Annons:
Etiketterutomjordisktet
Läst 4597 ggr
[VSK]
12/22/12, 12:09 PM

13 "aliens" hittade på kyrkogården i Mexiko

Agenterna Scully och Mulder hade förmodligen fått blodad tand om de såg kranierna som tidigare under veckan hittades i Mexiko.

Av skallformen att döma ser nämligen arkeologernas fynd ut som tvättäkta aliens.

Mexikanska arkeologer har gjort ett högst märkligt fynd: ett antal alien-liknande kranier har hittats på en kyrkogård i nordvästra Sorona, uppgav arkeologerna tidigare i dag för ABC News.

Totalt hittades 25 kranier, varav ett antal var deformerade, uppger Cristina Garcia Moreno som arbetar med utgrävningsprojektet för ABC News.

– Det här är en latinamerikansk kyrkogård, och 13 av de 25 kranier vi hittade var deformerade. Vi vet inte varför just de här människorna har deformerat sina skallar, säger Cristina Garcia Moreno till ABC News.
Träbitar i huvudet

Kranierna beräknas enligt arkeologerna vara omkring 1 000 år gamla.

Även i andra delar av Mexiko har liknande kranier hittats. Enligt de forskare som har undersökt tidigare funna kranier ska människor ha bundit fast träbitar kring huvudet för att deras skalle skulle växa uppåt.

– Vi vet att människor i vissa delar av Mexiko deformerade sina huvuden för att framstå som högre stående människor, säger Cristina Garcia Moreno.

Källa: Aftonbladet

Agenterna Scully och Mulder hade förmodligen fått blodad tand om de såg kranierna som tidigare under veckan hittades i Mexiko. Av skallformen att döma ser nämligen arkeologernas fynd ut som tvättäkta aliens.
  • Redigerat 7/16/22, 6:19 PM av [Tismon]
Annons:
Cristine
12/22/12, 4:07 PM
#1

Det finns ett museum med flera skallar utställda

jag ska försöka hitta det.Dert vare svårt att hitta.. lägger ut denna så länge.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
12/23/12, 6:53 AM
#2

Det hittas och upptäcks mycket nu i dagarna. Både planeter och annat..Ser det som det inte går att stoppa längre. Det är väl då Nasa som tiger med upptäckten på Mars och allt annat dom gör & vet som inte vi får veta.

Antar det är museet i Peru du menar Cristine, va? Där har dom ju ett otal med konstiga skallar och små varelser man ej kan förklara. Även om skallar har blivit formade för att se ut som utomjordingar, så finns ju dom som har helt annorlunda uppbyggnad mot vad en mänsklig skalle har.

Det här är jättespännande! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
12/23/12, 7:10 AM
#3

Här är en till men har inte hittat ngn bra film från de skallar och fynd man gömt undan i källaren i ett litet museum i Peru. Den här är rätt bra med…

http://www.youtube.com/watch?v=phtkpPaQUf8

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
12/23/12, 7:15 AM
#4

Fanns tydligen fler delar av denna serie. Här i del 2 har man tydligen hittat ett kranium utanför Danmarks kust också…

http://www.youtube.com/watch?v=QeqREb_dQCQ

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Coturnix
12/29/12, 11:57 PM
#5

Aftonbladet "kör" "det" som "nyhet" i dag!?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15998082.ab

Marr
12/30/12, 9:01 AM
#6

Ja men det är skoj och snart kanske även de skallar som ej kan förklaras med "omformning", kommer upp för granskning?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Upp till toppen
Annons: