E.T. / Utomjordiska raser

nordic alien and the grail

2012-12-23 07:19 #0 av: [kajmal@]

http://ufo-nord.ning.com/xn/detail/6466422:Note:8803?xg_source=activity

Anmäl
2012-12-23 09:13 #1 av: [KosmosBill]

Vad är vitsen med att 95% av medlemmarna är påhittade på din sajt kajmal?

Anmäl
2012-12-23 09:52 #2 av: [kajmal@]

de är inte på hittade. men ett tag flödade det in medlemmar, tills jag stoppade det, hur de hittade min sajt vet jag inte.

Anmäl
2012-12-23 09:59 #3 av: [kajmal@]

har funderat på att radera dem, men har inte brytt mej än så länge

Anmäl
2012-12-23 12:29 #4 av: Marr

Förstår inte varför skulle dom vara påhittade? Obestämd

Kanske jag ändå ska ta och bli medlem inne hos dig Kajmal...mycket förstår jag inte alls men så är det ju med mycket i vår värld. Samtidigt finns det saker som känns logiskt ändå om det du pratar om Kajmal, t.o.m. för mig. Det är ju bara det att jag är dåligt aktiv på de sajter jag redan är medlem i... Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-23 12:40 #5 av: [KosmosBill]

"Förstår inte varför skulle dom vara påhittade? Obestämd

Om du ser efter så ser du att de är påhittade av kajmal.

Konstiga adresser som dessutom aldrig är aktiva.

Anmäl
2012-12-23 13:22 #6 av: [kajmal@]

det är inte jag  det är andra de la in massa bloggar om reklam

Anmäl
2012-12-23 13:26 #7 av: [kajmal@]

#5 har du mindervärdeskomplex , eftersom du ska hacka hela tiden!

Anmäl
2012-12-23 13:55 #8 av: Marr

#5 Har faktiskt inte tittat så långt och ärligt talat har jag varken intresse eller lust att hålla på och kontrollera dessa medlemmars eventuella ickeexistens...

Tycker att vi ska lägga ner hacket på Kajmal nu, låt honom va... Varför måste allt vara så himla allvarligt? Även om det är julafton imorrn´ å man ska vara snäll, så tycker jag vi kan vara snälla jämt. Vi är ju ändå inne på samma linje om det som är utomjordiskt med våra andliga tankar...

Sen om Kajmal lägger in sina länkar så får man läsa eller förkasta. Gillar man inte det Kajmal säger då låter man väl bli att läsa? Tycker det är mycket roligare & viktigare att ifrågasätta det världseliten håller på med. Det är verkligen värt att ifrågasätta... 

Frid! Kyss

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-23 15:16 #9 av: [KosmosBill]

#7 Jag är allergisk mot osanningar

Tycker du kontaminerar sajten med ditt trams.

Anmäl
2012-12-23 15:22 #10 av: [kajmal@]

#9    ungefär som dina utopier om inner ehart

Anmäl
2012-12-23 16:36 #11 av: Cristine

Nu tar vi det lugnt...det finns plats för båda!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-23 17:46 #12 av: [KosmosBill]

vad är inner ehart ?

Kanske du menar inner earth.

Jag har inte skrivit något i den tråden.....men jag är övertygad om att Agartha existerar.

Anmäl
2012-12-23 17:51 #13 av: [kajmal@]

innre jorden............vet du ine vilka trådar du lagt in?

Anmäl
2012-12-23 17:52 #14 av: [KosmosBill]

Vilken tråd menar du kajmal?

Länk tack!

Anmäl
2012-12-23 17:56 #15 av: [kajmal@]

is inte leta   agarta existerar i alla fall inte........däremot finns det ett tunnelsystem under hela jordytan........mina andliga vänner har sagt mig att en ingång finns vid antarktis

Anmäl
2012-12-23 18:16 #16 av: [KosmosBill]

menade du den här tråden kajmal?

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/4fd8d90688f4726dda0089aa-inner-earth?discussions-1

Anmäl
2012-12-23 18:19 #17 av: [kajmal@]

nej det var nån annan....i alla fall det finns ett underjordiskt tunnelsystem under hela jordytan, antar jag att det är stora salar där...........men nån inre värld finns inte,

Anmäl
2012-12-23 18:23 #18 av: [KosmosBill]

Det är lustigt....klart att du avsåg den tråden.

Du sa alltså att jag gjort den tråden....har inte ens skrivit i den.

Varför är det så svårt att säga som det är kajmal?

Anmäl
2012-12-23 18:26 #19 av: [kajmal@]

du lade in nån tråd nån film eller va de var

Anmäl
2012-12-23 18:27 #20 av: [kajmal@]

ska vi bråka om de eller vad tror du en innervärld eller ett tunnelsystem

Anmäl
2012-12-23 18:30 #21 av: [KosmosBill]

det finns ju en tråd som heter inner earth...klart det var den du avsåg.

Konstigt att t.o.m. här så måste du hitta på.

I nästan alla dina inlägg i den här tråden så finns det osanningar....rätt märkligt egentligen.

Om du eller någon undrar var/vilka de är så kan jag visa det.

Anmäl
2012-12-23 18:35 #22 av: [kajmal@]

det var tråden om judy satory.............det var visst väldigt intressant om agarta

Anmäl
2012-12-23 18:37 #23 av: [kajmal@]

då kan jag medela att agarta existerar ej

Anmäl
2012-12-23 18:47 #24 av: [KosmosBill]

Ok, jag nämner Agartha där...du kan ha en poäng.

Jag menar inte att du är en dålig person...mer ett udda fenomen.

Kan dock inte tro att du själv tror på dina fantasier.

Anmäl
2012-12-23 18:49 #25 av: [kajmal@]

jag har varit med om så mycket.att jag har ingen anledning att fantisera.

Anmäl
2012-12-23 18:53 #26 av: [kajmal@]

tiil frågan tror du på ett tunnelsystem, eller att jorden har en inre värld?

Anmäl
2012-12-23 19:04 #27 av: [kajmal@]

ok har inte  tid längre ska på kalas   god jul allihopa

Anmäl
2012-12-23 19:26 #28 av: [KosmosBill]

God Jul !Glad

Tunnelsystem...skulle inte förvåna mig.

Finns nog städer av kristall bl.a. i jordens inre.

Anmäl
2012-12-23 22:29 #29 av: [kajmal@]

ok...bra svar

Anmäl
2012-12-23 22:46 #30 av: [kajmal@]

har du barn kosmos bill? isåfall vet du inte vad kärlek är,   meningen är att vi ska bli andliga  i frantiden hela mänskligheten.....att skaffa barn ä en egoistisk betingelse för att bevara sej själv till eftervärlden

Anmäl
2012-12-26 19:11 #31 av: swiss

kloka ord i 30 en dag ska världen stanna upp och inse att andligt liv innebär slutproduktion av barn

att vakna så är få förunnat se helhet i univerums stora omlopp där allt slutligen är andligt och mänskligheten förintas för ett evigt andligt liv

allt annat innebär kärlekslöst tänk det är anden som ska leva inte dom fysiska i egenskap av egoism

vi upphör den dagen världen tar sitt ansvar att sluta producera barn och inse andlig faktor

där blir allt till liv där blir det fullbordat aldrig någonsin här det misslyckats i andra delar av vårt universum men här misslyckas man totalt när dom utomjordiska speciellt från plejaderna samt sirexa  lyckas åtsadkomma det utan komplikationer

där råder andligt liv

värme//henrik

Anmäl
2012-12-28 19:52 #32 av: swiss

kosmobill har ännu inte svarat på frågan i # 30 angående barn,hmmm

Anmäl
2012-12-28 22:28 #33 av: Cristine

Hmm så har jag då aldrig tänkt, att jag bevarar mig själv i barnen, nej snarare att de fått en gåva utav oss,( några kromosomer )för jag är jag och de är de. När jag dör lämnar själen min kropp och fortsätter att leva och den har då inget med mina barn att göra

Anmäl
2012-12-28 22:53 #34 av: [KosmosBill]

Hur så ?

Och vem är du som just reggat dig och kommer med ett så konstigt inlägg?

Anmäl
2012-12-28 23:07 #35 av: [KosmosBill]

#30 Man kan inte bevara sig själv genom barn.

Man kommer alltid att finnas så det vore rätt onödigt ändå.

Anmäl
2012-12-29 00:03 #36 av: Cristine

#35 Ja det är det jag menar

Anmäl
2012-12-29 08:29 #37 av: Nandini

# 30, 31

Jorden är en prövoplats där själar ska inkarnera. Efter Atlantis fall började mänskligheten tappa sina stora andliga förmågor, de började skapa karma som de sedan måste tillbaks till jorden för att ställa till rätta. Men även före karmas tid föddes barn, för hur kan annars evoultionen fortsätta?

I ett större perspektiv har det varit och är fortfarande meningen att barn ska födas! Alla människor måste inte föda barn om de inte vill, det är också OK. Det är vårt eget val - och våra ev. kommande barn.

I framtiden kommer Jorden att höja sig mer och mer och vi också, och då kommer vi leva i en annan andlighet där vi inte är lika fysiska som nu och med liknande liv som i t.ex Plejaderna.

Anmäl
2012-12-29 10:11 #38 av: Gahella

Ja precis Nandini, hur tusan skulle dessa individer annars kunna utvecklas och gå vidare??

För de som tycker att det är egoistiskt att skaffa barn, kan inte ha barn själv för det är det mest osjälviska jobb i världen då man lägger mycket av sina egna intressen åt sidan och det under många år. De är även expert på att hitta dina akilleshäl och trigga dig blå, så det är även väldigt terapeftiskt och helande att få barn. Och de lär dig samtidigt om den villkorslösa kärleken som gav mig krafter jag inte trodde jag hade.

Och så länge du lever kommer du alltid oroa dig lite för hur det ska gå för dem i livet, för när de har det jobbigt har man minst lika jobbigt som de. Och när det går bra är det dubbel glädje då vi delar allt i både vått och torrt tillsammans

Att föda barn är det bästa jag har gjort och det har inneburit att jag vuxit oerhört mycket som människa som ingenting annat i världen skulle göra bättre. Men alternativet är ju att adoptera och därmed hjälpa ett barnhemsbarn till ett lyckligare liv om man hellre vill det.

Så om jag ska driva saken åt andra hållet, kan jag tycka att välja bort barn är däremot väldigt egoistiskt.

Anmäl
2012-12-29 14:59 #39 av: Nandini

Precis så, Gahella! Nä, inte sjutton spelar det roll om de är små barn eller vuxna! Man är känslmässigt med både i glädje och sorg tillsammans med känslor av skuld över att inte ha räckt till. Och också glädje över det som har gått bra!

Det är ju det här med känslor som är det speciella med att inkarnera på Jorden. Den erfarenheten finns inte på samma sätt på andra planeter.

Anmäl
2012-12-29 20:43 #40 av: [kajmal@]

#37            DEVULATIONEN::::::::::evulationen tog slut när annuki skapade människan, med gener från dem själva........då stod människan på sin höjdpunkt....sedan dess har vi haft devulation. människor har parat sig genom tiderna, men inga nya egenskaper har tillförts...man genmanipulerar djur och växter, men det är bara devulation.......de har fått fram mutiationer av bananflugan med två vingpar i stället för... ett par, men den kan inte flyga......en gång fanns vargen, som har muterat till en lång rad svagare hundraser.man genmanipulerar vår gröda, men det är inte evulotion, utan andra försvagade varianter av ursprungsgrödan.............om vi skulle gå vidare i evulotionen, behövs utomjordiska celler/gener.för att evolutionen, för den här planeten och människan ska starta på nytt.

# 38    jag vill inte skaffa egna barn, men jag skulle väldigt gärna vilja hjälpa till och adoptera ett utsatt barn

min åsikt är att har man biologiska barn, så sitter man fast i denna 3D värld med .känslomässiga bindningar, även om man återföds

Anmäl
2012-12-29 21:48 #41 av: Nandini

# 40

Jag har aldrig sagt att genmanipulation tillhör evolutionen.

Vår planet är på väg i en högre dimension, precis som vi, vilket talar för evolution. Inte regrediering.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.