Utomjordiskt

Stargate Symbolism

2012-12-14 14:59 #0 av: stillness

Denna symbolism verkar bygga på riktig fakta va?

Har hört att de grey aliens planet blev utplånad etc

Vad vet ni?

Anmäl
2012-12-14 15:50 #1 av: Gahella

Ja enligt vad jag läst så verkar det vara fakta. De har varnat oss många gånger om vi inte tar bättre hand om jorden kommer de ta över den då de ser att vi håller på att göra samma misstag som dem. Men vi har tydligen skärpt till oss då fler vill ha en renare jord men vi stångar huvudet blodigt mot elitiskt profittänkande. Men så fort de får mindre makt så....

Personligen hoppas jag på en knuff i rätt riktning av de energier som ska strömma in över oss den 21/12 och 3 dagar framåt Glad

Anmäl
2012-12-14 16:29 #2 av: Geru

Uh, stargate filmen är äldre än konspirationsteorin, vilket får mig att snarare tro att det är så att konspirationsteorin har tagit idén från stargate.

Hela budskapet i stargate filmen och serien är lite samma sak, ansvar och så vidare.

Men det är fiktion, det i stargate. Om ni inte förstår det är det någonting fundamentalt som är snett - för då betyder det att ni kan anse att fiktion är verklighet, vilket, sist jag kollade, inte sker. Jorden har inte gått under som i Armageddon, te.x.

Anmäl
2012-12-14 16:36 #3 av: Gahella

Oj vilken råkoll du har på läget då ;D

Och du har Sanningen också då förstår jag?

Du får svara precis vad du vill, men jag orkar just nu inte diskutera med någon som tror något heeelt annat :)

Anmäl
2012-12-14 16:55 #4 av: Cristine

Jag har läst att filmerna är betalda av Eliten... Hollywood ägs ju av dem.De var planerade för att skrämma folk.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-14 17:09 #5 av: Geru

#3 Jag har väl inte sagt något om sanning? Eller?

#4 Det gick ju inte så bra då. Jag tycker de filmerna är utmärkt underhållning, och serien är otroligt rolig att se på. Min favorit serie, nästan. Den enda som toppar är Doctor who :)

Vad skrämmer dig i den? Om man inte tror på det du gör så skrämms man ju inte - tvärtom, du finner det underhållande. Men och andra sidan finner kristna att filmer om exorcism och sånt skrämmande, så antar att det är samma sak här, fast med någonting annat som skrämmer.

I stargate filmen finns inte Asgardians med, dina "greys" i serien dyker dom upp efter några säsonger. Och dom blir inte riktigt utrotade, dom avslutar sin egen ras, det är alltså ett val, inte något annat(I atlantis serien så finns dom kvar i en annan galax dock).

Anmäl
2012-12-15 12:01 #6 av: stillness

Livet härmar konst, konst härmar livet

Illuminati lägger in sånt i Videon så att vi skall tro vi bara sett det på en påhittad science fiction film de lägger in sanningar etc.

Härligt tid då många vaknar och kommer att vakna

Sannignen skall göra oss fria och det stämmer så

Deras tid är räknad Humanity Life will prevail!

Anmäl