Framtiden -2012 och efter

The Evidence

2012-12-16 22:02 #0 av: Joggan

The Evidence - Electromagnetic Changes in our Solar System
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...d&v=bEo3PBaVha8

Anmäl
2012-12-16 23:03 #1 av: Gahella

Ja det är på G och det påverkar våra magnetfält också. Maya´s säger att solen kommer ha en mycket speciell uppgift för oss nu, och vad jag har förstått är det för att hjälpa oss att utveckla vår ljuskropp tillbaka hem igen.

Det sägs även att våra utomjordiska vänner hjälper till att hålla jorden i balans och sätter även upp sköldar som ska skydda oss från de värsta solstormarna. För det finns en plan, och det bästa sättet att hjälpa till är att hålla sig själv i balans och ha tillit till resans gång. Det utesluter inte samtal som dessa och det utesluter inte heller vår egna processer i det här som ibland är väldigt svår och smärtsam att hela

Ju fler som vaknar upp desto mindre kan typer som Monsanto regera i världen. Och fler och fler säger ifrån om chemtrails då de har sett dem och läst på och insett att de inte är kondensstrimmor som vissa vill få oss att tro.

Att det blir många naturkatastrofer är väl jordens sätt att rena sig och även skaka om människorna så vi vaknar nån jäkla gång och fattar vad vi håller på med :(

Anmäl
2012-12-17 00:28 #2 av: Cristine

Så sant, precis mina tankegångar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.