Frågor inom ämnet söker svar

alien dna

2012-12-10 12:44 #0 av: [kajmal@]

http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=19130 hittade själv långa blonda hårstrån på morrnarna i min förra bostad...efter kamjal tror jag.........var själc mörk i håret då

Anmäl
2012-12-10 15:10 #1 av: Marr

Tur att han hade/har en sån förstående fru...

Såvida du inte är en Don Juan Kajmal så är det ju svårt att förklara de hårstrån du hittat i din säng...Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-11 13:21 #2 av: Marr

Hittade filmen. Intressant är det minsann. Han klarade lögndetektortestet...

http://www.youtube.com/watch?v=QUznIAGy_n8

Anmäl
2012-12-11 15:33 #3 av: stillness

Våldtar aliens mäniskor?

va?

Anmäl
2012-12-11 18:51 #4 av: Marr

Verkar ju ha hänt...om det är sant. Man har ju hört om konstiga undersökningar ombord på skepp som människor berättat. Endel verkar ha fött hybrider. Har fått för mig att de då blivit befruktade ombord. Kanske även fått ett litet implantat?

Tror inte det är vanligt iallafall. Ingen har varit hos mig iallafall och hur läcker alienkarl det än skulle sitta på sängkanten, så skulle jag nog säga "Inte första kvällen". He he!

Tycker iallafall att det inte var speciellt artigt gjort av alientjejerna. Hos mig hade ingen sådan varit välkommen. Jag väljer mina parters själv. Duger inte det då är det ju våldtäkt...

Anmäl
2012-12-13 15:05 #5 av: stillness

:)

Anmäl
2013-02-10 16:55 #6 av: Eliiza

Hej!
Såvitt jag vet så är alla människor på Jorden besläktade med utomjordingar, och detta sedan tusentals och miljontals år tillbaka. Om en planet får sköta sig själv i sin egen utveckling och evolution så uppkommer nämligen endast tre människoraser, så betänk hur många olika reser vi är på Jorden nu. De ursprungliga raserna på vår planet är sedan mycket länge uppblandade och/eller utdöda. (Den inplanterade genen, skapad av "Överherrarna" från Sirius, som begränsar vår livstid till ca 100 år spred sig över hela planeten på blott 3000 år...) Vi har annars, om jag får säga det själv, en fantastisk mänsklig historia bakom oss angående våra härkomster och våra släktskap, men detta verkar tyvärr våra forskare och vetenskapsmän ännu inte förstått det minsta utav... Men, missförstå mig inte. Även om jag tycker att historien övergripande är fantastisk, i sig, så innehåller den överbefolkning, krig, och, som sagt, degenerativ genmanipulation och flykt från "överherrar"... Och våra manipulerade gener ligger oss överlag fortfarande ständigt i fatet...än så länge...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.