Ljus & Upplysning

Det börjar om!

2012-12-16 09:00 #0 av: Hukanson

Det gamla har försvunnit ut genom galaxen till universums ljus och vi här på jorden fortsätter vår resa i en ny cykel som sammanfaller med en nystart på Mayakalendern. Den börjar om! Vad innebär det? Den som studerat kalendern vet det. Vi skapas återigen på den grundläggande dna nivån.

Så det innebär att vi inte kan kalla det utomjordiskt längre. Det är ju andligt, en sann andlig förståelse.

Men det är ju mycket i denna process som vi måste kalla utomjordiskt. Planetens resa i sin cykel har många intressanta ingredienser som den delar med andra planeter i solsystemet. Dessutom solen självt. Allt lever andligen i universella energier därför att allt grundas på anden, även människan. Men människan har sin egen Skapares plan att följa; inte bara "natur" utan även fri vilja.

Kunskap har blivit vetenskap. Ackumulationen av information börjar bli så stor över hela världen att universell vetenskap blir den rymdbas som måste möta utomjordiska civilisationers kontakt försök.

http://www.youtube.com/watch?v=hlfYHAV1i8w

http://www.youtube.com/watch?v=CPriixJ6_Ms

Oneness can not be divided.

Anmäl
2012-12-16 22:19 #1 av: Cristine

Hukansson, jag har tagit mig friheten att infoga dessa videos då man gärna går förbi de skrivna länkarna.

Håller med Hukansson, det är anden och kärleken som styr trots elitens envetna försök att desestabilisera.

Det finns planeter som gör samma resa som vår

Kontakter har gjorts redan som arbetar i det tysta

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-16 22:33 #2 av: Gahella

Jag håller med er jag :)

Anmäl
2012-12-17 07:19 #3 av: [KosmosBill]

#0 Åhh, vilka bra länkar.

Du kunde gärna bäddat in dem i tråden.

Upptäckte dem först nu.

Anmäl
2012-12-17 09:39 #4 av: Marr

Håller med om detta helt fantastiska länkar! Nu ska jag fortsätta titta på den 1a så långt jag hinner, och vill säga att det här känns helt rätt. Det verkar man inte vara ensam om att tycka. Flört

Tack Hukansson! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-17 10:19 #5 av: Cristine

Ska man gå på feelings så köper jag hela säcken så att säga,( någon säger mig att det är rätt och jag tror jag vet vem det är), och Satori är den mest trovärdiga person jag lyssnat till.

Gå och titta på de som CosmosBill lagt in som är mer detalljerade. Jag har bara sett den sista där hon talar om egypten och stenen, och hon talar utomjordiska.

Jag tror det är omöjligt att en person "tillverkar ett språk" och lär så mycket utantill, talar det utan att tveka eller staka sig och i samma andetag blanda in engelskan. Helt fantastiskt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-20 11:31 #6 av: [KosmosBill]

Knappt man tror det är sant....att den 21 dec är i morgon. Det är början på något nytt. Äntligen !!! En ny cykel !!! En ny tidsålder ! Allt kommer naturligtvis inte att hända den 21 dec.....men det är nu slutfasen på övergången börjar.

Men kommer polskiftet att ske snabbt eller....jag undrar?

Det sk. "skräp DNA" vi bär på kommer nu att aktiveras enl. Judy Satori. Hon verkar trovärdig....så är min upplevelse. Planeten och vi ska nu förvandlas till femdimensionella varelser....tydligen. Yeah...låter bra det.

Äntligen så ska de visa sig i skyn på ett nytt sätt !!! Ingen ska längre kunna förneka deras existens. Våra syskon från andra världar.

Titta gärna på videon i #1 igen !

Anmäl
2012-12-20 11:38 #7 av: [kajmal@]

ett geologiskt polskifte, sker var 200 000 år  enligt Nasa

Anmäl
2012-12-20 11:51 #8 av: [KosmosBill]

#7 Det sker då och då....men att få uppleva det, verkar rätt dramatiskt !!!

Är vi redo för detta....? Det är vi nog....vi har iaf inget val.

Anmäl
2012-12-20 11:52 #9 av: Marr

Ja för 17 visst är det det, en början till något nytt. Till och med jag känner det i  nästan hela kroppen sen ett par dar...Förvånad

Polskiftet kan tydligen gå fortare än vad jag trodde iallafall, undrar om jag kan hitta den videon jag tänker på. Sett på tuben tror jag...Obestämd

Judy Satori jaa vad ska man säga...SkrattandeHon väcker upp/aktiverar något och som jag tänker el känner; att här "köper jag inte grisen i säcken". Trevligt måste jag säga! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.