G: Titta nu uppåt

G: Nu ska vi åka ovanför så får du se att det är många stora kilometerlånga skepp som ligger där  och skyddar jorden.

Då undrade jag varför de gör det och han säger att hela universum påverkas utav alla föroreningar som kommer från jorden och det angår alla .

Jag har blivit fängslad av att se många  ufon som flyger omkring,alla olika och dessutom byter de ständigt form eller delar på  sig och jag undrar varför och hur.

Då säger han att det är inga skepp utan levande reningsverk de äter all polution, gifter och mineraler .

De är som magen, levern, gallan och tarmarna i din kropp,de bearbetar det de äter ...och därför rör de på sig, vissa ämnen går till ett ställe andra till ett annat!

När jag vaknar slänger jag mig på datorn för jag kommer ihåg att jag sett sådana "reningsverk" och trott att de var ufos och jag undrade där hur det kunde finnas varelser ombord...men det finns inga.

Jag måste fortsätta leta för det låter så logiskt... vi har ju på jorden baciller och maskar som äter olja och och farliga ämnen.

Anmäl
2013-01-03 23:40 #2 av: Amon

Ja - det låter ju faktiskt logiskt Cristine. Kanske det är därför de inte ser ut som rymdskepp precis? Kommer ihåg de "flygande maskarna" tex. Oskyldig

Anmäl
2013-01-03 23:43 #3 av: Cristine

Ha ha ja de också!

Anmäl
2013-01-04 00:05 #4 av: Cristine

Titta på denna hur den börjar gapavid minut 5.42

Anmäl
2013-01-04 00:07 #5 av: Cristine

Och har munnen vidöppen vid minut 6.23

Anmäl
2013-01-04 00:13 #6 av: Gahella

Underbar 'dröm* Cristien, och tack för att du delar med dig av den också

Tycker också det är fullständigt logiskt att det finns såna som måste skydda resten av universum från galningar som oss som inte begriper hur farliga vi är mot omvärlden.

Vilken tur att världen är så mycket visare och större än vad många tycks tro :)

Anmäl
2013-01-04 00:21 #7 av: Cristine

Varsågod!

Ja den drömmen hade jag i sommras(eller var det förraObestämd) då allt var grönt och det prunkade av blommor, det var varmt för solen lös och....*suck*

Anmäl
2013-01-04 08:58 #8 av: Marr

Såå fantastiskt! Jag tycker den "drömmen" verkar så logisk att det verkar möjligt, för allt liv är ju ursprunget från universum. Att det finns "bakteri/giftätare" i universum borde inte vara så konstigt när vi även har det på vår jord.

Tänker på de där biologiskt nedbrytbara bakterierna som äter bakterier i våra avlopp här på jorden t.ex. Eller hur våra kroppar ständigt försvarar oss från virusangrepp etc.

Vet att du pratat om dessa reningsverk tidigare. Trevligt att det denna dröm innefattade Gottlob som guidade dig i detta, för då kan jag tänka att det är så. Undrar om inte detta också är en typ av "reningsverk"...fast vi har nog sett den förut.

http://www.youtube.com/watch?v=uasIGkCZZD8&feature.=endscreen&NR=1

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-04 10:16 #9 av: Cristine

Jo det är det nog för i en denna videoo rör den sig, och inte alls som ett skepp utan den ser ut att åka på en autopista...rakt fraaam.

Den kanske damsug

Anmäl
2013-01-04 10:25 #10 av: Gahella

Ja precis Marr!

Har för mig att det finns forskning även här på jorden som går ut på rena världshaven med något djur, men minns inte vilket nu.

Och det går ju även att rena vatten genom vitmossa och vatten har ju även en självrenande förmåga om den får virvla runt i bäckarna. Men det finns ju gränser för hur mycket de klarar av, så det är dags att hejda sig lite i vår vilda framfart på den här planeten och det NU helst

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.