Annons:
Etikettframtiden
Läst 1737 ggr
Krissegy
12/5/12, 8:35 PM

Faaaaan, I Heelvetet! Orkar inte mer!!!

Hej.

Jag önskar värkligen djupt från mitt hjärta att detta liv tar slut 21 december. Årkar inte mer, står för fan inte ut.

Jag vill härifrån, jag hatar mitt liv. Kan det bli värre? Seriöst. Varför valde jag ett så dåligt och hemskt liv att leva. Står inte ut, inget går som jag vill. Och inte finns det några änglar som hör mina långa böner varje jävla kväll. Jag gråter minst varje kväll, drömmer hämska mardrömmar. Kan mitt liv bli värre?, jag vill bara komma till 5 dimensionen där allt är bra och där jag kanske kan få uppleva lite villkorslös kärlek.

What we think, We become

Annons:
Marr
12/5/12, 9:38 PM
#1

Kära rara Krissegy!

Jag känner så väl igen mig idin känsla. För så upplevde jag också livet många gånger fast för många år sedan. Som tur var hade jag min häst på den tiden och kunde komma ut i skogen med henne. I skogen mådde jag verkligen bra tills man skulle tillbaka till den såkallade verkligheten, där arbete, stress och problem var vardag. Då var jag ca 20 år.

Nu tror jag att det är väldigt många som känner sig så här i dessa tider. Tyvärr måste jag säga att jag tror inte att förändringen kommer så fort som till den 21e. Fast jag vet ju givetsvis inte för sia kan jag ej. Tror att du känner av de förändringar som sker med vår jord som inkluderar oss människor som ska leva detta liv vi har nu med stress, pengajakt, egoism och krig. Inte konstigt att det skär sig med all skit vi matas med.

Vill säga att du är säkert en sann själ för jag har läst din presentation. Där ser jag ju att du har nära till skog och har möjlighet att rida. Gör det så mycket du kan för ja skogen lever. Där får man tröst och healing.

Meditera gärna om du inte gör det, för det hjälper. Kanske ett par gånger om dan bara för ett par minuter åtminstonde slappna av. Änglarna hör dig! Tror dock att man behöver sansa sig och slappna av mellan varven för att bli nådd. 

Härda ut vännen det kommer att bli bättre. Önskar jag kunde ge dig tröst på fler sätt än genom bara ord på papper.

En bamsekram ska du ha tjejen! Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
12/5/12, 11:26 PM
#2

Ja vi har nog många gått igenom det där i ungdomen, att allt går emot,man vill bara dö, ingen förstår en, vanmakt..svart eller vitt. Nu förvärras allt det där med att vijustnu genomgår en uppstigning och alla känslor ligger på ytan  och kan göra riktig ont.

Därför är det bättre om du kan ta tag i det och talar om för din hjärna att det är nu slut med dessa tankar, det går inte över på en dag men fortsätt och säg ifrån så ska du se stt det vänder. Öppna dörren till ditt inre och dammsug sedan stoppar du in villkorslös kärlek som jag skickar

Kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
12/5/12, 11:56 PM
#3

Cristine är en fena på att skicka kärlek ska du veta Krissegy! Jag mår ännu bättre nu förtiden sen jag kommit med här. Är så glad för alla fina människor man kan prata med här inne.

Hoppas du får sova gott inatt och drömma vackra drömmar!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
12/6/12, 10:10 AM
#4

Hade skrivit ett lång svar till dig men poff så försvann det. Men du har fått väldigt fina svar från både Marr och Cristine här, och kan även rekommendera dig att ta emot hennes healing.

Jag har också gått igen denna skärseld många gånger, senast häromdagen. Mitt bästa tips är att andas dig igenom när det blir jobbigt, meditera och BE om hjälp, för det får du <3

Läs gärna inne på den här sidan, för han är mycket duktig på att sätta ord på det som sker inom och utanför oss själva i denna tid

http://herkuleslight.blogspot.se/#!/2012/11/manga-gar-in-i-ny-niva-av-ljusfaltet.html

Varm kram från mig

Ghosthunter
12/6/12, 4:03 PM
#5

Krissegy - Jag känner samma sak som du….vi går hand i hand in i dödsriket!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Gahella
12/6/12, 6:14 PM
#6

Spöket, läs gärna min länk som jag la in där.

Den tar bl.a upp Pluto/dödens planet som drar upp alla ohelade sår och förnekelser och det tillsammans med Uranus/ frihetens revolutionens planet.

Om du ser det så kanske det är lättare att förstå vad du/vi går igenom nu, och hur vi pressas och dras hit och dit under processens gång

Annons:
Marr
12/7/12, 9:29 AM
#7

Ja gör det Spöket! Jag får hålla på och älta med min mor som också känner av det här och hon är 70 år….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
12/7/12, 4:02 PM
#8

Marr - gå in i dödsriket?….hahahaSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
12/7/12, 4:06 PM
#9

Dark are the veils of death…

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Nicholas
12/9/12, 7:08 PM
#10

Gå in på det andliga sverige, i gruppen kanaliseringar .

Där finns 12 tecken på andligt uppvaknande

har gått igenom mycket av det och det är fruktansvärt när man

är mitt uppe i det men det blir bättre ,mycket bättre

det kan jag lova dig.

Kämpa på

Nicholas

Upp till toppen
Annons: