Frågor inom ämnet söker svar

Något alldeles nytt..

2012-11-28 23:50 #0 av: Cristine

över Mexico ett snurrande väderfenomen eller något annat? Vädersateliten tog dessa foton ocvh det underliga är att den liknar en korncirkel från England.

Skywatcher samlades också vid kratern Popocatepetl för att ta bilder av de ufon som far ut och in i denna. Det tycks vara mycket aktivitet i denna.

En kilometer lång är ufon

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-30 16:11 #1 av: Cristine

Allt händer i Mexico, jag vfill flytta dit...!!!Tungan ute 0

Anmäl
2012-11-30 16:35 #2 av: Amon

Det här var ju ett otroligt spännande fenomen! FörvånadGlad

Det ändrar mönster hela tiden - och sträcker sej över hela Mexico från den ena kusten till den andra.

Och jag tror INTE det är HAARP som är orsaken - som man undrade i filmen. Den bildar ju heliga mönster!

Ja - det är nog mycket som händer i Mexico! Många ufon osv (- men det är ju också en väldans hög kriminalitet - och livsfarligt att bo där!)

Kan det vara så att nu börjar Atlantis gamla jättekristaller att vakna till liv igen - och sätter igång o accelerar jordens uppstigning? Flera av dem har ju gömts undan på olika underjordiska platser runt om i Nord, Syd och Mellanamerika. Obestämd

Anmäl
2012-11-30 16:42 #3 av: Cristine

Nej haarp är det absolut inte jag tror det har med uppstigningen att göra som börjar just i Mexico, Gudarnas Rike

Anmäl
2012-11-30 20:30 #4 av: [KosmosBill]

Man lär ju ha hittat en jättepyramid av kristall i Bermudatriangeln.

Har en länk om det i portaltråden på oförklarade fenomen i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.