Övrigt

Usa förgiftat?

2012-12-20 09:24 #0 av: Marr

Har tänkt på det här som KosmosBill sa om att småbarn når puberteten.

Alex Jones talar här om all medicinering vi ska tillåtas matas med. Allt från vaccinationer, antideppmedicin, amfetaminer m.m. Nu vill jag inte prata ner all medicinanvändning, för kanske det är bra för vissa. Fast någon måtta får det väl vara?

Det har visat sig att de människor som går på olika typer av dessa preparat även är inblandade i våldsbrott som barnamord och dödsskjutningar på skolor.

2-3 åriga barn som fått vacciner etc. i Kina har fått bröst och börjat menstruera. Det är en sjuk värld vi lever i...

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=eeU6I2qOY3k&feature=endscreen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-20 09:58 #1 av: Cristine

Ja visst är det sjukt. Min dotter får medicin  antidepp, men jag har tänkt mycket på om läkaren visste vad han pratade om  när han sade att att hon måste ta dem resten av livet för att ersätta  den protein som fattas i DNA kedjan. Hur kan han veta det , när han fick reda på  det om proteinen av mej? Nu halverade jag dosen för en månad sedan och hon är lika glad och vänlig som alltid

, så småning om tar jag bort den alldeles.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-20 11:16 #2 av: Cristine

De talade om iförväg att de skulle döda barn och gammla med vacciner, men ingen reagerade, jag lade in en sådan video på konspirationer.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-20 11:35 #3 av: Marr

Ja det är nog viktigt att trappa ner försiktigt när man har giftet i sig s.a.s. Har själv blivit ordinerade starka saker en gång i tiden...Ludiomil tex. 25mg a´7st per dag! Numera vet man det kan vara dödligt. Mig får man inte dö på så lätt antagligen...

Det som var fel med min skalle var att jag ådragit mig en skallskada vid en fraktur i en bilolycka. Behövde många år för att hämta mig från det. Kanske de antidepressiva förlängde "lidandet" istället? Detta var relativt nytt då 1980-82 så man trodde väl att det skulle vara bra...

På tal om något annat liknande, var det inte Alzeimers man nästan blev "botad" ifrån med hjälp av Extasy? Känns lite underligt när man hört att det praktiskt taget "smälter ner" områden i hjärnan, men i de här Alzeimers fallen aktiveras den istället...

Man vet ju ingenting mer än vad dom säger, trots man säkert varit med som försökskanin. Fast det hjälpte inte ett skvatt.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-13 05:59 #4 av: lyrah

Dom gör nog mycket experiment på oss människor, nu kan man få cannabis preparatet sativex utskrivet på recept här i Sverige, sativex innehåller thc, men som alltid så är den svindyr och tillverkad av läkemedels företag, fast den växer vilt i naturen

Anmäl
2013-01-14 19:44 #5 av: [Lich Queen]

Är dottern ett barn eller förståndshandippad? Annars så tycker jag inte att du har något med hennes mediciner att göra.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.