Övrigt

Har bytt till" Frihet på nätet"

2012-12-11 09:20 #0 av: Cristine

Mötet för att uppdatera ITR (International Telecommunication Regulations)sammankallas av ett FN-organ som kallas Internationella teleunionen (ITU). Normalt skulle det inte förtjänar mycket uppmärksamhet, men Ryssland, Kina, Saudiarabien och andra försöker använda mötet för att öka regeringens kontroll över Internet genom förslag som skulle göra det möjligt att få tillgång till skära av lättare, hota integriteten, legitimera övervakning och trafik-blockering och införa nya avgifter för att få tillgång till innehåll online.

40 länder står redan bakom och många fler  räknas komma med vid detta möte

Authoritarian regimes are pushing for governmental control over the internet in a binding global treaty. If they succeed, the internet could become less open, more costly and much slower. We've stopped threats like this before, and we can again -- but only with a massive global outcry. Sign the petition and share with everyone you know:

Sign the petition

Right now at a UN meeting in Dubai, authoritarian regimes are pushing for full governmental control of the Internet in a binding global treaty -- if they succeed, the internet could become less open, more costly and much slower. We have only 2 days to stop them.

The Internet has been an amazing example of people power -- allowing us to connect, speak out and pressure leaders like never before. That's largely because it's been governed to date by users and non-profits and not governments. But now countries like Russia, China and United Arab Emirates are trying to rewrite a major telecom treaty called the ITR to bring the Internet under its control -- the web would then be shaped by government interests and not by us, the users. Tim Berners Lee, one of the "fathers of the Internet," has warned that this could increase censorship online and invade our privacy. But if we object with a massive people-powered petition, we can strengthen the hand of countries fighting this power grab.

We have stopped attacks like this before and can do it again before the treaty text is locked this week. A wave of opposition to a new ITR is already building -- sign the petition to tell governments hands off our Internet! and then forward this email to everyone you know -- when we hit 1 million signers, it'll be delivered straight to the delegates at this cozy meeting:

http://www.avaaz.org/en/hands_off_our_internet_i/?bfaxZcb&v=20007

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-12-11 09:30 #1 av: [Pandette]

Man kommer till inloggningen till gmail med den länken. Vad är det som ska betalas?

Anmäl
2012-12-11 09:38 #2 av: lyrah

Gör vi inte redan d, betalar för internet?

Anmäl
2012-12-11 09:39 #3 av: [Pandette]

Ja, jag gör det iaf. Jag tror de flesta betalar för att ha en internetuppkoppling hemma.

Anmäl
2012-12-11 19:10 #4 av: Marr

Skrev på idag. Det här ska dom inte få igenom! Skrikandes

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-11 19:36 #5 av: Cristine

#1 och 2 Det kan bli så ni måste betala för att kunna gå in på youtub Fb, Twitter och alla andra program, det skulle nog bli ganska så dyrt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.