Ljus & Upplysning

Disorder

2012-11-18 08:26 #0 av: Cristine

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-18 09:08 #1 av: Marr

Ron Van Dyke, vilken härlig man! Kyss

Det han säger rimmar väl med min inställning. Internet är vårat verktyg för information. Tack vare det så har ju uppvaknandet kunna spridas över klotet just som han säger!

Han säger ju samma sak som Icke och Alex Jones. Dom har varit ovärderliga i detta sammanhang med att sprida information till jordens folk.

(Ska banne mig gå med i Facebook. Vill vara med i "Sävedalagruppen". Även om jag inga bilder lyckats ta...än.)

Sen tänker jag att det snart lär komma ut någon masshysteri-information från våra världsledare. Som vill göra allt för att skapa panik och dåliga känslor. I synnerhet nu för tiden när marken börjar "rämna" under deras fötter. Undrar vad dom ska hitta på? Det ska vi inte gå på, för av mig får dom inget mer det är en sak som är säker!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-18 10:51 #2 av: Cristine

Vad som helst kan komma, de gör ju vad de kan för att starta upp kriget.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-18 11:16 #3 av: Marr

Ja det märker man ju att det fortfarande jobbas för...Rynkar på näsan

Även om man inte följer media överdrivet så ser man ju vad som serveras på nyheterna, vad för information vi ska ta in. Oroligheter som finns i världen triggas & fler intensifierar sina "bråk". Israel nu då t.ex.? etc. osv. m.m....Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.