E.T. / Utomjordiska raser

Medvedev: Utomjordingar lever bland oss

2012-12-09 23:46 #0 av: Amon

Rysslands Premiärminister Medvedev hävdar: Utomjordingar lever bland oss!

Admin, Exopolitics, org, 8 December, 2012

http://exopolitics.org/?p=732

Rysslands premiärminister hävdar att filmen: Män i svart skildrar en verklig hemlig organisation som övervakar utomjordingar som lever bland oss.

Fredagen den 7 december gjorde den nuvarande ryska premiärministern och tidigare VD, Dmitrij Medvedev, några häpnadsväckande off-air kommentarer till reportrar medan hans mikrofon var fortfarande påslagen. Han fick frågan om presidenten lämnar ut några hemliga filer på utomjordingar under sin mandatperiod. I sina svar medgav Medvedev inte bara att utomjordingar besöker jorden, men att vissa faktiskt lever mitt i bland oss. Han gick ännu längre och sa att Hollywoods komedi, Män i svart, skildrar regeringens hemliga byrå för övervakning av utomjordingar på jorden, som en verklig grund för detta.

Medan kommentarerna verkar vara lekfulla svar på en reporters off-beat fråga, höjer de frågor över exakt hur mycket sanning som avslöjas av Medvedev. Med tanke på att Medvedevs svar sades off-air, utan att han inser att hans mikrofon fortfarande spelar in, de till nominellt värde ger tilltro till påståenden om att utomjordingar inte bara besöker vår värld, men även lever bland oss. läs mer ...

Anmäl
2012-12-10 08:40 #1 av: Marr

En härlig länk! Roligt att du hittat något så färskt Amon. Tänk att det är ju så många som redan säger det här som t.ex Rauni-Leena Lukkanen osv...att filmerna vi presenteras för som sagor egentligen är sanning. Med de symboler dom innehåller bl.a.

Att det sen kommer från en minister gör ju ingenting alls. Jag har ju inte varit med så många år på nätet som många av er andra har, så jag har bara kunnat lita till mina egna ögon förr. Av vad jag själv har sett på himlavalvet. Men...har det inte accelererat vääldigt mycket med dessa iaktagelser och information den senaste tiden? Eller har det alltid varit så här?

Jag tycker det verkar full fart nu och hoppas att dom inte längre klarar hålla inne med sanningen. Drottningen av England och hennes gelikar t.ex. borde tas med på en rejäl rundtur i universum så att kronan blåser av. Egentligen tycker jag dom kan släppa ut dom där i intet, men det är ju inte så kärleksfullt sagt av mig...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-12-10 12:36 #2 av: [kajmal@]

kan ha varit ironiska svar......en del vet han nog !

Anmäl
2012-12-10 23:54 #3 av: Amon

Hahaha Marr.. Skrattande

Anmäl
2012-12-11 00:03 #4 av: Cristine

Bill Clinton sade till journalisten Sara MC<Lennon som var corresponsal för Vita Huset att vet du inte om att det är en regering inom regeringen som styr då är du inte mycket till jornalist

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.