Dimensioner

Mäktigt :-)

2012-12-12 11:37 #0 av: [Catori]

Så underbart vackert och nu händer stora saker i vårt härliga universum.

Aftonbladet

Jag myser och njuter för nu är det förändingarnas tid som kommer med stora steg.Underbart att få vara med om uppstigningen med eller utan jordens undergång så är vi på väg och jag känner en stor förväntan inombords Cool

Anmäl
2012-12-12 12:10 #1 av: Marr

Tack Catori för att du lade in denna!

Hörde iveckan att det skulle vara stjärnfall igen, men har glömt när. Det här ser inte ut som stjärnfall iallafall. Mycket mycket intressant!

Tror jag ska försöka hålla mig vaken inatt. Hoppas bara att inte grötlocket ligger på himlen...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-12 12:28 #2 av: [Catori]

Det var just det där grötlocket ja hmm hoppas det håller sig borta Obestämd just nu är det klart och fint så jag håller tummarna Glad

Anmäl
2012-12-12 12:35 #3 av: Kristetoffer

Önskar jag hade sett det där!  Kan det vara Norkoreas nyuppskjutna sattelit som har kraschat tro?

Anmäl
2012-12-12 13:49 #4 av: Cristine

Det där är ju ett ufo!

Varifrån har de fått att en meeorit kan stå på samma ställe och snurra kan jag inte förstå..det var något nytt.

Men det kanske var i stället för Japansk lykta en Spansk flamencolykta!l

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-12 13:52 #5 av: Andina

Imponerande vad-det-nu-är!

Jag har sett en mäktig meteorit (?) fara förbi en gång, jag trodde den skulle krascha i skogen här. Men den for nästan vågrätt - och snabbt! På denna video ser det ut som att den 'dansar omkring' lite samtidigt som den 'singlar ner'...

Spännande! Tack Catori!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2012-12-12 13:57 #6 av: Marr

Visst är det ett Ufo, det dummaste jag hört att detta skulle vara en meteorit. Nä jag har hört dummare saker förresten!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-12 14:17 #7 av: [Catori]

Precis samma tankar som er Cristine och Marr har jag också det ser mer ut som ett ufo än nån meteorit sen vet vi ju hu allt ska mörkläggas och tystas ner så jag tror vad jag tror om detta,ett ufo och inget annat.

En meteorit skulle inte röra sig så där Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.