Övrigt

Namninsamling för att stoppa tvångsvaccinering

2012-12-27 20:51 #0 av: Gahella

i Sverige. http://newsvoice.se/2012/12/27/namninsamling-for-att-stoppa-tvangsvaccinering-i-sverige/

Prognos: Ny lag 1 januari 2013 kan leda till tvångsvaccination och rättsliga följder för ovaccinerade

Läs mer om den nya vaccinationslagen

Anmäl
2012-12-27 21:47 #1 av: [mia-38]

Bra.
Jag har skrivit på.

Medarbetare på OF och Cancer.

Anmäl
2012-12-27 21:51 #2 av: Amon

Jättebra och viktigt! Förvånad

Skrev på för tio minuter sen..

Anmäl
2012-12-27 21:52 #3 av: Nandini

Anmäl
2012-12-27 21:52 #4 av: Nandini

Detta gör mig RASANDE!!! Rättsliga följder??!!! Jag blir så upprörd så jag kan inte ens uttrycka mig, varken i skrift eller muntligt...

Så klart har jag skrivit på MOT tvångsvaccination.

Anmäl
2012-12-27 22:08 #5 av: Gahella

Härligt tjejer!

Ja visst är det upprörande! Men jag hoppas att det innebär att de gör bort sig ännu mer och fler inser att det här är ju faktist rena fascistfasoner! Det är övergrepp mot människors fria vilja och vad vi vill välja att inte stoppa i oss.

Anmäl
2012-12-27 23:34 #6 av: Frogge33

Har skrivit på nu! Fyfan vad arg man blir! :O

Anmäl
2012-12-28 01:28 #7 av: Marr

Har skrivit på jag med! + ett brev vad jag tycker om demokrati och diktatur. Att vi Svenskar kan känna oss lurade på våra skattemedel. Jag vill inte betala för att någon ska tvingas till vård med tvång, för att bli bestraffad & registrerad om man vägrar.

Man dömer ju ut hela svenska folket att vara idioter och inte ha rätt att ta hand om sig själv! Precis som man gör med knarkare eller dom som inte är så förståndiga eller dom som av anledningar mår dåligt eller är annorlunda på annat sätt.

Det här tycker jag börjar likna som om det/dom börjar avslöja sig själva. Låta oss tro eller att få mänskligheten tro att vi är en skock får. Att detta verkar vara aktuellt i Usa har man ju förstått, fast att det kommit hit så fort det förvånar mig lite, även om vi går i Usa;s fotspår...

Tack Gahella för att du såg det här! Livsviktigt att sådana här saker uppmärksammas på ett tidigt skede. Frågan är hur tidigt det är ute? Jag ska vägra om det blir aktuellt, det är en sak som är säker!!!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-28 14:44 #8 av: db-2

Hur kan ni skriva på mot något som aldrig varit på tal förutom i Saserssons förvirrade hjärna?

Anmäl
2012-12-28 16:19 #9 av: Cristine

Jag har skrivit på!

Det är just det som är vitsen, de smyger sig på oss för att vi inte ska hinna göra något å det. Jag vill se Reinfelt ta sprutan först av alla!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-28 16:23 #10 av: [mia-38]

Det KAN komma att bli så db-2. Sassersson skriver inte att det ÄR så. Men med dessa nya riktlinjer så skulle det inte förvåna mej om det kommer att bli en sådan tvångsvaccinering. Detta är bara början.

Anmäl
2012-12-28 17:35 #11 av: Cristine

http://www.smittskyddsinstitutet.se/nyhetsarkiv/2012/ny-lag-reglerar-nationella-vaccinationsprogram/

Anmäl
2012-12-28 19:11 #12 av: jobas

nu har jag oxå skrivit under!!!

Anmäl
2012-12-28 19:24 #13 av: Cristine

>Dessa två meningar får mej att rysa.

en heltäckande och kvalitetssäker nationell övervakning av vaccinationstäckning

deltaganden i internationella samarbeten och erfarenhetsutbyten

Anmäl
2012-12-28 19:30 #14 av: [mia-38]

Håller med dej Cristine...Förvånad

"Heltäckande, övervakning" Usch!

Anmäl
2012-12-29 08:41 #15 av: Marr

Hemska textrader!! Sen kan man ju undra hur man ska bestraffas om man vägrar? Böter? Här finns inga pengar! Får väl bli Hinsan då...Nää det här låter så otroligt att man inte kan tro det är sant...

Sasserson är engagerad i så mycket och allt kan man inte hålla med om men är tacksam att någon bevakar media, så man får veta. Skriver på direkt när det är något som hotar vår självbestämmanderätt!

Anmäl
2012-12-29 09:53 #16 av: Gahella

Glädjande nyheter för det är många som tycker som vi i detta :)

NewsVoice la upp en artikel om den nya vaccinationslagen som träder i kraft 1 januari 2013 och en namninsamling som vänder sig mot ett möjligt framtida beslut om tvångsvaccination i Sverige. Reaktionen lät inte vänta på sig.

Över 2400 namn har insamlats på drygt 2 dygn och just nu inkommer ett namn per minut.

http://vaccin.me/2012/12/28/namninsamling-mot-befarad-tvangsvaccination-gor-succe%c2%b4/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+VaccinationBiverkningar+%28Vaccination+%26+biverkningar%29

Anmäl
2012-12-29 11:28 #17 av: Marr

Bra! Nu uppe i nästan 4000 namn...

Anmäl
2012-12-29 11:39 #18 av: Gahella

Ja snart så :) Så sprid gärna länken om ni vill så vi sätter rekord i namnisamlingen :)

Härligt att läsa deras kommentarer och att de är så pålästa, men det är även lessamt att läsa de drabbades sorg när det gäller svininfluensavaccinets konsekvenser

Anmäl
2012-12-29 11:58 #19 av: Marr

Jag sprider allt vad jag förmår...några av dom har satt sig in i det hela och dom sprider vidare.

Så kom igen gott folk och låt våra medmänniskor få delta i detta. Sen får man ju välja hur man vill göra med påskrift, precis som det ska va...Flört

"Det man inte vet har man inte ont av...

tills det är försent..."

Anmäl
2012-12-29 12:18 #20 av: Cristine

Jag har spridit vitt och brett men jag har också läst vad de tyckt och tänkt                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          e som har skrivit på:

Lägg då till den nya lagstiftningen som Maria Larsson presenterade för ett tag sedan. Barns rätt till SJUKVÅRD på regeringens vis ska stärkas. Och det verkar inte bättre än att man kan bli anmäld och fråntagen sitt barn om man inte delar deras syn på god sjukvård..

Jag får fler rysningar...

Anmäl
2012-12-29 12:44 #21 av: Gahella

Det påminner om vad Virpanen berättade den f.d läkemedelslobbyisten, när hans fru var på BVC med sitt barn för en 2-eller 3 årskontroll och läkaren säger ja barnet är helt friskt och så är det dags för vaccinet. Och hans fru säger nej tack  vi vill inte vaccinera honom och läkaren svarar med att då får de söka upp en annan BVC för här vårdade de endast vaccinerade barn.

Ja så kan det också gå till....

Anmäl
2012-12-29 13:18 #22 av: Marr

#20 & 21 Fy faen!

Sen sitter jag och tänker på de gamla på den sjukvårdsavdelning jag jobbade på förr...en av mina vänner arbetar kvar där och nu har man ju pumpat de gamla fulla med olika influensavacc. igen.

Det är rena epidemin där uppe på avdelningen/arna just nu. Dom är så sjuka och 3 st har dött av sviterna. Nu börjar t.o.m. sjuksystrarna ifrågasätta nyttan med detta, de som själva varit förespråkare för behovet innan.

Det säger ju också endel, för dom är ju i det hela tiden och ser ju själva att de blir sjuka iallafall. Eller t.o.m. dör av "biverkningarna" efter en spruta... 

Anmäl
2012-12-29 13:28 #23 av: [mia-38]

Sassersson skriver så här på facebook. Det går bra att posta i hans tråd om detta eller maila till: redaktionen@newsvoice.se

Torbjörn Sassersson Red NewsVoice
Hjälp NewsVoice göra research. Det har framkommit uppgifter om att tvångsvaccinering redan förekommer i Sverige för: dementa, militärer, kriminella på anstalter, patienter i sluten psykvård, olagliga invandrare och för asylsökande. Ni som jobbar inom dessa områden, kan ni finna bevis för att så är fallet, tex policys, statistik, enskilda fall? Bli medförfattare till NewsVoice kommande artikel om tvångsvaccinering.

Anmäl
2012-12-29 13:38 #24 av: Marr

Tack Mia!

Så är det ju det här med facebook...de får andra stå för så länge. Inte med...fast tipsar de man kan och dom flesta är ju med där. Bl.a. vänninan så kan dom tala om detta på jobbet, när nu så många börjat bli tveksamma. Förmodligen skriver flera på...

Anmäl
2012-12-29 18:25 #25 av: [Olaf]

Skriver på såklart! Lagar som kringskär individens rätt smyger sig ofta på. Allt sker inte över en natt.  Se bara FRA lagen. Att man tvångsvaccinerat senila och folk inom psykvården, militärer etc förvånar mig inte alls - så har det gått till förr. Se bara vår historia med tvångssterilisering.

Friskolor och hemskolning ligger pyrt till också. ALLA ska in under samma tak - annars!

Vi svenskar är ett ovanligt hårt styrt folk som snart är rädda för allt och som söker trygghet och normalitet till varje pris.

Trygghetsnarkomanernas förlovade land.

Dags att börja säga ifrån kanske?

(Hoppsan jag råkade göra texten i stor stil - det var inte meningen att vara så dramatisk - men det får stå kvar.)

Anmäl
2012-12-30 10:22 #26 av: Gahella

Precis, tvångsvaccinationer finns redan sedan lång tid tillbaka. På vissa sjuk-och vårdhem måste även personalen vaccinera sig annars fick de inte jobba kvar?!

Japp vi svenskar är det absoluta lydfolket brevid armenierna. Vem minns inte köerna som ringlade flera hundra meter, även när det regnande och blåste som värst. Men som sagt en svensk tiger och gör sin plikt mot både staten och kronan som vi är programmerade

Anmäl
2012-12-30 17:16 #27 av: Cristine

Här får man veta var pandemierna kom från

Anmäl
2013-01-01 02:41 #28 av: [KosmosBill]

Mycket talande video ! Hillerman är sig lik. SV-40 och aids på sin meritlista...bl.a. Inte illa !

Anmäl
2013-01-01 06:23 #29 av: Cristine

Att han vågade berätta!

Anmäl
2013-01-01 08:16 #30 av: [KosmosBill]

Under viss del av intervjun så trodde han att kameran var avstängd....det är därför det vid dessa tillfällen inte finns någon bild...endast ljud.

Anmäl
2013-01-02 10:37 #31 av: Farwuq

Jag skriver på.

Inga tvångsvaccineringar.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-01-02 13:18 #32 av: Cristine

Nyhet

Anmäl
2013-01-02 13:22 #33 av: [KosmosBill]

Jajamensan Cristine, nu vädras deras smutsiga byk i reguljära media...

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vaccinbeslut-togs-utan-javsutredning_7791074.svd

Anmäl
2013-01-02 13:28 #34 av: Cristine

Jag fick på nöten för att jag frågade på LK vad de tyckte om detta och var tvungen att ta bort det.

Anmäl
2013-01-02 13:35 #35 av: [KosmosBill]

Vad är LK ?

Anmäl
2013-01-02 14:06 #36 av: Gahella

Fick du ta bort denna från Livskavalitet i fokus? För att det talar sitt tydliga språk eller?

En professor uppgav att han under flera år hållit föreläsningar i uppdrag för vaccinföretaget Merck (Gardasil) och att hans hustru sitter i styrelsen för en EU-lobbyorganisation för livmoderhalscancer som får pengar av vaccinföretag.

En annan professor som kallades in som expert är känd som Sveriges största förkämpe för vaccin, och i sin redovisning skriver han själv att han lett vaccinprövningar för flera företag.

Den tredje experten som är överläkare skriver att hon deltar i ett projekt om vaccin för kikhosta som finansieras av vaccinföretag samt att vaccinföretagen står för 25 procent av hennes lön

Detta är alltså EXPERTERNA som lyfter LÖN från vaccinföretagen???

Var är all seriös forskning i detta, är den delen helt nedtystad?!

Anmäl
2013-01-02 14:23 #37 av: [KosmosBill]

#34 Det är du som är sajtvärd !!!

Vill de dölja denna information så kanske de ska sparkas som medarbetare.

Anmäl
2013-01-02 14:49 #38 av: Marr

Hörde det nyheterna på radion förut!

Så bra att att det börjar "sjuda i grytan" nu, eller ska man säga grytorna...slår vad om att det är mycket mer som kommer upp till ytan bara det får börja koka lite. Stanken av det korrupta i detta med HPV har nått våra näsor nu i å med dagens nyhetsartiklar. TV-nyheterna ska jag inte missa ikväll intressant att höra hur det framläggs där...

Anmäl
2013-01-02 15:18 #39 av: Gahella

Ja visst är det härligt Marr! Håll grytan kokande är min paroll också Skrattande

Anmäl
2013-01-02 17:16 #40 av: db-2

Att Du inte lärt dig något efter 2 misslyckade försök (Illimunati/Konspirationsteorier). Att leka diktator på ifokus leder - tack o lov -rätt snabbt till nedläggning.

Tycker Christine gör ett bra jobb som sajtvärd.

Anmäl
2013-01-02 18:24 #41 av: [KosmosBill]

Visst gör Cristina ett bra jobb.....har inte sagt något om motsatsen. Kommer bara med ett råd.

Din ondska och ditt hat låter sig inte förnekas db-2.....den lyser igenom i de flesta inlägg.

Anmäl
2013-01-02 20:13 #42 av: Cristine

Tack ska ni ha båda två.

Jag har diskuterat och argumenterat i snart 60 år utan att bli ovän med någon, bara respekterat att alla inte tänker som jag.Glad

#37 Det var inte mina medarbetare utan medlemmarna som inte gillade temat.

Anmäl
2013-01-02 20:33 #43 av: Cristine

Gardasils tillverkare Merck & Co har även skapat smärtstillaren Vioxx - som dödade 27000 till 55000 människor

Är det inte konstigt att Joakim Dillner professorn från Malmö har jobbat 10 år för ett företag som dödat så många människor med smärtstillande och sedan tillverkar Gardasil som innehåller natriumborat (råttgift)  och andra gifter.

Anmäl
2013-01-02 21:37 #44 av: Gahella

Ja Cristine det är jävligt märkligt!

Ursäkta min svenska men ibland blir jag väldigt arg och har ingen lust att hålla det tillbaka heller....

Anmäl
2013-01-02 21:47 #45 av: Amon

Mera nyhetsstoff i Media om vacciner - här i en Norsk tidning:

"Fågelinfluensavirus funnet i influensavacciner."

http://romerike.no/-/bulletin/show/768285_fugleinfluensavirus-funnet-i-vaksiner?ref=checkpoint

Anmäl
2013-01-02 21:58 #46 av: Nandini

# 45

Va!!?? Helt sjukt! Men samtidigt inte ett dugg förvånande..

Anmäl
2013-01-02 22:12 #47 av: Amon

Läste om detta för tre år sedan. Det var den modiga österrikiska journalisten Jane Bürgermeister som polisanmälde Baxter - och det var ju en väldig debatt om detta då:

http://www.ctvnews.ca/baxter-admits-flu-product-contained-live-bird-flu-virus-1.374503

Undrar hur det gick med henne sedan? Obestämd

Anmäl
2013-01-02 22:52 #48 av: Cristine

Ja jag tror det är alex Jones som talar om det i en video  och i en annan video säger en senator  att barn och gamla ska bort. De har legat ute länge.

Inget förvånar mej längre .

Illuminati hade ju bestämt att 90% av jordens befolkning ska bort

Anmäl
2013-01-02 23:19 #49 av: db-2

En simpel fråga. Om Illimunati vill utrota 90% cem skall se till att Illimunati lever bekvämt och har hälsan?

Anmäl
2013-01-02 23:26 #50 av: Cristine

Det har jag också frågat mig må du troSkrattande

Och vilka ska plantera all säden de förvarar i tunnlarna i Norge och var ska de få mat ifrån när de håller på att utrota alla djur med harp och sonarer från militärbåtarna...och ..och... jag har tusen frågor

Anmäl
2013-01-02 23:29 #51 av: Gahella

Har googlat men inte hittat något om var Jane tog vägen bara att hon blev sparkad som korrespondent på The Renewable Energy World website.

Det här går att läsa från  -09 http://www.lchf.se/Bloggar/Blogg/tabid/83/EntryId/206/En-vaccinskandal-under-uppsegling.aspx

En österrikisk journalist, Jane Bürgermeister, stämmer WHO (World Health Organization), FN och medlemmar av olika regeringar och företagsledningar inför domstol, för att avsiktligt försöka skapa en pandemi av svininfluensa.

Källa : Dr. Mercola Hon anklagar också den amerikanska vaccintillverkaren Baxter och den österrikiska motsvarigheten Avir Green Hills Biotechnology för att i april avsiktligt till flera länder ha spridit 72 kilo virus av den mänskliga formen av fågelinfluensa. Försändelsen gick till olika företags undersökningslaboratorier i Österrike, Tjeckien, Slovakien och Tyskland och uppgavs innehålla enbart vaccin mot vanligt influensavirus, men innehöll i själva verket biologiskt aktivt virus av fågelinfluensa tillsammans med biologiskt aktivt virus från vanligt influensa. Det var först när ett tjeckiskt laboratorium injicerade vaccinet i försöksdjur och dessa oväntat dog, som skandalen uppdagades. Om denna kombination av vaccin nått allmänheten kunde det ha fått ödesdigra konsekvenser. Även om virus av fågelinfluensa inte sprids lätt, så gör virus från den vanliga influensan det och i kombination med varandra kunde de resulterat i en verklig pandemi av dödlig fågelinfluensa. Jane Burgermeister hävdar alltså att denna nedsmittning av vanligt influensavaccin med biologiskt aktivt virus från fågelinfluensa inte var ett misstag, utan ett försök till avsiktlig spridning av fågelinfluensa, med avsikten att tjäna enormt stora pengar på vaccintillverkning. Nu menar Burgermeister alltså att liknande saker är på gång i fråga om svininfluensa. Vaccintillverkaren Baxter är nu under utredning, men har trots detta kontrakterats för framställning av vaccin mot svininfluensa.

Anmäl
2013-01-02 23:42 #52 av: db-2

Ok men är det inte då väldigt osannolikt?

Anmäl
2013-01-02 23:42 #53 av: Gahella

#47 Ja i Polen beslöt de att inte ta den pga av dessa uppgifter, men icke vi

Anmäl
2013-01-02 23:48 #54 av: [kajmal@]

#49   #50

en befolkning på 500 miljoner räcker gott och väl till att ha slavar, inte i hemlighet utan öppet!

Anmäl
2013-01-02 23:58 #55 av: Cristine

#52 Jo det kan man tycka  det tyckte iaf jag i början  men efter 1 ½ år med allt jag sett ochj upplevt + flera videos med uttalanden de själva gjort så har jag insett att det är vad de vill och efter Bill Clintons svar till sin Pressattachee som arbetade i Vita huset så fick man bevis att den enda president som styrt  USA själv är Kennedy och vi vet ju hur det gick för honom. Clinton  sade till henne att vet du inte att the goverment have a goverment då är du dum.

Anmäl
2013-01-03 00:06 #56 av: Cristine

#45 Oj jag trodde den var ny, såg sedan att den är från 09, har för mej att jag lade ut den men det kanske var på annat ställe nu när jag tänker efter.

Anmäl
2013-01-03 00:23 #57 av: [KosmosBill]

#51 Det finns protokoll som omöjliggör korskontaminering av virus på detta sätt.

Det var ett medvetet sätt att försöka smitta mänskligheten med ett av det dödligaste virus som finns.

Jag skrev mycket om det här i fokus-nätverket för några år sedan.

#56 Bara bra att det kommer upp igen då det är ett av de värsta brott mot mänskligheten man försökt genomföra.

Anmäl
2013-01-03 09:42 #58 av: [KosmosBill]

Här hade läkemedelsbolagen kommit på det optimala vaccinet vars resultat utan minsta belägg utlovas om 15-20 år. Men redan nu har svåra biverkningar visat sig hos flickor som vaccinerats.

http://runelanestrand.wordpress.com/2013/01/03/sprutan-mot-livmodercancer-myglades-fram/

Anmäl
2013-01-03 09:50 #59 av: [KosmosBill]

Unga kvinnor vaccineras med Gardasil - vaccinet med biverkningar som dödsfall, förlamning, blodpropp och hjärtbesvär!!!

Och JA, det används fortfarande, tillsammans med inbjudan till vaccinering och skrämselpropaganda. Vaccinet innehåller bland annat natriumborat som används som råttgift och insektsdödare

http://www.zarahssida.se/blog.php?bid=726&print=1

Anmäl
2013-01-03 10:30 #60 av: Gahella

Men vi ser en ljusning för fler är trötta på fusket inom forskningen

EtikKollegiet och Lars Bern vill se krafttag mot fusket inom ”vetenskaplig forskning”

22 december, 2012 By T. Sassersson 1 Comment [Översätt]

Forskningsfusket inom etablissemanget befinner sig under skärskådning av nya organ och ad hoc-grupper. Både allmänheten och många insatta personer inom och bortom den vetenskapliga världen reagerar allt mer på fusket inom den ”fina” forskningen med stora konsekvenser för tex folkhälsan allt medan miljardvinster görs inom läkemedelsindustrin, tack vara fusket.

Introduktion och text: Torbjörn Sassersson

Nina Rehnqvist AhlbergNina Rehnqvist som sitter i styrelsen på EtikKollegiet ställer i sin artikel ”Forksningsfusk – Ett brott som alla andra?” två öppna frågor: Är det rätt att hellre fria än fälla i fråga om forskningsfusk när ord står mot ord trots att det borde finnas dokumentation på att allt gått rätt till? Borde det finnas andra former för påföljd vid forskningsfusk än de som finns idag?

http://newsvoice.se/2012/12/22/etikkollegiet-och-lars-bern-vill-se-krafttag-mot-fusket-inom-vetenskaplig-forskning/?utm_campaign=cmp_169711&utm_source=getanewsletter

Anmäl
2013-01-06 10:10 #61 av: Gahella

Vad säger ni om det här då?

Skeptiska läkare förbjuds att prata om massvaccinering

Chefer inom primärvården i Norrbotten tillåts inte att uttala sig negativt om massvaccineringen mot svininfluensan.

Utspelet retade upp primärvårdsledningen i Norrbotten, som menade att läkarna kan göra patienterna osäkra om de uttalar sig negativt om de nationella rekommendationerna.

– Hur skulle det se ut om de 32 cheferna för vårdcentralerna går ut och säger sin mening, säger Bo Westerlund, divisionschef för primärvården i Norrbottens läns landsting, till tidningen Dagens Samhälle http://www.dagensmedicin.se/vetenskap/infektion/skeptiska-lakare-forbjuds-att-prata-om-massvaccinering/

Anmäl
2013-01-06 11:30 #62 av: Cristine

"Hur skulle det se ut"Förvånad... vilket svar.

Hur ser det då ut då Sveriges läkarkår medverkar till att göra folk sjuka eller dödar dem.

Anmäl
2013-01-06 12:04 #63 av: Gahella

Ja precis! Förvånad Ja i mina ögon är det en form av galenskap och sinnesjuka som florerar i vissa kretsar, helt korrupta

Anmäl
2013-01-06 12:32 #64 av: Cristine

Mer fega än korrupta!

Anmäl
2013-01-06 16:03 #65 av: Marr

Dom är tillräckligt många för att kunna stoppa galenskaperna, det är jag övertygad om. Fast man har väl sett till att muta och stå i för att få dom knipa igen.

Att det är många som av feghet för att avslöjas vad dom tagit emot iform av; bostäder, resor, fina bilar etc. som inte vågar sjunga ut, det är jag också övertygad om. En del är så innästlade i smutsen att dom aldrig erkänner? Vissa har storhetsvansinne? Andra kanske börjar våga bryta sig ur ju mer grytan kokar?

En man fd. läkare, jag kände en gång i tiden vart t.o.m. mordhotad av läkemedelsbolag pg.a. han avslöjade och ifrågasatte. (Bengt Stern) Efter det startades en våldsam smutskastning av honom om hans "galna ideer". Varför gör man så om det inte är något fuffens på gång?

Då blev jag misstänksam på allvar ifråga om läkemedelsindustrin, det var 1990 jag träffade denne man. Han avled slutligen i cancer efter blivit frisk gång på gång under 20 års tid...

Anmäl
2013-01-09 10:34 #66 av: jobas

Skriv under denna med :)

http://newsvoice.se/2013/01/04/vi-kraver-nolltolerans-mot-allvarliga-biverkningar-av-lakemedel/

Anmäl
2013-01-09 10:41 #67 av: Gahella

Bra jobas!

Sagt och gjort :)

Anmäl
2013-01-09 11:08 #68 av: Marr

Tack jobas!

Har skrivit på!

Anmäl
2013-01-09 15:11 #69 av: Indiania

Jag har skrivit på de olika länkarna!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-01-09 21:47 #70 av: Cristine

Vi har skrivit på!

Anmäl
2013-01-25 23:57 #71 av: Eliiza

Hej på et!

Jättebra att fler och fler hjälper till att bringa de horribla effekterna utav vaccinationerna i dagen. Det är, som sagt, fruktansvärt och helt vansinnigt att människor skall vilseledas, offras, lemlästas och dö i vår tid utav injektions-vacciner! Det som kunniga och vetande människor och FIGU sedan lång tid försökt att varna för finns nu också sedan en tid, i svart på vitt, enkelt för alla att tillgå. Så, innan någon som helst vaccination, mot något på någon, så rekommenderar jag starkt att man också först läser boken ”Sanningen om vaccinet” av Rikard Svensson. En bok, med många källhänvisningar, som berättar vaccinets historia från början, vilken innefattar konspiration, kvacksalveri och mord etc.

Den som bäst kan förklara mer om bokens innehåll är egentligen författaren själv, Rikard Svensson, så kontakta honom gärna. Men, jag skall här göra ett försök att kortfattat berätta vad boken handlar om:

Detta är en bok som berättar om vaccinets historia, och i denna historias väg sprids ond bråd död, spel med försvarslösa, oskyldiga och godtrogna människors liv, girighet, falskhet, pengahunger, makt och kontroll etc. De människor som genom århundraden har försökt att göra sig hörda när det gäller den verkliga sanningen om vaccinets negativa effekter har tystats ner. Faktum är att själva grunden till uppkomsten av vaccinet bygger på en enda stor lögn, och på denna lögn vilar än idag en stor del av hela vaccinationsindustrin.

Först och främst, för att få ett så bra skydd som möjligt måste människan bygga upp sin immunitet mot sjukdomar på ett naturligt sätt. Bakterier och virus måste då gå den naturliga vägen in i kroppen, dvs. genom svalget. (Närmare förklaring på detta finns i boken.) Detta är mycket viktigt för att immunitetsprocessen skall kunna fungera och ge god verkan. Så det sanna alternativet skulle i så fall möjligtvis kunna vara att verkligen se till hur hur den mänskliga kroppen arbetar och fungerar och forska och utveckla inom naturens lagar och därifrån framställa giftfria verkningsfulla drickvacciner/orala vacciner. Men, genom att sprut-vaccinera, dvs. tillföra kroppen sjukdomsanlag, om än avdödade, genom injektioner genom huden där det injekterade sedan tar sig direkt ut i blodomloppet är skadligt och kan tom. vara sjukdomsalstrande och dödligt, och allt däremellan, mycket då beroende på alla kemikalier och gifter som även finns i vaccinerna. Gifter och kemikalier i dessa doser kan kroppen hantera, bryta ner och göra sig av med om man intar dem via svalget, dvs. förtär dem, men tillförs dessa gifter och kemikalier genom att de injiceras in i kroppen genom huden (t.ex. via vaccinering) och in i blodbanan så kan inte kroppen hantera detta och oskadliggöra dessa på sedvanligt sätt, vilka således då rubbar hela immunförsvarssystemet, förgiftar kroppen och bringar sjukdomstillstånd, som kan inträffa relativt omgående eller dröja i många månader, där kroniska autoimmuna sjukdomar, såsom t.ex. diabetes, astma, Krons sjukdom, Gullian-Barré syndrom med flera hjärnsjukdomar etc., kan dominera resten av personens liv eller tom. leda till döden.

Barn är extra känsliga och sårbara för sådana vaccinationer eftersom deras immunförsvarssystem ännu inte är tillräckligt utvecklat under småbarnsåren, så man kan ju bara spekulera i varför Sverige är ett utav de välvaccinerade länder där så många barn drabbas av t.ex. ADHD samt att barndiabetes är så vitt utbredd…

En dos sprut-vaccin innehåller bl.a. följande gifter: Aspartam (av många klassat som ett nervgift), kvicksilver (mycket giftigt), natriumglutamat (MSG) (kopplat till huvudvärk, illamående, ADHD och inlärningssvårigheter), skvalen (tros orsaka förlorad muskelkontroll, höftproblem, immunitetsproblem och minnesförlust), polysorbat-80 (giftigt och påverkar immunförsvaret, ger underlivsmissbildningar, hormonförändringar, infertilitet, troligtvis cancerframkallande samt genmuterande, och finns i vaccinet Gardasil), äggprotein (kan ge livshotande allergiska reaktioner), aluminiumhydroxid (ger ökad inflammatorisk risk i hjärnan, kopplas till Parkinsson, Alzheimer och andra hjärnsjukdomar, finns i barnvaccin), glutaralaldehyd (kan irritera ögon, näsa, hals och lungor, ger yrsel, huvudvärk och dåsighet, skadar troligtvis immunförsvaret och förgiftar fortplantningsorganen, ger födslodefekter på avkomma, finns i kombinationsvacciner).

Naturligt uppbyggd immunitet mot sjukdomar stärker generna och nedärvs till ens avkomma, varefter generationerna blir starkare och starkare. Detta är evolutionens gång och logiken syns tydligt om vi blickar tillbaka i vår historia. Denna sanna immunitet kan man aldrig uppnå genom vaccinationer där man penetrerar huden, och således nedärvs då heller ingen immunitet till ens avkomma, varmed de efterföljande generationerna försvagas genetiskt.

Farligheten ang. diverse sjukdomar, dess smittomönster och dess utbredning har också blåsts upp, och man har gjort en höna utav en fjäder för att skrämma upp massorna och för att få vaccinationsindustrin att rulla. En naturlig immunisering, sund livsföring och ett fullgott och balanserat näringsintag hjälper oss på vår väg att bygga starka och friska kroppar. Faktum är att själva vaccineringen mot vissa sjukdomar är det som gjort dem farligare och att fler människor därför insjuknar och behöver läkarvård, som, i sin tur, gagnar en annan industri…

Återigen, en rekommendation till alla er som står inför en vaccination; läs först boken ”Sanningen om vaccinet” av Rikard Svensson.

Jag skrev på för en tid sedan. :-)

Vänliga hälsningar,
Eliiza

Anmäl
2013-01-26 09:12 #72 av: Marr

Jag ska aldrig mer vaccinera mig mer, men denna bok vill jag läsa. Ska börja med biblioteket om dom har den. Har ju pratat med många här hemomkring om detta och faktum är att de flesta börjar förstå vad jag säger.

Dom har nu börjat googlat och sökt på detta och skrivit på. Sen är det jättebra att ha saker att hänvisa till. Även jag vill fortsätta läsa på om det här. Så tusen Tack Eliiza för ditt inlägg, är glad du är här och pratar. Gillar dina kloka inlägg! Glad

Anmäl
2013-01-27 11:06 #73 av: [KosmosBill]

#71 Jättebra inlägg !

Inte visste jag att de hade aspartam i vacciner....men det skulle inte förvåna mig ett dugg.

Kommer du ihåg var du sett det och vilka vacciner det gäller?

Anmäl
2013-01-27 13:06 #74 av: Andina

Håll pöbeln i schack! Matt...

Påskrivet!

/Risk(för rikets säkerhet)individen

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-01-27 14:33 #75 av: Amon

Nu har det hänt igen! Förvånad

Minst 40 barn förlamade efter vaccination! Gråter

http://vaccin.me/2013/01/07/minst-40-barn-forlamade-pa-grund-av-nytt-vaccin/

Anmäl
2013-01-27 15:24 #76 av: Marr

#75 Det är vansinne det här! Det måste sluta!! Skrikandes

GråterGråterGråter

Anmäl
2013-01-27 16:12 #77 av: Cristine

Skrikandes

Anmäl
2013-01-27 16:19 #78 av: Eliiza

Hej KosmosBill och andra!

Jag har tyvärr inte den ringaste aning om varför man har aspartam i vissa vacciner. Och inte heller vet jag i villka.
Jag har läst boken men jag kommer inte ihåg alla ingående detaljer utan att gå igenom den igen.

(Det kan KANSKE finnas vaccinationer som inte är lika farliga att ta än andra, men jag känner isf inte till villka...)

Och inte litar jag på t.ex. skolhälsovården heller längre. Hälsovården överlag förmanar ju att inga vaccinationer skall tas då man är angripen av infektion etc. Ändå har mina två yngsta barn vaccinerats i skolan utan mitt medgivande(!), och detta trots att den ena just blivit feberfri och fortfarande var snorig etc, och den andra vid tillfället var drabbad utav exem! Detta kände dessutom skolhälsovården till!
Och exemet har sedan blivit aggressivare efter vaccinationen. :-(

Jag själv är ovaccinerad sedan jag var 6 år, sånär som på en påtvingad stelkrampsspruta i åttonde klass.
Under min annars ovaccinerade uppväxt har jag absolut inte varit sjukare än andra.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-01-27 16:53 #79 av: Cristine

Man ska väl kunna anmäla Skolledningen när de gått emot sin egna regler.Jag har aldrig vaccinerat mig fast jag rest runt i världen hela 60 och 70 talet gått i djunglar och fått hundratals bett och stick, man kan räkna  på två händer  de gånger jag varit sjuk i mitt 72 åriga liv och det har varit salmonella och några andra små åkommor som har botats med örter. det enda som jag tyckte var lite krångligt var att jag undersöktes vid alla gränser och fick stanna där några dagar om de tittade på mitt pass. Där stod nämligen att jag inte var vaccinerad.

4 av mina 5 barn har inte heller vaccinerats och har aldrig varit till läkare utom en som fick magsår så han var tvungen operera sig.De sista två månaderna  har dottern varit förkyld och det tror jag beror på de många utsläppen av chemtrails. Vi har inte köpt något från apoteket för att lindra  Utan har fått en soppa baserad på

gurkmeja

ingefära

Chili

samt vitlök, och hon har tillfrisknat på några dagar medans folket på restaurangen där hon arbetar har gått och dragit på det i veckor.

Anmäl
2013-02-01 15:47 #80 av: Gahella

Cristine det din dundersoppa inte rår på....)

Va roligt att se dig härinne Eliza! Känn dig hjärtligt välkommen hit <3

Det rör på sig på fronten, men tyvärr inte utan offer...

Norska staten medger att kikhostevaccin orsakar hjärnskador – familjer får ersättning

31 januari, 2013 By Linda Karlström 1 Comment

Den nionde oktober 2006 sände norska Dokument 2 ett program om Svein Erik Berners mångåriga kamp för att få staten att erkänna att det finns ett troligt samband mellan ett trippelvaccin som gavs på 80-talet och hjärnskadade barn. Dokumentären berättade historien om Svein Erik Berners son, 25 år gamle Eilert, som år 1981 fick trippelvaccinet och några dagar efteråt blev inlagd på Rikshospitalet efter en kraftig vaccinreaktion. Där konstaterade läkarna att han var hjärnskadad, mest troligt på grund av det vaccin han fått. Men hans skada blev inte registrerad hos Folkehelseinstituttet, som hade ansvaret för att registrera och följa upp biverkningar och allvarliga biverkningar (komplikationer).  http://vaccin.me/2013/01/31/norska-staten-medger-att-kikhostevaccin-orsakar-hjarnskador-familjer-far-ersattning/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+VaccinationBiverkningar+%28Vaccination+%26+biverkningar%29

Anmäl
2013-02-01 22:18 #81 av: [MikeW]

Dom kommer verkligen inte få sätta en spruta i mig iaf! Över min döda kropp!

www.kairuo.deviantart.com Spöke  Sajtvärd för Teckning Ifokus
           Check out my art ^ :D              Medarbetare för Digital Konst

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.