E.T. / Utomjordiska raser

gigant alien

2012-12-17 10:33 #0 av: [kajmal@]

http://otherworldmystery.com/ancient-red-haired-giants-in-lovelock-nevada-usa

Anmäl
2012-12-18 13:29 #1 av: Cristine

Tur man inte levde då säger jag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-18 21:54 #2 av: Joggan

Häftigt!

Tack!

Mitt clip.....

Jättar
Gamla testamentet
Giants and signs

Anmäl
2012-12-19 08:44 #3 av: Marr

Gamla testamentet är intressant!

Likaså din länk Kajmal och din video Joggan.

Tack ska ni ha! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-19 15:01 #4 av: stillness

vadå tror de jorden går under 2012?

Anmäl
2012-12-19 17:22 #5 av: Joggan

@stillness
Nej!
Vad händer om dom komma tillbaka!?

The Return of Bolon Yokte – God of War and Creation

Just when you thought it would be safe, we hear that the Mexican government found another stone tablet that either indicates something remarkable will happen on December 21, 2012 or something dire will happen. At the Comalcalco Ruin at the Tortuguero site – Gulf coast state of Tabasco, the stone tablet was placed into the wall with the writing facing inside the wall, not exposed to the public. What were the high priests hiding? The high priests did not want us to know that their god, Bolon Yokte who governs war and creation is returning on December 21, 2012. Perhaps Bolon wants to monitor the events of December 21, 2012 and that is why he is returning on that specific date.

More...

http://beforeitsnews.com/paranormal/2012/03/the-return-of-bolon-yokte-god-of-war-and-creation-1843963.html

Anmäl
2012-12-20 15:06 #6 av: stillness

Ja vissa säger det kommer att vara fred och harmoni andra ser 2012 21 dec som domedagen.

Själv tror jag vi går emot det ljusare (golden age) men att vi kommer att se kontrasterna (mörkret) tydligare samt att Illuminati kommer att försöka kasta allt på oss nu så det kommer bli utmanande i och med mass arbetslöshet etc Så ja det kommer bli nog bli mycket kaos negativitet,RÄDSLA HOS FOLKET åter igen det är detta som illuminati vill ha för det är en manipulatörs största önskan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.