Annons:
Etikettupplevelser
Läst 11138 ggr
Alfina
11/16/12, 9:22 PM

metallsmak i munnen

Jag var med om en väldigt obehaglig upplevelse för nästan två månader som jag inte har kunnat sluta tänka på. Tänkte se om någon här har någon teori om vad som hände med mig.

Det var mitt på dagen och jag stod och vikte tvätt, plötsligt så känner jag hur det kommer in en "metallisk" smak i munnen och jag får torrhosta. Jag kan inte sluta hosta det är som att min kropp försöker få ut den här metallsmaken och det som "kom in i min kropp"

Sen blir jag väldigt yr och går in i en drömliknande värld och det känns som allt blod far rakt upp i huvudet och fastnar där. Hela huvudet känns stekhett medans resten av kroppen har vanlig temperatur.

Jag svimmar aldrig men känslan av att jag var i en annan värld och den tryckande värmen i huvudet höll i sig i ungefär två timmar. Jag trodde verkligen att jag skulle dö där ett tag

Någon som varit med om något liknande, eller har någon ide på vad det kan ha varit som hände?

(Jag fick åka ambulans till sjukhuset och ta massa prover men dom hittade inget fel på mig, så naturlig förklaring är väll uteslutet tror jag)

Annons:
Cristine
11/16/12, 9:38 PM
#1

Äter du mycket spannmål, kanske flingor på morgonen?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Alfina
11/16/12, 9:49 PM
#2

Nae det gör jag inte, vadå då ?

Amon
11/16/12, 10:07 PM
#3

Hoppas att du mår bra nu Alfina! Glad

Det första man tänker på är ju om det rent fysiskt hänt något i ditt huvud - som ett brustet blodkärl eller liknande. Då kan man säkert känna av detta med symptom av olika slag. Men eftersom du åkte till sjukhuset - så hoppas jag att de röntgade ditt huvud ordentligt - och då hade det i så fall upptäckts.

Sedan undrar jag om du är öppen för det andliga?

Har själv jobbat med ljusenergier och ljusarbete under många år (i grupp och enskilt). Under det senaste året - speciellt under våren (mars, april och maj) har vi fått jobba mycket med att neutralisera och ta bort mörka energiparasiter och demoner av olika slag.

Vid ett tillfälle när vi arbetade med detta i gruppen - så fick vi alla en stark metallsmak i munnen. Vi fick reda på att det var ett tecken på att vi jobbat ordentligt med dem. Nu har jag inte träffat på dem på länge - det sägs att de har minskat betydligt - men det kan nog finnas några kvar här ännu.

Så det kan ju vara detta du råkat ut för. Tänk dej varje morgon (och om du åker bort) att du fyller dej själv med ljus - och att ljusbubblan växer och omsluter dej och beskyddar dej mot allting negativt. Då har du ett bra skydd om du träffar på något likande igen. Du kan även fylla ditt hus och din bil med ljus och även skicka ljus till dina nära och kära som skydd. Om inte detta skulle hjälpa får du be Ärkeängeln Mikael om hjälp!Glad

Lycka till!

Cristine
11/16/12, 10:22 PM
#4

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Alfina
11/16/12, 10:31 PM
#5

Dom röntgade mig aldrig men dom gjorde ekg och tog blodprov och allting såg bra ut sa dom.

Jag var väldigt öppen för det andliga i barn o tonåren och har varit med om mycket obehagligt. Men nu har det lugnat ner sig nu är jag bara "öppen" ibland….

Vid ett tillfälle när vi arbetade med detta i gruppen - så fick vi alla en stark metallsmak i munnen. Vi fick reda på att det var ett tecken på att vi jobbat ordentligt med dem. Nu har jag inte träffat på dem på länge - det sägs att de har minskat betydligt - men det kan nog finnas några kvar här ännu.nd….

Vill du förklara lite hur du menar, förstod inte riktigt hur du menar att du inte har träffat dom på länge o att dom kan finnas kvar här o nu…

Tack för tipset med ljusbubblan o Mikael :)

Alfina
11/16/12, 10:46 PM
#6

* Cristine

Då förstår jag vad du menar, usch vad vidrigt! Helt sjukt!

Fast när det gäller den här händelsen tror jag det handlar om något annat jag försöker att inte äta så mycket spannmål.

Annons:
Amon
11/16/12, 10:56 PM
#7

De kan hänga sej på folk och suga energi så man blir alldeles slut. Sen vet jag inte mycket mera. Jag brukar få ta hand om det som kommer i min väg på ett eller annat sätt. Men det brukar lösa sej till slut. Oskyldig

Cristine
11/16/12, 11:02 PM
#8

#6 Jo jag förstår det, men man kan alltid titta på det från alla perspektiv

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Alfina
11/16/12, 11:17 PM
#9

#7 Okey, menar du typ andar/demoner som hänger sig på folk?

Alfina
11/16/12, 11:18 PM
#10

#6 Jo absolut :)

Amon
11/16/12, 11:24 PM
#11

Ja - men det behöver ju inte vara det du råkade ut för. Men när du beskrev metallsmaken i munnen - så kom jag att tänka på denna upplevelsen vi hade. Obestämd

Alfina
11/17/12, 12:09 PM
#12

#11 Usch då vad obehagligt, hoppas de inte händer igen bara :O Har haft att göra med sånt förut efter att jag kört anden i glaset.

Amon
11/17/12, 4:07 PM
#13

Det här med anden i glaset är inget att rekommendera! Ofta drar man till sej en massa ovälkomna energier med detta sk "nöjesspel". Och de kan också kan vara svåra att bli av med! Rynkar på näsan

(Men gjorde ju också själv detta i min ungdom - nyfiken som man är)

Men jag tänkte också på att - eftersom det varit en mycket kraftfull utrensningens tid vi levt i under hela detta år - så om du nu har haft problem med sådant tidigare - så kan det ju vara någon sådan entitet som har släppt taget om dej och försvunnit - när du kände detta!!! Obestämd

Det var ju också så för oss - att vi fick metallsmaken i munnen - när de försvann! Oskyldig

Hoppas som sagt att du mår bra nu - och är det så att det försvunnit någon entitet som påverkat dej - så är det ju bara bra!!!

Annons:
Alfina
11/17/12, 5:12 PM
#14

Jo, jag vet skulle aldrig göra det idag, men visste inte bättre förr.

okey, får hoppas att de var något sådant som hände :)

Upp till toppen
Annons: