Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 9887 ggr
Cristine
2012-11-15 14:28

UJ Snackis 4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här sitter jag med laddad videokamera och inget händer, inget nytt under solen förståss, himlen är klarblå och inget streck eller moln, småbarn får se något de inte är vana vid.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
2012-11-19 09:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så här såg det ut i morse, jag kom för sent..och nu har jag den jäddrans Obestämdsolen i ansiktet så jag ser inget.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-19 11:19
#2

Vackra morgonbilder som vanligt! Glad

De här röda molnränderna har jag då & då i soluppgången här med. Dom ligger som i ett paket och man ser riktigt kanten på dom när den blåa himlen börjar. Lite vackert men ibland känns det konstgjort. Obestämd

Just nu ligger det haaarpvågor över vårt hus och när jag tittar in idom, får jag yrsel och mår lite illa. Tycker det känns elektriskt. När jag tittar in i en mikrovågsugn mår jag lika dant. Brrr…vägrar äta mikromat också…Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-19 12:42
#3

Jag såg det sista strecket göras men när jag fick igång kameran var det som sagt för sent

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-11-23 05:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Niu har det blivit omvänt för mej har suttit uppe hela natten och nu går jag till sängs. Har gjort av med en massa tusenlappar under nattimmarna…har passat på att göra mig av med räkningarna.  Ha en bra dag alla ni!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-23 09:33
#5

Usch då det lät inte roligt men betalas måste dom ju ändå. Hoppas du sover gott fortfarande. Jag somnade tidigt med kläderna på i soffan, skulle bara vila lite. Sen vaknade jag av en ny herrelös katt här utanför. Var ute och pratade med honom å så fick han lite mat. Får hålla koll på den lite. Ännu en katt som ska till djurskyddet då kanske? Obestämd

Här har vi en ljusblå himmel nu, hoppas det får vara så idag…Hoppas ni andra också får en fin höstdag denna fredag, för någon vinter råder väl inte i vårt avlånga land vad det verkar. Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-23 09:41
#6

Nnääää ingen vinter nu ä vi på väg till vårSkrattande

Uppe 7 igen….städat

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-11-23 10:53
#7

Det blev inte mycket sömn det…Rynkar på näsan

På väg in i badet sen stan sen ut med hunn sen spel med grannar sen fota å skicka sen ut med hunn igen. Sen stannar det lite hoppas jag måste ju äta också.

Hoppas du får en lugn dag Cristine! Vi hörs senare…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
2012-11-23 21:04
#8

Tillbaka här igen nu! Glad Ska ta och läsa igenom alla spännande nya trådar! Har varit lite saker somhar upprört mig på sistone, men det börjar bli bättre. Min kropp har varit lite "konstig", om man ska förklara på bästa sätt.

Är det någon här som har hört talas om personlighetsdraget HSP förresten?

Cristine
2012-11-23 21:24
#9

Det är många som haft konstiga kroppar och knoppar, bl.a jag. Yr och virrig!

Ja jag antar att du menar Högsensitiva personer?

De som är känsligare än andra

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Legacy]
2012-11-23 21:49
#10

Yr och virrig - jo, så har jag också känt mig!

Just precis, högsensitiva personer! "Råkar" nämligen vara en sån…Glad

Cristine
2012-11-23 23:16
#11

Det måste vara jobbigt , särskilt som det finns så många bryska  personer därute som inte tänker på vad de säger.

Men det är något du tydligen blir av med inom snar framtid.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-24 09:34
#12

Hej i tråden allesammans! Glad

Vaknade 8 till vad det verkar en underbar lördag. Man ser himlen! Hade lite fullt upp igår och blev kvar hos goda vänner ända till sent i natt. Fast det var ju trevligt det med, men önskar tiden kunde stanna ibland för jag hinner inte med. Tungan ute

Roligt  att se dig igen Legacy! Det är inte lätt att vara en känslig person i vår brutala värld. Är så glad att ha dom turbulenta ungdomsåren gjorda för nu kan jag ägna mig åt annat och man får ett annat lugn. Synd man är så lugn så att så lite blir gjort bara… Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-24 10:23
#13

När vi kliver in i den  Gyllen eran ska sådana bekymmer försvinna sägs det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-11-24 10:49
#14

Ja tack! Lääängtar….Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-11-24 18:13
#15

Cristine - inte klanka ner på solenTungan ute….var glad att du ser den. Här är det ständigt grått väder och solen ser man mycket sällan.

Den gyllene eran låter bra….hoppas att det blir så också!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-11-24 21:40
#16

#15 Spöket…2 ufon jag missat på grund av att jag inte såg något  jag har stått och sett dem med blotta ögat men inte riktat kameran rätt då jag inte såg ett dugg på skärmen, så jag har filmat precis på sidan om. Bara en centimeter ifrån, hur tror du det känns.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-11-25 08:10
#17

Cristine - det var ju förståss inte så bra…det kan jag förstå.Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-11-25 09:13
#18

Alltin händer när solen tittar rakt in genom mitt fönster.. jag önskaRynkar på näsanr jag kunde springa ut och filma men nu kan jag ju inte det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-11-25 09:59
#19

Ja eller flytta solen några ljusår åt högerFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[KosmosBill]
2012-11-27 21:50
#20

Lite pausmusik med Stevie och Sting…herregud vilket underbart munspelssolo !!!Cool

En svensk trio som jag följt ett par år och undrat när ska de slå igenom,och nu ringde Quincy Jones och försökte få tag på dem för att signa dem…..men David Foster hade redan signat dem…de 2 största ville plötsligt ha dem…åhhh…woow…det har lossnat för Stockholmsgrabbarna nu och deras magiska musik.  Äntligen !!!

http://musik.ifokus.se/discussions/50b4fd1bd4ebea243463a0c0-dirty-loops?discussions-1

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Cristine
2012-11-27 23:09
#22

Wow de kommer att bli riktigt stora, jag menar..de är stora, vilken klass

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[KosmosBill]
2012-11-27 23:24
#23

Blev en dublett. Är du bussig och tar bort #21 Cristine ?

Marr
2012-11-28 09:24
#24

Wow vilka killar!

Det förstår jag att det dras i dom. Heter deras band alltså Dirty loops?

Sitter nu och tittar på morgonnyheterna om att spränga månen???

Har gjort bort mig med en installationsskiva igårkväll, så har lite problem med att ta mig in på internet idag.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-29 11:30
#25

Spränga  månen vafför då?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-29 13:11
#26

Ja du det kan man fråga sig! Dom gjorde det tydligen redan på 50-talet, alltså sprängde på månen. Damen som talade sa att spränga månen är omöjligt, fattar inte vad dom pratade om och tänkte se dom här få minutrarna en gång till ordentligt på Tv4play, men då gick min dator illa.

Den måste rensas igen och har ställt till det med en installationsskiva. Installationer som jag ej får bort. En "datahjälp" ska försöka hjälpa mig i e.m. eller kväll. Hoppas han kommer. Konstigt att det går nu? Får se hur länge det håller…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-29 13:39
#27

Vad skulle du installera för program?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2012-11-29 15:40
#28

Ja helt jäkla sjukt, så också det programmet

Men något hindrade dem kanske någon med vettet i behåll?! Så vill de (Usa)  bomba lite på månen för att visa vem som hade makten för detta skulle ses ända till jorden.

Och det är typer som dessa som styr världen?!

Ghosthunter
2012-11-29 16:05
#29

Suck…..kan dom inte ens låta månen vara ifred för våra dumheter!Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-11-29 16:39
#30

De tror att de är gudar..kanske ödlorna som inbillat dem det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2012-11-29 18:10
#31

Nä det ska tydligen på all,t hur galet det än skulle bli Rynkar på näsan

Tror du ligger mycket nära sanningen Cristine…

[KosmosBill]
2012-11-29 19:20
#32

De funderade på att spränga en 100 megatons vätebomb i atmosfären. De hade dock farhågor att atmosfären skulle antändas. Tror det var på sextiotalet.

Tror ni det lät hejda dem?

Icke , de sprängde den hittils största bomben i atmosfären.

Inte så svårt att räkna ut om den skadat atmosfären.

Den antändes iaf inte.

Cristine
2012-11-29 19:38
#33

våra vänner var säkert där och såg till att det inte gick.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-30 08:37
#34

Ödlorna kommer ändå slakta dom sen, men det fattar dom inte dom dumma jä…na!Skrikandes

En skiva skulle jag ha för att få in bilderna i min dator. Så satte jag då i en skiva men det var fel skiva. Så nu har jag fått i ngt slags mouseware och det går inte ta ta bort. Eller jag kan inte iallafall. Jaha så får ni höra hur genom detta avslöjandet hur väck jag är.Skäms

Oslovännens grabb är här sen i går kväll. Han har lovat att hjälpa mig med detta under dan för den andre som skulle kommit igår var för trött. Då får vi ta det här med bilderna också….Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[KosmosBill]
2012-11-30 08:55
#35

En sån här ska jag skaffa……Glad

Marr
2012-11-30 09:10
#36

Ha ha ha Vilken grej! Minimera sopberget och man kan ju tillverka eget isoleringsmaterial av gammal lump. Vad roligt dom har! En sån skull man ha när man sorterar källarförrådet för det mesta bör kastas, men nu skulle jag säkert fylla en hel container i stället. Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-12-02 10:35
#37

Hallå i tråden! Har varit ofrivilligt utelåst från Internet. Lyckades ta mig ut efter 1 timmes försök här på morron. Har fått hjälp med borttagning av det jag lyckats installera, men har ngt mer fel. Ska fortsätta med detta fel senare idag. Så vet ni vad jag hålls med när jag inte är inne.

När jag vaknade idag hade vi nästan 20 grader kallt. Gissa om vi har snö? 60 cm och vi har meterhöga snövallar utmed vägkanterna! Bor strax sydost om vänern sånär på en mil. 2 mil norr om oss finns det bara lite puder på marken, det är ju konstigt!

Har fått lite annat gjort när jag inte kunnat sitta här och fastna på Tuben bl.a. Hittekatten jag har haft inne hos mig en vecka fick en infektion i sin skada. Så han kunde djurskyddet ta bara för han var så skadad. Det känns så skönt för nu blir det bra.

Fast sitter ändå här och längtar och sörjer efter kissen, för denne katt har jag träffat förut. Är övertygad att han är en reinkarnation, men vem? Hade helst aldrig velat släppa honom mer, men jag har ju redan 4 st i en 2a…Gråter

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-12-02 10:39
#38

Marr - Jösses då….-20 graderFörvånad Överallt tycks det ha snöat, men inte här!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Gahella
2012-12-02 10:43
#39

Du är saknad Marr, det blir tomt utan dig tycker jag Kyss

Oj va kallt, vi har -8 och det tycker jag räcker och det är såå vackert med solen som lyser på snötyngda träd. När det är så här så ääälskar jag vintern. Bara den inte blir för lång Foten i munnen

Åå kissevännen och jag förstår dig, man vill hjälpa alla i nöd men det går ju inte, tyvärr…Ja absolut säger jag, vi reinkarnerar tillsammans även med våra djur, det är ju därför vi dras till varandra som magneter :)

Ha en skön 1:a advent på er allihopa <3

Marr
2012-12-02 11:22
#40

Kyss

Hjälp måste logga en stund, ut hoppas vi ses snart! Annars får jag lägga laptopen i knät på grabben hos grannen…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-02 13:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Nu är jag stressad och det brukar jag aldrig vara men det tar så lång tid att göra allt här hemma när jag nästan iinte kan röra mej, så nu hinner jag inte med sajterna heller Jag tänkte skriva en rolig julartikel i förrgår men somnade ifrån..likadant inatt.

Något om "firar utomjordingsrna också jul"… Några idéer?

Kanske ännu bättre än det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Ghosthunter
2012-12-02 15:45
#42

Haha…en tomtealien!!Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-12-02 18:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

Dottern har varit ute och satt upp landningsbaneljus åt utomjordingarna…

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-12-02 18:24
#44

Hahaha….så härlig hon är, Cristine!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-12-02 18:57
#45

Jo visst är hon, men det värsta är att jag inte har Gevalia och bara några misslyckade saffransbullar, bjuder jag påå dem och snabbkaffe så blir det nog ingen gyllene era för mig.Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2012-12-02 19:29
#46

hahahaha…. vilken bra idé! Jag ska också göra en sån Skrattande

Cristien, tur att det inte hänger på såna saker för då skulle inte jag heller komma med in i den…;D

Marr
2012-12-03 09:38
#47

Fint Cristine, Heja Nadesch! Skrattande

Jag fick ordning på datorn igår, ja inte jag men med hjälp så nu funkar det igen. Hurra!

Här har pyntats i varenda fönster och ser så fint ut från utsidan. Jag har inte ens satt upp en julstjärna, men det blir ett par senare idag. Även om jag tycker julen är helt överspelad så gillar man ju ljus.

Idag har vi bara -16 och nu kommer en ordentlig lilagrå tjocka från väst så det verkar som vi får mer snö. Ja detta hade man ju inte väntat sig, en halvmeter snö till 1a december. 2 mil norrut har dom nu lyckats komma upp i 3 cm snödjup.

Oj vad fåglarna är hungriga, bäst att fylla på i automaten!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-03 19:31
#48

Grattis!

Sådan hjälp är guld värd.

Eftersom jag inte kan gå ut och göra nägot har dottern tagit över med att dekorera i trädgården.

15 vare här.Jag tycker synd om djuren däruteRynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-12-04 12:09
#49

Kommer in snabbt och talar om att min dator är inte ordnad. Något mer fel återstår och nu har jag ingen mer hjälp här på ett tag. Har hållt på och ominstallererat Windows hela morron och förmiddan, men det är ändå inte bra! Får se hur länge det håller. Blir snart tokig på det här och man fattar ju mindre än en lågstadieelev. Ville bara ni skulle veta…Rynkar på näsan

Nu kör jag på sålänge det håller, hoppas det går hela dan…Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-04 13:01
#50

Men stackars dej Marr,  På vfiklket sätt krånglar den?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-04 13:18
#51

Det fastnar när jag ska logga in och hela datorn står still. Går inte ens stänga av. Nu har jag testat stänga ner och öppna några gånger och det har funkat men går sakta, behöver lära mig rensa. Antar den är full av bråte…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-12-04 13:36
#52

Ja, Marr - det är viktigt att regelbundet rensa och defragmentera datorn för att den skall fungera bra. Dels behöver man städa bort mycket onödigt skräp som tar plats - och sedan packar man ihop det som finns kvar - då skapas utrymme så den fungerar bättre.

Täck då på att bilder och filmer tar mycket större plats än texter.

Även massor av gamla mail får man städa bort ibland.

Men allt detta vet du såklart redan FlörtSkäms

Sedan undrar jag om du har ett bra virusskydd?

Får man in virus i datorn så kan det ställa till väldiga bekymmer. Rynkar på näsan

Marr
2012-12-04 14:15
#53

Ja jag ska ha ett relativt bra virusskydd installerat av en datatekniker som bor granne med mor. Han rensade datorn i oktober också. Har dock inte rensat bland mina mejl, har massor där. Det kan jag ju faktiskt klara av själv t.o.m. så det ska jag göra med en gång. Kanske ska ha automatrensning där.

Sen förstår jag att det är viktigt att göra det där du säger att rensa och defragmentera. Det måste jag lära mig snarast, för det har andra fått göra när det börjar gå segt. Visste inte att det var så viktigt förut men det har jag insett nu. Har nog en snäll gammal laptop trots allt, som står ut med mig.

Tack Amon för påminnelsen om detta! Det har fått mig att förstå hur viktigt det är att jag kan sköta grejerna…

Skulle gått en datakurs, men det fanns inga bussar som passade dom tiderna. Dom går inte alls mellan 10-16.00. Snålt av Västtrafik!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-12-04 14:44
#54

Tråkigt att du inte kan gå på datakurs pga dåliga kommunikationer, Marr! Rynkar på näsan

Men om du inte redan vet hur du skall rensa och defragmentera - så visar jag dej här (det lilla jag kan). När det gäller virusskydd och andra installationer - så får också min "dataexpert" - min son hjälpa mej med det.. Flört

Klicka först på "Start"-knappen längst ner på skärmen. Sedan på "Alla program" - därefter "Tillbehör" - sedan "Systemverktyg" - och där klickar du på "Diskrensning".

När detta är klart så får du förslag på filer som du kan kasta om du vill. Ofta har man en drös med "Temporära filer". Det är sådana sidor du varit inne och läst på på internet - och de ligger ibland kvar och tar plats. Så därför brukar det gå bra att rensa bort dem.

När diskrensningen är färdig - så kan du köra "Diskdefragmenteraren" - den finner du på samma plats som diskrensningen (alltså i mappen Systemverktyg).

Diskdefragmenteraren flyttar om, ordnar och packar ihop liknande filer - ungefär som när man städar i skåpet. Då skapas det också ett större utrymme på hårddisken - så att datorn fungerar snabbare och smidigare. Glad

Du kan också ställa in diskdefragmenteraren - så att den automatiskt startar upp och kör igång regelbundet (det kanske redan är inlagt i nyare datorer).

Marr
2012-12-05 07:29
#55

Underbara Amon du är guld värd!

Skulle prata i Cristines jultråd efter mitt gnällinlägg här igår. Då slängdes jag ut och gick inte logga in mer på hela dan. Blev helt förtvivlad och gjorde mina försök flera gånger under dagen och kvällen, men inga sidor kunde visas. Gick å la mig och tyckte synd om mej själv.

Vad förvånad jag blev när det fungerade idag. Trodde jag förstört hela datorn. Nu ska jag noga följa dina instruktioner Amon för dom har jag skrivit ner ordagrant. Annars hade jag fått vänta till 18 dec när jag ska till mor.

Inte lätt för dig Cristine med en hopplös Medarbetare. Känner mig så heldum ibland och inga snygga artiklar har jag klarat av heller. Nu ska jag inte gnälla mer för jag får ju hjälp och ni är underbara!

Tack och Kramar till er och Amon du ska ha rosor! Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-12-05 09:04
#56

Men snälla Marr det är ju du som håller sajten uppe. Jag har också haft problem med dator och ont i ena benet på grund av ödem så jag har inte känt för att skriva eller göra något annat.

Tur också att vi har goa Amon här som visar upp så mycket intressant.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-05 10:02
#57

Ja hon lyser också Amon och ger oss ju massor!

Tråkigt är det att du ska ha så jobbigt med din artros och dina ben. Du skulle behöva en masshealing där. Jag hade nog tappat orken helt, fast vem vet man klarar mer än man tror…det är härligt att du är så positiv för det smittar!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-05 10:06
#58

Tack raring!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2012-12-05 12:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Hade gärna velat bidra mer men det är som luften gått ur mig efter att ha drivit 3 sajter de senaste åren. Sedan har det ju även hänt massor irl som tagit både tid och ork.

Jag säger inte det här för att urskuldra mig, mer för att förklara varför jag inte orkar just nu. Men finns här och läser, och svarar då och då :)

Och jag vet därmed vilket kanonjobb ni gör på sajten! Allt letande på nätet som det innebär och även att ta del av andras inlägg tar sin tid, även om det är intressanta saker så tar det tid och ork

Så varmt tack till er alla som håller igång sajten, främst då Marr och Cristine. Ni är underbara! Och en sak till ni gör vad ni kan och vad ni orkar, resten är ju upp till oss andra medlemmar också

Varma varma kramar till er två KyssKyss

Cristine
2012-12-05 12:24
#60

Tack Gahella, nog tycker jag att du bidragit med mycket så urskulda dej inte

goa du.

Jo vi gör vad vi kanoch swom du säger så tar det en himmla tid att söka upp material och inte bara det man måste ju tittaq igenom dem också så¨det är nog sajten som tar mest av min tid även om den tycks stå still ibland.

Men det vet ni ju då nni själva får leta.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[KosmosBill]
2012-12-05 13:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

Titta vad som satt hos mig i morse….i snöstormen…

Hann precis ta ett foto.

Cristine
2012-12-05 13:53
#62

Wow..imponerad!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2012-12-05 13:55
#63

Ja vilket celebert besök :) Vad är det för sort?

[KosmosBill]
2012-12-05 14:04
#64

Tror det är en sparvhök…

Cristine
2012-12-05 16:26
#65

Ja det är det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-05 17:38
#66

Fina Gahella du är så rar! Säger som Cristine du bidrar visst.

Nu är jag glad för jag har klarat av att rensa och defragmentera tjohoo! Fast det tog vääldigt lång tid så det var välbehövligt.

Häftigt att fånga Sparvhöken, mycket vacker & bra gjort KosmosBill!

Snökaos ja! Här har kommit säkert 30 cm till och olyckor har skett på E20. Härutanför på vår lilla väg har dom dragit upp 3 bilar ur diket idag. 1 ligger kvar i diket, den är helt översnöad och syns inte längre. Var ska det här sluta?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2012-12-05 18:55
#67

Känner lättnaden från dig och din dator ända hit Marr…;D

Jag glömde säga att du är Guld Amon <3

Ja herrejösses så mycket snö det blev, men vackert är det bara man slipper sitta fast i trafiken som många fått göra

Marr
2012-12-05 19:11
#68

Här har hyresgästerna jagat förvaltarn i eftermiddag, för bilarna deras är helt översnöade med stora vallar runt omkring. Garagedörrarna går ej att öppna å lyckas man med det går det inte köra ut. Dom får väl ta ledigt från jobbet eftersom ingen kommer och plogar. Tur man inte jobbar…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-05 19:17
#69

Jisses vilket kaosFörvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Amon
2012-12-05 23:26
#70

Oh tusen Tack Marr o Gahella! Kyss

Inte var det så märkvärdigt - lite grundläggande info om datorn bara. Hoppas nu att din dator fungerar bättre Marr! Och om det tog lång tid denna gång att rensa och defragmentera - så går det desto snabbare nästa gång - förutsatt att du gör det regelbundet då och då!

Ser att min dator är inställd på att defragmentera automatiskt en gång per vecka. Det är nog bra - men gör man det manuellt så blir det kanske inte så ofta. Obestämd

Vilken tjusig fågelbild KosmosBill! Glad

Hur mycket snö har du fått hos dej egentligen Marr? Och hur mycket har ni uppe i Stockholm - och hemma hos dej Cristine?

Här i norra Bohuslän har det varit barfrost i en vecka - men under det senaste dygnet har det kommit kanske fem-sex centimeter snö. Men jag förstår att det är betydligt mer på andra håll..

Skulle egentligen åkt på ett möte i Vänersborg i dag - men vindrutetorkarna krånglade och spolarvätskan hade frusit - så bilen har varit på verkstad i går och idag för att åtgärda detta. Kanske lika bra det. Jag har kört i snöoväder till Vänersborg tidigare en gång - och jag höll på att aldrig komma fram.. Oskyldig Det är väl samma vänersnö som väller ner hos dej Marr!

Cristine
2012-12-05 23:36
#71

Ett par dm med snö bara Amon, men det skulle komma mer nu i natt, det värsta har varit den starka blåsten, men nu är det ju vinter med alla dess                                                                                                                                                                                 obehag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-05 23:44
#72

Det var inte lite alls det Amon! Följde dina instuktioner och det gick jättebra och datorn är som ny. Ska göra det här varje vecka i fortsättningen för nu kan jag. Hi hi! Skrattande

Ja det det är vänervädret som aldrig ger sig har snöat över ett dygn men nu blåser det mest, nästan stormar. Bilar står kors å tvärs här ute på vägen. Dom kommer ingenstans för det driver igen. Tänk att väder kan vara så intressant. Vi måste ha minst 70 cm här i mina trakter. Far bor 3-4 mil norr om mitt vid vänerns strand, där är det bara 30 cm.

Strax ska vi ut på nattakissen doggen å jag. Tar väl 10 minuter att få på sig alla kläder och känger. Ser en väldigt bred och ca i meter hög driva utanför dörren. Undrar hur vi ska komma igenom den…Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-05 23:47
#73

Usch!Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-12-05 23:52
#74

Åh vad bra om dessa enkla datainstruktioner verkligen hjälpte dej Marr! Så glad jag blir - vet ju att du haft mycket problem med din dator! Glad

Men oj så mycket snö du har fått! Man kan ju faktiskt undra om all denna snö skall ligga hela vintern - ser på yr.no att det skall bli jättekallt här de närmaste dagarna! Och har inte vädergubbarna spått en sträng vinter - efter alla rönnbär i höst bla? Obestämd

Marr
2012-12-06 00:17
#75

Vad hette gubben som spådde väder var det Enok? Såg på teven häromdan att hans son eller va det bror? Höll på med samma och han sa att det går inte spå vädret längre, för vädret har fått fnatt sen några år och ingenting stämmer….

Sen talade jag med GöteborgsAda idag som sa att det skulle bli milt nästa vecka någon gång. Hinner inte snön smälta då så får djuren det besvärligt med skare igen.

Jag som inte fått hem någon höbal ut på gärdet. Dom måste ha lite grönmark kvar innan man börjar att stödfodra, annars kan det bli farligt för deras magar och tar då mer energi än det ger.

Ja datorn har krånglat endel för mig men i.o.m. att jag mobilt bredband så buffrar och bråkar det en hel del också. Då är det hopplöst att se videos och kan ju då heller ej lägga in något när man inte sett vad det är. Det kan faktiskt bli väldigt irriterande det med. Fast det är ju iallafall inte skadligt för datorn.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-12-06 00:51
#76

Här skall bli ner till -18 på fredag morgon enl yr. Sedan mildare sön - mån med mera snö. Men högst en plusgrad - och sedan kallare igen resten av nästa vecka - om det nu stämmer! Obestämd

Här är smhi:s sida som visar snödjupet i olika delar av Sverige: http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/snodjup#

På denna sida kan man också röra muspekaren över de olika datumen till höger - då ser man hela tiden hur snötäcket ändrar sej på kartan!

Annons:
Ghosthunter
2012-12-06 16:07
#77

Jag lämnar nu mitt uppdrag som medis här på UJ och föreslår att Amon eller Gahella tar över min plats. Anledningen är att jag orkar inte med mer….mitt liv är skit nu och jag kan ändå inte tillföra något speciellt här!

Men jag kommer dock att kika in då och då!!

Tack för min tid!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Gahella
2012-12-06 18:09
#78

Men kära vän är det så illa.

Jag har också mått skit och har ibland fullt sjå att inte flippa ut i alla rädslor när det är som värst.

Jag har ingen möjlighet att bli medis härinne igen för jag orkar inte själv pga av allt som sker inom mig nu.

Sköt om dig vännen och inse att du inte får mer än du orkar med.

En annan sak som jag själv tänker på är att ju mer motstånd jag känner/gör desto svårare är det att släppa. Men ibland är det lättare sagt än gjort…

Varm kram från mig <3

Ghosthunter
2012-12-06 18:18
#79

Tack, men inte behöver ni tänka på mig!

Det var bara ett förslag att du eller Amon tar min plats. Det är ju Cristine som beslutar. Men jag lämnar iaf min plats åt nån som är mycket bättre!

Kram!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2012-12-06 18:23
#80

Haha…jag var inne på sajtadministration och det går inte att plocka bort sig själv från listan av medisarSkrattandeRynkar på näsan

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-12-06 20:34
#81

Så tråkigt spöket, jag hoppas du kommer ur din grop så snart som möjligt och kommer tillbaka..ett spöke behövs bland alla utomjordingar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-12-06 21:43
#82

Tack, men hur slutar jag som medis då?….jag kan inte stänga av mig själv juObestämd

Jag ber om att få sluta, snälla!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-12-07 09:23
#83

Jag blir så lessen när du har det så här Spöket! Får vi inte se dig mer härinne nu då? Inte kan man tvinga någon vara Medarbetare när man inte vill och vill ju inte att du ska känna dig otillräcklig. Det gör jag med emellanåt i å med att jag knappt klarar av datorn för det första.

Har massor att lära mig om att t.ex. göra snygga artiklar med fina bilder och texter. Kan ju för 17 bara lägga in smajlisar och filmer, men ska jobba på det här bara datorn fortsätter vara snäll. Man gör så gott man kan iallafall….

Jag vet ju ändå var jag kan hitta dig så det blir väl bra med det. När jag kommer till Götet veti 17. Ada har vatten i lungorna och mår inte alls bra. Ville åka dit bara för det, men det ville inte hon, än.

Kram på dig fina Spöket, jag tycker om dig! Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-12-07 09:46
#84

Kommer också att sakna min vän härinne, men du gästar väl oss ibland?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-12-07 15:55
#85

Tack, jag är fortfarande kvar och tittar in då och då….men det känns bara som en press att vara medis när man inte kan prestera något.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-12-07 16:28
#86

Okay jag förstår!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-12-07 23:24
#87

Tråkigt Ghosthunter att du slutar som Medarbetare - Rynkar på näsan men hoppas att du ändå tittar in här ändå emellanåt.

Tråkigt också att du inte mår så bra - men lyssna på Gahella som har mycket klokt att dela med sej av. Många av oss finner sej verkligen gå igenom stålbad - gång på gång på gång. Det är för att mycket gamla och djupa sår måste renas och läkas från grunden - för att vi skall kunna gå vidare i uppstigningen som vi faktiskt närmar oss med stormsteg! Oskyldig

För min egen del - som jag sagt tidigare - så vill jag inte ta på mej det ansvaret att vara Medarbetare, men tack ändå. Men jag kommer att fortsätta att titta in här och skriva inlägg här då och då - för det kan jag nog inte låta bli! Glad

Ghosthunter
2012-12-08 08:07
#88

Tack AmonKyss

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[KosmosBill]
2012-12-08 19:45
#89

Blir alldeles häpen när jag ser denna reklam.

Den sätter nog idéer i huvudet på flickor.

Är det hit vi kommit i samhället…

Marr
2012-12-09 08:09
#90

Ja jösses, suck….glad man slipper vara ung tjej i dagens läge…Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Gahella
2012-12-09 09:40
#91

Ja det har blivit en sån tuttfixering som är häpnadsväckande, och min teori är att de har fått för lite moderlighet och närhet (obs även män har denna moderlighet inom sig det är min svärson ett ex på) Vill inte driva det så långt som att säga att de fått för lite bröstmjölk för man kan ha barnet vid sitt hjärta och ge detta från flaskan också.

Men under en längre tid ska ingen ta det lugnt det ska vara påå hela tiden och jämt vara upptagen av sin "smartphone" som många verkar helt besatta i, och och fler och fler verkar leva i dessa isolerade bubblor av fejkad närhet. Och det är mycket som blivit fejk med tiden.

Men jag är optimist för en kraft möts alltid av en motkraft och fler kommer må så illa att de tvingas göra något åt det. För det spelar ingen roll hur vilse vi än är i pannkakan så finns det ett guddomligt ursprung inom oss som hjälper oss att gnaga hål på illusionerna.

Marr
2012-12-14 06:08
#92

Godmorgon itråden!Glad

Skulle meddela att jag åker iväg till mor över helgen och blir därför inte så delaktig under tiden. Kommer försöka titta in när tillfälle ges, fast vi har massor att göra.

Ha det gott allihop s'länge & var snälla mot varandra! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-14 10:16
#93

Ha det så trevligt med din mor Marr!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-14 20:02
#94

Tack Cristine! Det ska vi ha. Har ställt upp all för marknaden i morgon och nu är jag helt slut. Sovit ett par timmar inatt högst, så nu är jag så sömnig att jag nästan somnar i en blinkning. Helt plötsligt är tangentbordet vääldigt nära näsan. Ska gå och luta mig lite nu ville bara titta in hit lite först.

Ha en bra kväll! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-14 20:50
#95

Du då kanske vi är två som stirrar in i tangentbordet på 2 cm avstånd, hoppas du får sova inatt Kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-17 09:59
#96

Goder morgon i tråden!

Är kvar hos mor och ska åka hem idag fast kommer ha fullt upp. Har inte hängt med så mycket här i helgen som ni kanske märkt och har ju massor med intressant att läsa här nu.

Hinner kanske inte komma in förräns i morgon bitti igen.

Ha en fin och bra måndag allihopa!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-17 10:35
#97

God morgon på dej och alla andra!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Önskar er en härlig dag!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[kajmal@]
2012-12-17 10:36
#98

märkte nån att det var ett särskillt ljus vid skymningen i går

Cristine
2012-12-17 10:44
#99

Nej det var mulet så jag ade gardinerna födragna..tyvärr..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-12-17 10:46
#100

Hur såg man det, var det annan färg ellr var ljuset starkare?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal@]
2012-12-17 10:49
#101

det var mulet, men lyste igenom som på våren

Cristine
2012-12-17 18:23
#102

Jaha dcet har jag sett flera gånger..heläckande moln och så en sol som syns tydligt genom molntäcket eller så en glipa där det är alldeles rosa eller lila.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Legacy]
2012-12-18 14:56
#103

Och snart börjar den nya tidsåldern…AquariusGlad Min tidsålder, haha! (är VattumanFlört) Synd bara att folk i allmänhet tror att det är jordens undergång alternativt ett dumt påhitt…

Cristine
2012-12-18 15:03
#104

Det blir deras egen undergång.. elitens alltså!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-12-18 17:41
#105

#103 & #104 Jaa och tänk att i eftermiddag känns det ännu starkare på något sätt. Elitens undergång alltså. Undrar hur det ser ut om ett år? Får inget gjort utan är mest i musikens värld idag. Nu bara jag måste gå ut och sopa trapphusen som jag skulle gjort hela dan. Iallafall strax…jag ska bara…osv… Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

bonjonny
2012-12-19 19:35
#106

Hitta en spännande video från finska aftonbladet.

Skallar funna i mexico, och knappast mänskliga…

Inte här för att övertyga dom sovande, men för att diskutera och lära av dom som vaknat.

Cristine
2012-12-19 20:09
#107

Wow..tack Bonjonny, i Mexico händer allt, så fängslande.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-12-26 01:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#108

Hej där hur har ni det? Här sitter vi och kan inte annat.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-12-26 09:01
#109

Hi hi…Tackar som frågar!

Här är bra för har inte blivit sjuk trots man haft lite influensasymptom sista veckan. Sov till 8.30 idag och det var skönt att slippa vakna vid 5. Hoppas det är bra med er andra och ni sovit gott under ledigheten och att ni haft en fin jul.

Massor med snö har kommit igen och idag är det inte många minusgrader, risk för regnblandat. Hade tänkt oss till Kinnekulle på tur senare, annars blir det snöplogning nere hos grannen för traktorbatterit har stått på laddning inatt.

Ha en fin dag denna annandag jul!

(tänk att det bara är några dagar kvar till 2013. Vad fort det går…)

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-12-26 09:24
#110

Med ufospeed.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-12-27 07:18
#111

Äntligen ett par vanliga vardagar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-12-27 07:49
#112

Ja och dags ta sig in till stan och fylla på med mjölk och hundmat. Tror jag sov nästan hela dan igår och när vi gick ut på hundrastningen nu på morron, Vilken måne! Kunde t.o.m. se stjärnorna idag, det känns fint för det var ett tag sen.

Strax rensa datorn men först kika runt lite. Ha de gott ni som kikar in! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-04 09:57
#113

Solen vann över svarta moln, man tror inte det är sant när man ser en helblå alldels ren himmel.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-01-04 10:19
#114

Samma här! Undrar om det är chemtrails som skapat dessa molntäcken som varit så länge nu? För jag har aldrig varit med om något liknande faktiskt

Cristine
2013-01-04 10:26
#115

Chemtrails ibland men mest Haarp.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-01-04 10:30
#116

Ja men det är väl chemtrails som skapar dimmorna genom flygplanens utsläpp, och harp väderförändringarna över världen Obestämd

Marr
2013-01-04 14:07
#117

Gött att höra att ni vaknat till en klar himmel! Glad

Helt otroligt stjärnklart inatt och helt stilla på himlen förutom ett mysko stjärnfall. När det ljusnade hade det dragit ihop ett vågmönster härute igen. Nu är det mulet, skulle fått fint väder men kanske imorgon istället då.

Det är så skönt när nu ljuset har vänt och vi får allt längre dar framöver. För jag klagar ju över att tiden går så fort. Inbillar jag hinner med mer när det är ljusare/längre dar, fast jag vet inte längre…ObestämdSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-04 22:58
#118

På de första bildena ser man rosa chemtrails de blir efter ett tag bredare  och växer ihop till tjocka moln" men inte dimmor" och sprider sitt gift. Det mörka molnet i förgrunden är haarp, de kommer för det mesta i tjocka limpor med smala öppningar emellan och de kan samarbeta ihop från alla länder och styras till en viss zon där de kan sätta igång jordbävningar eller oväder.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
2013-01-05 00:07
#119

Vore jag utomjording just nu så skulle jag nog bränna varenda haarpanläggning.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-05 09:00
#120

Godmorgon i tråden!

Vilken dimma vi har idag. Var hos bekanta hela eftermiddan å vi hade så trevligt att jag inte kom hem förräns efter 3 inatt. Så även jag känner mig lite dimmig just nu.

Synd att det inte gick att öppna länken haarpanläggning. Undrar också varför dessa haarpanläggningar får fortsätta vara i bruk. Kanske hör det till vår egen uppgift här på jorden att få dom stänga ner? Förstår inte hur det ska gå till bara, när så många ännu ej vet. Kanske något som ingår i dessa nya tider som startat upp? Att människor har lättare ta till sig information och därefter agera? Det hoppas jag verkligen.

Vill önska er alla en fin lördag!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-05 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#121

Ska se om jag hittar länken.Det här fotot tycker jag är talande

Från vänster kommer molnen från Kiruna, från höger från Växjö och i mitten chemtrails

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-05 16:51
#122

Jajamän det är en talande bild!

Ibland kan man se dom geggat ihop sig i kolvar som ett grålila täcke. Ovanför lyser solen som vanligt kan man tydligt se där täcket slutar. Där går en gräns på ett par meter med sol och molnlocket

När täcket inte är så tjockt kan man se dessa räfflor som är som sjöbotten och formerar sig sen med andra "skitiga" moln. 

Dessutom ska vi då ha vackert väder heter det…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-05 18:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#123

Senare idag..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-01-05 18:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#124

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-06 09:15
#125

Se där ja där är dom, ser ju jättevackert ut men känns inget vackert…

Har funderat på när de här molnen började dyka upp…Som barn kan jag inte minnas att jag såg dessa. Dök dom upp på 80-90 talet månne? jag kan inte minnas när…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Gahella
2013-01-06 10:04
#126

Ja det är helt rätt Cristine,  jag vet att harp skapar den där typen av moln. Jag tänkte inte riktigt klart sist :)

Cristine
2013-01-06 10:36
#127

1972 Byggdes den förstas i Canada..men en ensam gjorde inte mycket mer än just där men sedan har det byggts ut som ett nätverk över hela jordklotet så om du tänker dej ett ett rutigt jordklot så förstår du hur det ser ut.

2008 byggdes de Svenska anläggningarna och det var också det året som det blev så extremt mycket snö på en del platser de började försiktigt så vi såg inget särskilt på himlen mer än en massa moln.De senaste 2 åren så märks det att nu har de bråttom för det är nu som folk börjar titta uppåt och filmar/fotar konstiga färger och formationer då börjar också Chemtrail på allvar  förut gömda bakom grå molntäcken.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-01-06 11:11
#128

Detta borde väl bli ganska uppenbart för gemene man för även de måste börja undrar var solen har tagit vägen? Varenda dag syns istället dessa molntäcken, det kan komma en liten solglimt men det varar inte länge…:(

Men från början byggdes den i syfte att hjälpa människor för att bl.a skapa regn där det var torka. Tills andra krafter tog över istället…

Cristine
2013-01-06 11:20
#129

Ja så är det..forskare lade in en ansökan 1967 och tänkte då på att afrika skulle få rikligt med vatten, men så blev det ju inte alls.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-06 12:16
#130

Läser och lär. Tack Cristine!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-06 12:29
#131

Glad

Så lite såFörvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

jobas
2013-01-06 22:26
#132

Bra låt! För mig bara positivt så jag hoppas att ni oxå tycker det! :)

Annons:
Cristine
2013-01-06 22:44
#133

He he ..ja så kan man också se det!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

jobas
2013-01-06 22:48
#134

Ja en del av det iallafall :)

Cristine
2013-01-19 07:38
#135

Ot är detta men Jag fick reda på i förrgår att min vän Sandro från Argentina är dödGråter

Stor sorg.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-19 08:00
#136

Nä fy farao vad sorgligt! Men… var inte Sandro din make också och inte bara din vän? Fast det är inte bara i.o.f… Räknar med att du kommer få ytterligare "besök" efter detta. Han kommer nog snart titta till dig om han inte redan gjort det…

Ja vad jobbigt det är när någon försvinner, även om man vet att man möts igen så är vi ju som är kvar mest medvetna om tillvaron här på jorden. Fast jag tänker även; Ibland behöver endel gå över för att hjälpa till, kanske mer nytta kan göras där när tiden kommit till en punkt?

Det där är du mer hemma på än jag Cristine! Men vill ge dig mitt deltagande och en stor tröstekram ska du ha kära fina du! Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2013-01-19 10:04
#137

Är också ledsen för din skull, samtidigt säger jag som Marr att nu har du en till från den andra sidan vid din sida som kommer se till dig på alla sätt och vis <3

Varm kram kära Cristine

Cristine
2013-01-19 12:40
#138

Nej Marr, vi var förtjusta i varandra från början men det övergick i vänskap

Ni ska båda ha tack, det blev en chock att se  att han var död. Vi hade ingen kontakt  för att när jag flyttade hem lämnade jag allt bakom mej.

Jag kunde köpa en veckotidning någon gång för att se  om allt var bra med dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
2013-01-19 15:15
#139

Beklagar sorgen Cristine. Aldrig roligt när en nära vän eller bekant avlider. Men du har minnen om/med denna person som aldrig kan tas ifrån dig.

Annons:
Cristine
2013-01-19 21:00
#140

Jag har tagit ner nästan all musik av honom fast det är inte min stil precis men minnen från den tiden. Han var 4 år yngre än mej så han dog vid 68 års ålder lite väl tidigt.

Från Argentina kom han, folk tyckte han rörde sig utmanande men han hade en som var värre på den tiden..Elvis. Det kan ni ju se själva i videon.

Tack för stöd och hjälpande fraser, jag hoppas också att han kommer och hälsar på.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-01-19 22:30
#141

Beklagar sorgen Cristine - men säger som de andra att han kommer säkert o hälsar på dej från andra sidan! Kyss

Cristine
2013-01-19 23:02
#142

Tack Amon.. det händer så mycket på en gång så världen har vänts upp och ner

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-01-20 13:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#143

Tänk vad man ser saker annorlunda när man öppnar ögonen och ser en helblå himmel, allt kommer att bli bra!Jag har pratat med grannen och Även om hon måste flytta så är deet inte längre bort än att vi kan se varandra, Hon har blivit så dålig så hon måste sälj huset, tråkigt för voi hade väldigt bra kontakt.. Sandro en puss till dej däruppe så som jag såg dej när vi lärde känna varandra.Vi träffades också senare såklart när vi båda var äldre men detta är den första bilden av honom. Nu är det slut på allt gnäll!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-20 14:07
#144

Men vilken karlakarl Cristine en riktig snygging! Dom ögonen, förstår du tittat djupt idom…Oskyldig

Ja det är ju konstigt men samtidigt med sådana här händelser med sorg å alla minnen, så kommer man närmare "Gud" med allt vad det innebär. I kärlek och sorg säger man ju…Kyss

Idag kan man ana en blå himmel ovan moln"tågen" här utanför. Små hål finns också härådär, så då får man även en glimt av solstrålar. Så det är dags för promenaden innan det är mulet igen.

Men det är ju fantastiskt med "grannen"! Du ser vad universum ordnar, ju! Gottlob har säkert också ett finger med i spelet där. Nu blir jag glad Cristine, verkligen! Glad

Nu har laptopen lyckats gå sönder, ngt med startknappen. Vilken tur jag hade den här "reservarn" jag fick nyligen! Fast nu har jag ju ingenting i denna laptopen. Allt ligger ju på favoriter iden andra. Det löser sig det med…det är ju bara bagatell i det stora hela. Ha en bra dag allihopa som kikar in! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-20 19:07
#145

Ja du nog blev man knäsvag men sedan blev vi väldigt goda vänner.

Tur man vet att de har det bra när de går över.Dottern till grannen har varit här och ätit med oss..mycket prat om vad som komma skall.

Så glad jag blir över att du har en reservdator Marr, hoppas du får fason på knappen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-01-20 19:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#146

Den blå himmlen du anar är här hos mej, bara en dag har det varit molnig, jag kan inte tro de är sant blå blå himmel..inga streck inga konstiga moln vad har hänt??

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
2013-01-20 19:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#147

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-01-20 19:54
#148

Ja samma här och i två dagar!? Det är nästan rekord sen i somras

Cristine
2013-01-20 20:35
#149

Det är heltokigt att man blir fundersam när det är molnfrittSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-01-20 22:10
#150

Ja det är helt upp&ner

Marr
2013-01-21 06:54
#151

Dom dagar under 1 års tid med så blå himmel, är banne mig inte många dagar. Sen undrar man varför man är så trött…det är ju inte konstigt egentligen. Inte bara det välbehövliga ljuset med nyttiga solstrålar ska hållas undan oss.  Man ska tas ner också så man håller sig sjuk och lugn. Men se det biter inte på mig. Det är just sånt som får mig att börja ifrågasätta saker och ting…

En underbar himmel du visar Cristine! Skönt man kan se det på bild iallafall, så man vet att det vackra finns kvar däruppe…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-21 07:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#152

Jag måste ändra på datum och tid, tänk att jag har så svårt för sådana saker.

Det blir samma fina väder ida igen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-01-21 21:07
#153

Fina kort du får med din nya kamera Cristine! Glad

Nå - här har det inte varit klart väder. Molnigt i helgen och i dag har det snöat. Men det skall väl bli bättre de närmaste dagarna om prognosen stämmer! Obestämd

Annons:
Cristine
2013-01-21 22:53
#154

Tack Amon..håller tummarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-22 00:40
#155

Tycker också det blir väldigt fina bilder med denna kameran. Hoppas batteriluckan håller nu!

En stor sol visade dom på väderkartan för i morgon Hurra! Å inte fick jag maginfluensa heller som jag trodde för några timmar sen. En bra dag att vakna till om några timmar. Sov gott till dess! om några nattglappare ser detta…Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-22 14:02
#156

En bra film gjorde jag io morse men får inte in den, tydligen finns det inte plats.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-22 14:14
#157

Nää vad synd! Fast filmen har du ju där i kameran, det kanske löser sig till senare…

Nu ska det bli en lång hundpromenad. Vi har solsken och en blå himmel och jag känner mig lätt. Underbart!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-22 14:53
#158

Härligt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-01-24 06:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#159

God morgon alla ufoentusiaster, vi vill se mer foton, det måste finnas massor som vi inte fått se. Gå ut och fånga dem!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-24 08:39
#160

Morrn morrn!

Ja jag älskar att titta på dessa foton, synd att man inte kan bidra något själv än. Behöver ha dom längre ner för att det ska bli något med min kamera. Det var dom ju för 5 år sen men då bodde jag på annan plats. Fast det ska väl för 17 inte spela någon roll?

Ibland undrar jag vad det var för projekt dom var ute på då, eftersom dom var synliga både dag och natt med sina skepp. Då var dom väldigt långt ner, men det var väl för att jag ej hade ngn kamera…

Nu är glasmästarn på väg in, har haft en trasig fönsterruta i 5 år och har tjatat om det lika länge. Nu ska dom kom mitt i smällkalla vintern! Ha ha ja det blir nog bra…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2013-01-24 10:18
#161

Va!"!!!! Har du varit utan ruta mitt i vinternFörvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-01-24 10:36
#162

Hi hi hi nej då! Det är ju gamla fönster och ytterrutan ligger lös så jag har inte kunnat tvätta fönstret eller ta bort den trasiga persiennen på dessa år jag bott här. Nu spretar listerna rakt ut och blir det storm så lär rutan trilla ner och kanske halshugga ngn.

Mina katterbrukar sitta där nedanför när dom är ute. Skulle något hända dom då får dom ingen mer hyra av mig för då drar jag. Så sa jag till förvaltarn för några månader sen och nu börjar det hända grejer. Nu ska dom t.o.m. renovera mitt risiga kök. En får slå näven ibordet ibland…vissa förstår ju inget annat språk tydligen…Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-02-12 23:10
#163

 Hallo everybody!

Efter att ha bott i badrummet i dagarna två var det skönt att komma ut därifrån, en fördel av att ha varit instängd där är att dottern inte såg mej när jag kom in i hennes sovrum..inte trodde jag att jag blivit såååå slank

Ingen fönsterspaning har det blivit heller.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-02-12 23:24
#164

Du kanske har blivit genomskinlig Cristine?

Jättetråkigt med magsjuka i alla fall! Hoppas du har kryat på dej nu!

Cristine
2013-02-12 23:28
#165

Nu mår jag bra Amon..ypperligt till och med!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-02-13 01:13
#166

Men oj höll det på i 2 dar, vilken pärs! Skönt att du känner dig återställd redan, du är förmodligen urstark…

Å här hemma har jag legat och sovit och varit arg på mig själv för att jag är så odriftig. Så har man det ju bara bra egentligen. Somnade i filten förut när vi ingen olja hade i huset, svinkallt. Nu har dom fyllt på så jag vaknade av att jag kokade…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-02-13 01:26
#167

Ja antagligen har du sovit så bra för det var så kallt.
Kroppen sänker temoperaturen så du går på sparlåga, det är därför du är så frusen när du kliver upp.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2013-02-13 01:56
#168

I sovrummet har jag ingen värme på alls, för då kan jag inte sova. Älskar att ligga under täcket i ett lätt kyligt rum, nästan så näsan är iskall. Då är det bara att dyka under täcket en stund.

Sen får man ju ha morgonrocken inom räckhåll. Kanske jag borde ha högre värme så det blir fart på hjärnan…åtminstonde på dan.

Nu sitter jag här och dricker kaffe, strax nattakissa hunn och inte en stjärna går att se därute. Inte många minusgrader inatt…

Natti och sov gott Cristine och andra nattaglappare!

Vet inte när jag går och lägger mig, nu nästan pigg men det kan ändra sig snabbt. Ska ställa klockan imorrn bitti.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-02-15 11:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#169

Men nu är det tråkigt här i Tynderö, ingenting händer bara grått grått grått…

Idag skulle det hända något

Jag måste visa ett par gamla bilder som jag hittade igår av min katt som kom rusande den dagen från badrummet jagad av något och han grävde in sej under en pläd i soffan stackaren.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-02-15 11:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#170

2

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-02-15 22:43
#171

Här ser man tydligt att katter ser andevärden…han tittar direkt på det som jag inte alls ser.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-02-16 04:27
#172

Man ser ju slingor tydligt på bild 1 och lite finns ju kvar på 2an. Ser han har fixerat blicken på något. Ja det märker jag på mina katter med men inte så mycket där vi bor nu. Hemma hos dig har dom väl fullt upp med allt kan jag tro…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-02-16 08:11
#173

Inte nu, det har lugnat ner sig rejält, men förra året och året innan……😮

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-02-19 11:03
#174

Hej på er aqlla UJ.are här kommer en ny Cristine som kommit ut ur dimmornas värd, Värktabletter grrrrr jag avskyr allt som kommer från apoteket. Nui har jag fått min naturmedicin och allt är toppen.

Skriv och berätta om, allt ni sett och hört! Väntar med spänning!😛🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2013-02-19 12:29
#175

Välkommen ut då, men personligen har jag aldrig upplevt dig som dimmig precis 😉

Cristine
2013-02-19 12:31
#176

Tack Gahella, jo då jag var där..i dimman..precis som en Zoombie.😂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: