Off Topic - Utanför ämnet

Hemp Oil Cancer Cure

2012-11-20 14:46 #0 av: [KosmosBill]

Rick hade själv hudcancer och botade sig själv med cannabisolja.

Etablissimanget blev dock förskräckt över eventuellt uteblivna vinster då man inte kan patentera oljan.

Oljan har idag botat massor med människor från många typer av cancer. De som använt strålning och kemoterapi var dock lite svårare att bota.

Att finna en bot mot cancer gör man dock inte ostraffat och myndigheterna gick till attack....

Googleöversättning :

Rick Simpson har gett människor med instruktioner om hur man gör läkemedel Hampa Olja för ca 8 år. Resultaten, Rick hävdar, har inget annat än häpnadsväckande. Forskningen, som stöds av hundratals andra studier som gjorts över hela världen, har visat att korrekt gjort hampa medicin ger lindring och bot många sjukdomar, även cancer. Simpson har gett hampa olja till hundratals människor med olika medicinska tillstånd och resultaten talar för sig själva. Under hela människans historia hampa har alltid varit känd som en kraftfull medicinalväxt över hela världen. Vi kommer att diskutera Rick berättelse och användningen av hampa olja som medicin. Han ska förklara hur det fungerar och tala om varför den farmaceutiska anläggningen vägrar att erkänna de kraftfulla effekter och fördelar tetrahydrocannabinol (THC).

Rick Simpson has been providing people with instructions on how to make Hemp Oil medicines for about 8 years. The results, Rick claims, have been nothing short of amazing. The research, backed by hundreds of other studies done worldwide, have proven that properly made hemp medicine provides relief and cures many diseases, even cancer. Simpson has provided hemp oil to hundreds of people with various medical conditions and the results speak for themselves. Throughout man's history hemp has always been known as a powerful medicinal plant across the world. We'll discuss Rick's story and the use of hemp oil as medicine. He'll explain how it works and talk about the reasons why the pharmaceutical establishment refuses to acknowledge the powerful effects and benefits of Tetrahydrocannabinol (THC).

Anmäl
2012-11-20 18:16 #1 av: Cristine

Jamen det är ju solklart, vilka enorma summor skulle inte bolagen förlora, det vore ju en dolk i magen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-20 18:58 #2 av: [KosmosBill]

Va konstigt. Jag la in en likadan tråd i cancer i fokus. Den är borta utan något pm. Intressant .

NÅGON PÅ CANCERIFOKUS VILL INTE ATT DE CANCERSJUKA TAR DEL AV BOTEMEDEL FÖR CANCER.

SENSATIONELLT !!!

http://cancer.ifokus.se/discussions/50ab8ab6d3b4fd1641000d0b-hemp-oil-cancer-cure

Jag har nu skickat ett pm till sajtvärden så får vi se vad hon har att säga.

Anmäl
2012-11-20 19:46 #3 av: Nandini

Det är fantastiskt. Tänk att hampoljan kan läka de som blivit skadade av strålningen i Japan också. I alla fall läker huden, hur det är med hela dna-kedjan vet jag inte, men det är inte otroligt att allt kan läkas.

Kan man få tag på hampolja i Sverige?

Anmäl
2012-11-20 20:03 #4 av: Cristine

Bombibjarne skev ett inlägg 2011-01-28 med samma tema
Någon som heter Lena tog bort det.Hon tror inte på att läkemedelsföretagen skulle förhindra det.

De gör ju så med allt de inte kan kopiera eller patentera..fråga indianerna.

Anmäl
2012-11-20 20:11 #5 av: Cristine

*Jag lägger ut Graviolan som exempel därför att jag använder den själv och flera manliga vänner har blivit av med sin prostatacancer.

Jag använder den mot Artros, hade jag inte den skulle jag inte kunna gå.

Anmäl
2012-11-20 20:34 #6 av: [KosmosBill]

Tänk så många botemedel det finns mot cancer.

Alla har de stoppat !!!

Hur stora pusselbitar behöver de sovande för att vakna egentligen. Är inte detta en av de allra tydligaste ?

Anmäl
2012-11-20 20:57 #7 av: Cristine

I hundrade år........

Anmäl
2012-11-20 21:32 #8 av: [KosmosBill]

Tack Cristine

Såg på slutet att hela filmen finns här

Anmäl
2012-11-20 21:36 #9 av: Cristine

#3 Nandini oljan finns att köpa här.

Anmäl
2012-11-20 21:44 #10 av: [KosmosBill]

Åhh...finns den i Sverige. Härligt. Gissar att den är utan thc.Tror att hans innehöll thc.Så det är nog inte samma....men den botar nog också.

Ska lägga in filmen the forbidden cures i Amons tråd på CiF.

Undrar om den får vara kvar därinne.

Har ännu inte fått svar på mitt pm till sajtvärden där.

Anmäl
2012-11-20 21:55 #11 av: Cristine

Nej det är i Canada, tur du nämnde det, man kan ju åka dit i tullen

Denna är garanterat Svensk.

http://www.iforma.se/stores

Anmäl
2012-11-20 22:21 #12 av: [KosmosBill]

Filmen om "forbidden cures" fick inte vara kvar länge på CiF

Den blev snabbt bortröstad.

Hmm....förstår inte riktigt detta. Vill de inte bli friska ?

Vad är det för folk som styr och ställer på CiF egentligen?

http://www.webcitation.org/6CK9Mt3Di

Anmäl
2012-11-20 22:24 #13 av: Cristine

De är rädda för nytt!

Anmäl
2012-11-21 08:15 #14 av: Nandini

# 9  Tack!

Jag använder också Graviola, tack vare ditt inlägg tidigare i år! 

Anmäl
2012-11-21 09:40 #15 av: Cristine

GladOch det hjälper bra tycker du?

Anmäl
2012-11-21 09:54 #16 av: Cristine

En sak måste jag tala om och det är att jag köpte HolisticGraviola från en nätbutik i sverige i våras och det var inte alls samma styrka i dem som i de som jag skickar efter från" In2Herbs" dessutom smakade de illa. Kapslarna var nog för tunna.

För det andra går pengar av försäjlningen till Indianerna som jag värnar mycket om och som ni kan läsa om på sidan.

http://www.in2herbs.co.nz/categories/Raintree-Nutrition/Graviola-Products/

Anmäl
2012-11-21 14:04 #17 av: Nandini

Ja, jag märker stor skillnad! Fast jag har den burken från Sverige som jag köper i hälsokostaffär, är inte bekväm med att betala via nätet.

Men jag kanske omvärderar den saken...   Glad

Anmäl
2012-11-21 16:14 #18 av: Cristine

Så glad jag blir!Glad

Nu finns många säkra sätt att betala

Anmäl
2013-08-07 17:14 #19 av: danijel_ravic

Hemp oil and materials to create it, can be found on the website Mediccanna (www.mediccanna.com)

Anmäl
2013-08-07 20:50 #20 av: Cristine

Nej tack, inget sådant.

Anmäl
2013-08-08 07:00 #21 av: Marr

Ja, Cannabis är olagligt så att egentillverka olja är inte att rekommendera. Det är straffbart även för eget bruk här i Sverige. I synnerhet när det "förädlas" och man drar ut koncentratet av det verksamma ämnet som thc. Det är ju det som skapar ruset för dom som använder det som stimuli och oljan är väldigt koncentrerad. Mycket olagligt! 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-08-08 20:18 #22 av: [KosmosBill]

Det är så sjukt att det är olagligt!

Anmäl
2013-08-09 08:47 #23 av: Marr

Ja kan nog hålla med dig där KB...och tycker det är underligt att när något enkelt som naturmedel kan bota...så ska det bekämpas med näbbar och klor. För staten har bestämt att så ska det vara och det som är lagligt, kan nästan döda oss istället...det startar tankar i huvet.Funderar

Ett exempel som ej har med cancer att göra men är intressant. Min väninnas syster har sin man som gått på Subutex i flera år av någon anledning. Utskrivet av läkare. Anledningen är inte att han använt heroin innan, för det har han inte. Hur kan det vara lagligt? Men nu byter han ut sina piller på gatan och skjuter heroin istället. Man blir förtvivlad!Ledsen

Anmäl
2014-05-16 14:44 #24 av: anitagozukara

Min mamma var suffereing från cancer, hittade jag den här bloggen som jag såg vittnesbörd och när jag kontaktade Rick simpson Jag fick min olja också, är min mamma frisk nu, kontakta Rick Simpson och få sin olja för att bota din cancer

http:// www.ricksimpsonoilcurescancer.blogspot.de

Anmäl
2014-05-16 18:37 #25 av: Cristine

Här kan ni köpa

http://www.pr1mera.se/index.php?route=product/manufacturer/product&manufacturer_id=11&sort=rating&order=DESC

Anmäl
2014-05-16 19:42 #26 av: Marr

#24 Men Wonderful alltså! Ett stort Grattis till din mor och dig!Blomma

Hoppas och önskar starkt att hon håller sig fri fortsättningsvis och inga metastaser är på gång. Fick/får hon fortsätta med oljan en tid efter friskförklarandet?

Min pappa har kool, han vill ha en medicinsk marijuana, som även sänker ångesten han kan drabbas av, då det ingen luft finns. Undrar bara hur lagligt det är att behandla sig med dessa alternativa metoder?

Småflummare som odlat sitt eget bruk har väl råkat illa ut med fängelse ett par månader? Men frågan är om samhället har samvete och förståelse för någon som är sjuk, som ingen hjälp får av vanlig receptbelagd medicin? Har vi kommit dit i Sverige med vad beträffar cannabis?  

En fråga man inte borde behöva ställa egentligen, för var och en borde få bestämma över sitt eget... men, tror det är fler än jag som undrar i detta, eller är jag helt ovetande?

Får jag bruka och använda detta om jag har en fastställd sjukdomsdiagnos? Köpa över nätet och inget olagligt sker? Den narkotiska effekten/värdet/halten finns alltså inte, eller? Det är väl bara detta thc som är olagligt? Vågar jag låta testa något till sådant till pappas kool?Funderar  

Anmäl
2014-05-16 19:51 #27 av: Cristine

Du kan köpa åt honom på sidan jag lagt in Marr, det är drogfritt.

Anmäl
2014-05-16 21:02 #28 av: alicia80

Vi kan ju alla gå in på cancer i fokus och lägga upp ett inlägg var om hampaolja så kanske några stackars cancer sjuka hinner se innan de tas bort. Fy så dåligt att ta bort den utan förklaring! Urs!

Anmäl
2014-05-16 22:24 #29 av: m2studio

JAg ska lägga beställning på den hemsidan. 

Är det lagligt med deras produkt? eller det blir problem?

Är det bra olja och samma som ni har rekommenderat?

Hemsidan som Cristine lämnat länken.

http://reidarsson.se/

Tack

Anmäl
2014-05-16 23:28 #30 av: Cristine

Det måste ju vara lagligt när de tagit bort drogen.

Anmäl
2014-05-17 06:13 #31 av: Marr

Ja man tycker ju det fast man vet ju aldrig. Jag ska vidarebefordra dessa länkar till pappa så får han titta på det.

Ja det är ju sorgligt att sådana trådar tas bort Alicia. Medicinsk marijuana utan narkotisk effekt. Var är faran? Att man kan bli fri från cancer? Jag skulle uppleva det hemskt kränkande som cancersjuk om jag blev förhindrad information om detta. 

Anmäl
2014-05-17 15:47 #32 av: m2studio

Tack Marr jag väntar på din svar från farsan din.

Anmäl
2014-05-17 16:37 #33 av: Marr

Det är jag som ska Tacka er för länkarna...GladBlomma

Ja vi får väl se vad han säger när han fått läsa och fundera lite. Sen att det talats om att människor t.om. blivit fria från kol...är ju även ett +. Fast lindring är gott nog säger far.Cool

Anmäl
2014-05-18 07:54 #34 av: lyrah

finns en läkarw i italien som har forskat mycket om bikarbonat och även botat någea stycken med d bla en patient från usa som vart. helt frisk, kommer inte ihåg vad han heter men d går att googla,

Anmäl
2014-05-18 08:12 #35 av: Marr

Ja Lyrah, han heter Dr. Simoncini och säger att cancer är svamp och kan botas med bikarbonat. Han har varit i Sverige nyss och haft föredrag. Han botade en kvinna som hade hjärntumör bl.a. tror hon var från Usa.

Anmäl
2014-05-18 08:18 #36 av: Marr

I Sverige har vi bl.a. Erik Enby som talar om att cancer är en svamp. Han blev då av med sin läkarlicens då han är allt för kontroversiell för staten med sina alternativa metoder. Men han jobbar på och med Simoncinis besök här så har han nog fått än mer energi.

http://www.youtube.com/watch?v=yZqX3vqM3a0

Anmäl
2014-05-18 10:20 #37 av: Cristine

Lyrah i fortsättning på Cancertråden kan du läsa om bikarbonaten också

Anmäl
2014-05-18 10:33 #38 av: Marr

Du som roar dig med att anmäla kan lägga ner det där barnsleriet för det har inget med sajtens regler att göra!

Vi lägger in detta med vår fulla rätt. Nu är det så att denna kännedom finns och hittar man information så är det fullt lagligt att tala om detta.

Flytta till ett annat land då om du har ett problem med att människor finner alternativa vägar till att bli friska. Här är det lagligt att t.om. diskutera det! Fast jag ska rekommendera dig att inte flytta till Tyskland då den alternativa medicinen växer stort där...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.