Utomjordiskt

Det talas om..

2012-11-16 20:21 #0 av: Cristine

att med uppstigningen kommer vi att slippa alla våra skavanker, ingen skulle bli lyckligare än jag  att få bli av med min artros.

Vad tror du om det?

Det låter för bra för att vara sant, visserligen  lever utomjordingarna utan sjukdommar sägs det, de dör bara i olyckor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-17 07:32 #1 av: [KosmosBill]

Tror faktiskt att vi blir av med våra skavanker under vår förvandling till 4-d.

Enl Tolec så är det så.

Kommer då att ske under 2013 då förvandlingen kommer att vara klar jan 2014

Anmäl
2012-11-17 07:47 #2 av: Marr

Jag tror också det men först måste vi ju komma ur 3-d. Hoppas att det stämmer och att inget kan försena det hela. Fast enligt Tolec och andra källor är det redan i gång och processen kan inte stoppas...

Tålamod och övertygelse om att det blir bra är våra ledord nu, tror jag. Fast det är klart det blir bra tillslut. Vi är nära...men man vill ju det ska hända något NU.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-17 17:21 #3 av: Amon

Tror faktiskt också att det kan vara så. Glad

Redan nu kan vi ju bli bättre eller helt befriade från olika krämpor med hjälp av healingmetoder - bla där man kanaliserar ner högre ljusfrekvenser - som hjälper personen att starta sin egen inre läkeprocess. Och i takt med att hela jorden går upp i högre ljusfrekvenser - så blir ju också detta lättare.

Här beskrivs också kommande "ljusstäder" jorden runt dit folk kan åka och bli helade: http://the2012scenario.com/2012/11/the-coming-of-the-cities-of-light-part-12/#more-152558

I dag har nog många i sitt livskontrakt i förväg valt ett liv med bla en kronisk sjukdom - för att få dessa erfarenheter med sej i bagaget. Och då kan man inte så lätt gå in och ändra i detta.

Men när nu den gamla tiden snabbt rinner ut - och dessa gamla avtal blivit uppfyllda - så då finns inget längre som hindrar en läkning av kropp o själ. Så tror då i alla fall jag... Oskyldig

Anmäl
2012-11-17 18:25 #4 av: Ghosthunter

Jag hoppas att det stämmer så att Cristine och alla vi andra med skavanker kommer att helas, men jag vill helst se det först innan jag tror på´et!!Tungan ute

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-11-17 20:24 #5 av: Cristine

Ja mée

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-18 06:37 #6 av: VSK

Vore inte helt fel om alla skavanker försvann Tungan ute

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl