Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1062 ggr
Marr
12/18/12, 7:42 PM

I am still loving you!

Idag är jag inne i kärlekens&musikens och acceptansens & snurr! Får inget viktigt gjort men vill delge Kajmal och Kosmos-Bill min kärlek över er 2 härinne!

Ibland är ni kryptiska för en enkel människa som jag, men ni vet ju båda hur viktig kärlek och ej fördömande av varandra är!

Idag kan vi alla träffas av obekväma känslor, men vet ni vad? Det viktigaste är ju acceptansen att vi alla är olika. För det alla har att säga betyder ju bara att vi bryr oss.

Ibland kommer ju låga energier in och försöker överyga oss att handla i egot, att lura oss att tänka att om man inte har ordning på sitt eget liv hjälper man ingen annan!

Det må va ok, men när nöden är stor måste man släppa sitt ego! Då är det ju kris, vad har mitt ego med det att göra om jag inte kan släppa mitt ego till andra?

Jag vill säga med detta att jag älskar er 2 fast ni är olika så är ni väldigt lika, har ni tänkt på det?

Love! från Marie en liten medarbetare…Kyss

http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
12/18/12, 9:38 PM
#1

Vilken fin kärleksförklaring Marr, jag blev överväldigad så hur ska då inte de 2 männen känna sigGlad

En härlig tråd och en underbar låt.Kyss

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
12/19/12, 7:36 AM
#2

Idag har jag fötterna på jorden igen, så nu är jag lite generad Skäms…men jag menar det ändå ju…Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[KosmosBill]
12/19/12, 11:29 PM
#3

Oskyldig…………..Glad

Upp till toppen
Annons: