Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1039 ggr
Marr
2012-11-14 20:38

Sävedalen 12/11

Här hittade jag en nytagen film av CST. En av det välbekanta bollarna, men länge sen jag såg en röd i verkligheten. Kanske dom är häromkring nu igen? Får titta lite extra ikväll när jag går ut med doggen. Ska ta med kameran, nu laddar jag batteri.Tungan ute

http://www.youtube.com/watch?v=u0Elfzso8C8&feature=results_video

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2012-11-14 20:52
#1

Här är mer från hans kanal den 25 otober b.la.

http://www.youtube.com/user/CosmicStarTraveler?feature=results_main

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-14 23:05
#2

Roligt att se honom igen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

KnasGrahn
2012-11-17 19:10
#3

Det händer verkligen mycket därborta vid Sävedalen :D

Har själv sett någon liknande orb eller två i området där jag bor vid ett par tillfällen tidigare.

Marr
2012-11-18 08:13
#4

Här har det varit stendött sen… var det september jaktplanen "studerade" massor med bollar härute? Obestämd

Skulle behöva skriva dagbok! Skrikandes

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-11-18 09:08
#5

Häftigt….det pulserar i många olika färger och minskar och ökar i storlekGlad Synd att det ska bli så mycket pixlar när man zoomar så mycket.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2012-11-18 19:11
#6

Jag sitter och funderar lite på hur stora dessa UFO-Orber är som han filmar? Om han ser dom bara som en liten prick eller om det är större och närmare?Obestämd

Jag ska få ändan ur fåtöljen och ge mig ut en stjärnklar kväll snarast och kolla själv.

Marr - kommer du ner hit eller?Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2012-11-18 22:51
#7

Har varit nere på snabben Spöket och ska tbax när Ada frisknat till från lunginflammation. Ska ringa och kolla hur det är med henne i veckan. Hör av mig om det när det verkar bli läge. Då får vi se om vi kan slå i hop våra huven, aj… och åka ut. Hoppas aktiviteten håller i sig, men det tror jag allt.Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-11-19 07:52
#8

Låter bra….men sen är det ju detta med vädret också!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-11-19 09:51
#9

Så kul att ni slår ihop era huvuden och blir en Hjärna, ska b li intressant att se vad ni får ut av det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-19 11:05
#10

Ha ha ha! Det kanske blir kortslutning?Tungan ute

Nädå det tror jag inte. Ser oss sitta huttrande med kaffetermosar & Lovikavantar & sittunderlägg med en liten Whisky"pinne" till. Ser vi inget så får vi väl ta en liten "pinne till" Förvånad sen kanske det händer grejer. Blir modiga och klättrar upp på berget där stor del av aktiviteten finns…Nä det får bli lugnt annars kanske man blir upplockad av en svart helikopter…Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-11-19 18:41
#11

Hahaha…..det slutar med hela flaskan och hela himlen är fullt med UFOnSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-11-19 19:16
#12

Hi hi  ja, jag visste du skulle säga det Ghosten! Som mannen som ringde polisen i England och sa att ett stort vitt sken kom emot honom, han var väldigt orolig. Sen ringde han polisen igen efter en stund och skämdes. Han var lite på lyran och det var bara fullmånen hade han upptäckt. He heee he he!

Bäst att köpa en liten flaska då…tänk på att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Köp långkallingar. Jag har "termostajts" under +5…Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-11-20 16:37
#13

HahahaSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2012-11-21 01:48
#14

Jag tänkte på det du sa om storleken på "orberna/ufonen" Spöket! När jag sett dessa ljusbollar på himlen förr om åren och betraktad en röd under många månader tillsammans med flera olika personer så var den som en prick i storlek, ca 1cm stor och hur långt bort den var är omöjligt att säga.

Den gick fram å tbaks på himlen. Ibland gick den ner för att försvinna bakom träden. Sen kom den upp igen efter ngr sekunder till samma plats för att fortsätta framåt igen nord nordväst åt. Där vände den och gick då nordost ost och så höll den på så länge vi stod /satt å tittade.

Något år senare ser jag en röd "boll" i storlek av en stor måne glida över trädtopparna mot mig. När den stannar  brevid ca 100 meter ut på ett gärde hängandes över trädtopparna, är storleken som halva globen. Den är enorm! Då "visste" jag att det var samma "sort" som den prick vi sett under ett års tid. Den var liksom välbekant.

Tror dom kan anta nästan vilken storlek som helst faktiskt, iallafall med "våra" ögon. Tänk dom där fantastiska orberna Cristine fick på bild inomhus hemma. Där Nalle tittade på… Närkontakt av 3e graden….???

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-11-21 08:08
#15

Härliga upplevelser du har haft, Marr. Detta med storlek och avstånd är jättesvårt att bedöma. När UFO-Sverige ska göra en storleksbedömning så ber dom folk att hålla armen utsträckt och måtta med tummen och pekfingret. Men det säger ju egentligen inget heller….det är ju bara ett mått som dom (eller nån annan) har hittat på och dom har ju jämförelsematerialGlad

Iaf på ballonger…hahahaSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-11-21 23:43
#16

Ni är roliga ni!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-11-22 07:56
#17

Ja vi är jätteroliga..hahaSkrattandeTungan ute

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: