Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 1112 ggr
Ghosthunter
2012-12-14 09:07

Fnoskig UFO-dröm

Jag hade en mycket märklig dröm i natt som kändes jätteverkligGlad

Jag stod ute på gården hemma i det lilla samhälle i Småland som jag växte upp i, och inte har bott i på 15 år, och tittade upp på stjärnhimlen en sen kväll. Det var helt stjärnklart och jag såg flera UFOn…..en del liksom bildades ur moln som plötsligt uppstod och försvann…fantastiska syner!

[Exakt dessa observationerna av UFOn hade jag i en dröm för ett par månader sedan, men i drömmen så var det något som jag tidigare hade sett för länge sedan i mitt förflutna]

Plötsligt kom ett litet UFO, bara 6-7 m i diameter, ner mot mig och landade. Mitt på denna skiva så var det en glaskupol och där satt en gubbe med ett jättestort huvud med ojämna märkliga former, kritvit och med vårtor och han hade typ en amerikansk blå polisskjorta på sig: Han sa till mig:

"Du grabben, bäst att du går hem nu!"

Han sa det med vänlig ton, men bestämt och ändå hotfullt. Jag frågade:

"Är detta ett UFO och vem är du?"

Han svarade lite tveksamt:

"Hmm..eh…jag är en italiensk säkerhetspolis!"

Och sen så lyfte han och for iväg i hög fart. Jag sprang in i en närliggande lada och gömde mig och kollade ut i dörrspringan, för att försäkra mig om att han inte var där ute. Jag kollade noga och var säker på att han var borta, men så fort jag steg ut ur ladan, så kom han som en blixt och jag visste inte hur jag skulle kunna gå hem utan att han får syn på mig….

Då vaknade jag och drömmen var slut.

Märklig dröm va?Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Cristine
2012-12-14 10:07
#1

He he ..rolig dröm..Italiensk säkerhetspolis*fniss*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-12-14 13:16
#2

Ja och i ett UFO ocksåSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: