Annons:
Etikettframtiden
Läst 2253 ggr
Ghosthunter
2012-11-17 18:50

Tyvärr inte övertygad!

När det gäller allt detta med 21 December 2012 och att det ska ske en förändring till det bättre eller om jorden går under eller vad som nu ska hända, övertygar inte mig, faktiskt!!

Jag är ingen skeptiker och tror och vet t.ex att spöken och UFO och aliens…etc..etc..finns!

Men just detta med 21 December övertygar mig inte och jag vill gärna uppleva det först innan jag vill säga något bestämt. Tills dess och då ställer jag mig dock öppen. Men än så länge så tycker jag att mycket är så byggt på olika och ganska lösa teorier.

Kanaliseringarna från olika "makter" är också lösa teorier och samma prat i flera år….det kommer sällan nåt nytt konkret.

Sorry att jag känner så….villl bara vara ärlig!

Men som sagt….jag är öppen för det och tror visst att saker kanske händer 21 December….men vill gärna uppleva det själv innan jag blir övertygad.Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[fuzzygirl21]
2012-11-17 18:55
#1

Jag tror att det kommer hända något med ekonomin eller typ ja något med pengar .

[RadioMG]
2012-11-17 18:56
#2

Något kommer hända, inkafolket har inte haft fel hittills så varför nu?

Kameo
2012-11-17 18:57
#3

Skulle verkligen vara något om världen förändrades till det bättre… men jag, som du, har svårt att tro att något världsomfattande kommer ske.

Utifrån vad jag har läst om Mayaindianernas kalender verkar det bara som om den börjar om just detta datum - ungefär som 31 December-1 Januari för oss.

Med vänliga hälsningar,
Filip

Ghosthunter
2012-11-17 18:58
#4

Vad är det som säger att mayaindianerna alltid har rätt och att deras kalender alltid har rätt?Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[RadioMG]
2012-11-17 18:59
#5

Mayaindianerna var det visst, inte inka, hehe!

[fuzzygirl21]
2012-11-17 19:03
#6

tror att det kommer va nått med ekonomin eller typ större invandring . Förlåt om jag låter rasistisk men det är alldeles för många invandrare i sverige för att sverige ska gå runt med pengar och så.

Annons:
Ghosthunter
2012-11-17 19:07
#7

fuzzygirl - Nej, du är inte rasistisk, du är realistisk. Men jag tänkte i lite djupare tankar om 21 December….detta med den andliga uppstigningen och allt det däringa!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-11-17 19:25
#8

Klart du får vara skeptisk Spöket vem är inte det ibland, det finns ingen som kan säga vad som ska hända och det är mycket möjligt att vi får genomgå en helt vanlig vardag och står där med långt ansikte.Skrattande s

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-11-17 22:01
#9

Ja, det återstår som sagt var att se. Kanske eller kanske inte?Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2012-11-18 06:35
#10

Det enda som händer den 21:Dec är att min bror fyller år och att vi går mot en ny istid Flört

Ghosthunter
2012-11-18 07:54
#11

VSK - Oj, då måste jag köpa långkallingarSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-11-18 08:28
#12

Vem är övertygad? Tror inte vi "ramlar" av planeten i allafall! Skrattande

Det fortsätter nog som vanligt, fast kanske lite nya förmågor har startat upp hos en och annan av oss? Lite spännande är det iallafall…. 1 månad och 3 dar kvar till 21:e nu…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2012-11-18 10:03
#13

Skrattande

Annons:
Mentis
2012-11-18 10:46
#14

JaNi! int vet vi vad som händer. Förmodligen blir det någon händelse i 10 o 20 dimensionen som påverkar oss här I 3 dimensionen!!??. Förmodligen händer ingeting. Förutom att jag blir "super" medial HaaHa.Cool

Mvh Mentis.n.nu

lenjon1
2012-11-18 19:03
#15

Går på jullov den 21:e det vet jag med bestämdhet, likaså att min son kommer hem på jullov samma dag.

Ingen skulle bli lyckligare än jag om det sker en andlig uppstigning i mig den här dagen. Jag är med på allt.

GH - vi får helt enkelt se vad som händer med oss. Har så svårt att tro att vi "går under" men om vi gör det så är det ju lika för alla…det oroar inte mig det minsta

Kram

Ghosthunter
2012-11-18 19:09
#16

Ja, eftersom jag är öppen och inte utesluter något heller så hoppas jag också på andlig uppstigning och att jag blir totalt öppen för andevärlden och andra dimensioner för den delen också. Vi får se och hoppas….man får kanske försöka tänka positivt ändå!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

lenjon1
2012-11-18 19:42
#17

klart att vi måste GH, vad är alternativet  tycker du? Vi håller varandra i handen vännen

Kram

Mentis
2012-11-18 22:03
#18

# 17 Får jag också hålla handen?Skrattande

KRAM

Mvh Mentis.n.nu

lenjon1
2012-11-18 22:17
#19

Klart som dagen TommyTarzan…

Kram

Cristine
2012-11-18 23:47
#20

#17 När du säger hålla i handen så kommer jag ihåg min Meditations/healingdröm.

2012-09-28 07:37

Min drömmeditation! 
Vi sitter i en ring och håller varandras händer, runt omkring oss svävar änglar,

de har aldrig bott en livstid på jorden, de vet bara ren och villkorslös kärlek. Förstår rädsla, ilska och alla andra mänskliga känslor  men har aldrig upplevt dem.

Änglar hör bönerna från ditt hjärta och bara genom ditt mentala rop på hjälp sluter de upp vid din sida och nu ska de hjälpa oss. 

En ärkeängel kommer och öppnar ringen  och tar den närmste i hand och nu svävar vi uppåt i en lång kedja, vi flyger på flygplanshöjd så vi har en underbar utsikt  och vi ser kedjor med folk från olika länder ledda av änglar sluta sig till vår. 

När jag tittar bakåt finns där flera kedjor och jag ser mina nära och kära i dem. Nu är kedjorna kompletta och vi ska be för att all onska ska lämna vår jord och efter ett tag ser vi ett mörkgrått dis omge vårt klot, diset stiger uppår och förvandlas till ett enormt svart moln. 

En  ärkeängel  sträcker sina händer ditåt och molnet förintas. Nu ska vi visualisera en jord som den var från början med sina gröna skogar  och allehanda blommor som växte där det varit torrt. 

Vi ser hur öknar plötsligt blir gröna och haven ändrar färg, hur allt börjar gro och plötsligt vidgar sig jorden.. det är Moder Jord som drar en glädjesuck.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Amon
2012-11-19 10:34
#21

#20  Vilken underbart vacker meditationsdröm! Glad

Marr
2012-11-19 10:49
#22

En fullständigt underbar meditationsdröm ju…känner hur man dras med av att bara läsa texten. Ryser utmed kinder, armar & ben. Det kallar jag min "sanningsrysning" sen många år…Oskyldig

Tack för att du delade med dig av den Cristine! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Mentis
2012-11-20 15:04
#23

#20 Häftigt!

Mvh Mentis.n.nu

Cristine
2012-11-20 18:00
#24

Tack ska ni ha.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2012-11-20 22:58
#25

Ja vilken underbar syn Cristine!

Vissa maya säger att det kommer vara mellan den 21-23/12.

Dn här killen tycker jag verkar vara seriös och verkar vara väldigt kunnig. Han säger bl.a att vetenskapsmän känner till den och som letar efter antimateria och vill använda sig av denna energi som genererar en väldig hög vibration då den riktas mot jorden. Han berättar mycket mer om detta skeende och vad som händer energimässigt då.

Han säger även att vissa kommer uppleva mycket info som kommer till dem under 8 min, andra kommer mer uppleva en känsla. Han tipsar om att vi ska meditera de dagarna och gärna ha papper och penna bredvid oss då vi kanske får ta del av viktig info

Cristine
2012-11-21 00:10
#26

Papper och penna redo!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Andina
2012-11-21 10:22
#27

Intressant video! Papper o penna får ligga framme här också!

Jag blir lite 'förvirrad¨' bara, när man pratar om 21 (-23/12) och 8 minuter ("mitt i processen")… Vi har ju olika tider beroende på var vi bor på jorden… Är tidsangivelserna dem som de har i Mexico…???

/en som inte riktigt hänger med alltid (=ofta) Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Gahella
2012-11-21 19:48
#28

Jag undrar också Andina? Men de ska ju vara i Yucatan de dagarna så de måste mena Mexico.

Sa han inte mitt på dagen? Då är det kanske bara att räkna ut tidsförkjutningen mellan oss, typ

Upp till toppen
Annons: