Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1221 ggr
ahof
2012-12-19 16:45

"ljusboll"?

Är första gången jag skriver någonting i det här forumet men brukar ofta vara inne och läsa, tycker verkligen det är otroligt intressant! :)

Jag vet inte om det är rätt forum att fråga i eller om det är mer övernaturligt men jag kan ju försöka..

Var med om en konstig händelse för några månader sedan. Det började med att jag låg och läste i sängen som vanligt, klockan var kanske runt 00.30 på natten. 
Jag tyckte mig skymta någonting utanför rummet så jag tittade ut mot vår korridor (den är ganska lång och det finns inga fönster i närheten som kan släppa in ljus) och där såg jag en stor "ljusboll" (vet inte vad jag ska kalla det?) som lyste i ett starkt vitt sken och var kanske 50 cm i diameter som liksom svävade och gungade fram i korridoren. Jag blev rädd då jag aldrig varit med om något sånt här tidigare så jag kröp under täcket och försökte väcka min sambo, och sen var den borta..

Är det någon som vet vad detta kan vara för något?

Annons:
Ghosthunter
2012-12-19 17:44
#1

Jag misstänker att det var en ande som försökte manifestera sig….dom kan ibland visa sig som en ljusboll. Det blir en stark energi koncentrerad på en liten yta.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

ahof
2012-12-19 19:11
#2

#1 Kan inte så mycket inom ämnet.. Vad betyder det?

Cristine
2012-12-19 20:24
#3

Det är nog någon du känner som vill få dej uppmärksam på att denne/a är där.

Runt jul dyker många  nära och kära upp, kanske vill de bara att du ska veta att de är med dej!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-12-19 21:22
#4

ahof - precis som jag skrevTungan ute

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-12-20 05:56
#5

En mycket intressant upplevelse ahof & roligt att läsa!

För egen del ser jag bara ljusorber på himlen och det är en annan sak, antar jag. Fast jag önskade att jag kunde se för ibland kan ngn katt jag har eller min hund reagera, men inte med oro. Dom tittar bara väldigt intresserat på ngt jag ej kan se.

Det här är Cristine och Spöket bra på så det är bra svar du fått…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: