Framtiden -2012 och efter

Urgent

2012-12-26 19:47 #0 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-27 10:11 #1 av: Marr

Mycket bra video!

Att samla ihop grupper och meditera kollektivt tror även jag är väldigt bra. Ivilket fall som helst gör det ingen skada och även om det inte "märks" för övrigt så mår man ju så himla bra.

Sen det där med att äta kött...har alltid velat vara vegetarian, men av slapphet eller bristande fantasi har man ju aldrig slutat med kött helt. Den känslan jag själv får när jag tar en tugga på en köttbit kan få mig att rysa. Att tugga på fibrerna känns nästan lite perverst. Därför överlagar jag mat som innehåller kött så att det nästan faller isär eller bränns.

Vet att fler än jag kan känna samma känsla med köttet. Kanske dags slutligen bli vegeterian inför 2013...Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-27 11:04 #2 av: [KosmosBill]

Tror det kan vara klokt Marr.

Har aldrig ångrat att jag blev vegetarian våren 1988.

Den andliga utvecklingen främjas av det. Kött i kroppen håller nere en del frekvenser av det vi förnimmer.

Inte bra för kroppen heller med alla tillväxthormon, antibiotika och annat skräp. Vi har en lång tarm och kött börjar att ruttna direkt i den värme som finns hos kroppen.

Man slipper också en karmisk belastning.

Man vill ju helst inte äta sina vänner heller !

Anmäl
2012-12-27 15:59 #3 av: lyrah

Skulle gärna vara vegetarian, men när man har småbarn så blir d lätt att alla äter samma mat, att man lagar en maträtt som alla äter och ingen i min familj tycker om vegetarisk mat, he he, sen blir d dyrt om jag ska laga annan mat till mig varje gång vi äter, jag får bli vegetarian, när jag e gammal gubbe

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.