E.T. / Utomjordiska raser

Ryssarnas hemliga bok

2012-12-30 11:39 #0 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-30 13:00 #1 av: Gahella

Mycket intressant info tycker jag.

Tänker bl.a på att många inte längre kommer hit, och jag har hört och haft en dröm om att "slussarna" stängdes för några år sedan för utifrånkommnade då  många inte har förmågan att följa med i uppstigningen, men även att de inte ska få hindra oss att göra den. Men de som är kvar har nu chansen att öppna sina hjärtan och därigenom utvecklar den förmågan att kunna gå vidare på den vägen

Vet genom Jyri Lina som skrev boken Ufogåtans lösning att ryssrna hade tidigare en väldigt öppen och nära kontakt med Ets. Det var t.om vanligt att vanliga människor blev tillfrågade om de ville följa med hem till dem och hälsa på. Men det vågar de inte prata om lika öppet längre...

Jag tänker ofta på Annastasia en kvinna som bor i Sibirien och hon är född med sina sinnen och minnen helt intakta, tycker att vi människor ska sträcka mer på oss då vi är av ett oerhört stort intresse för många Ets genom att vi är födda med den guddomliga gnistan inom oss. Vi har även ett fantastiskt register av känslor som många av dem avundas oss, och av den anledningen tar ägg och sperma för att skapa hybrider för att kunna utvecklas vidare. Många har ju fastnat i huvudet och kommer inte längre vidare

Anmäl
2012-12-30 14:06 #2 av: [kajmal@]

intressant, men jag undrar varför nordic alien inte var med, som är den vanligast rasen i europa

Anmäl
2013-01-12 18:00 #3 av: Marr

Nämen titta vad jag hittade och den har jag missat helt! Jag la in samma igår eller? Ja visst är det intressant, den fångade iallafall mitt intresse...Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.