Kanaliserade budskap

Judy Satori

2012-12-17 07:48 #0 av: [KosmosBill]

Judy Satori gör ett gediget intryck på mig.

Har just upptäckt henne

Bl.a. annat om en "sten" från Sirius som hon tog med sig in i Pyramiden....

Lite om Aghartha...om den inre jorden.

Makalöst intressant !!!

Anmäl
2012-12-17 07:49 #1 av: [KosmosBill]

I morgon den 18 dec kommer det en stark energi......

Anmäl
2012-12-17 08:27 #2 av: [KosmosBill]

In the beginning times on Earth, we understood that each incarnated soul is an infinite Creator and that we are all created in the image of God. We remembered our home far away among the stars.

During many lifetimes of incarnation we often strayed from the path. Existence in an earth bound body and the karmic wheel of life carried us ever forward

But the core memory of our Zep Tepi power and our spiritual star-born legacy remained and now it is time to wake up.

It is time to reconnect to our true power and purpose and to activate our inherent potential.

My purpose is to re-activate the forgotten power and knowledge within you, and to prepare your physical body to hold greater light as the Earth moves towards December 2012 and a shift to fifth dimensional consciousness.

Many Blessings Judy Satori

Anmäl
2012-12-17 10:31 #3 av: Cristine

Även  om det nu blev två trådar med samma kvinna så får denna tråd vara kvar CosmosBill därför att dessa är mer detaljerade.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-17 11:24 #5 av: [KosmosBill]

http://www.youtube.com/watch?v=KBgdtfwwCqU

Det är 8 delar med detta. Finns på samma kanal

Anmäl
2012-12-17 12:06 #6 av: [KosmosBill]

I denna intervju berättar Judy om sitt liv.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.