Planeter, Galaxer & Solsystem

Planet X

2012-11-06 22:06 #0 av: Ghosthunter

Inte för att jag vet så mycket om vad Planet X är....men detta är intressant:

http://www.ufodigest.com/article/planet-x-clearing-seen-naked-eye

Kan det vara den som de religiösa tror ska utplåna jorden 21 December?Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-11-07 18:14 #1 av: Choklad

intressant men förvirrande  då alla säger olika saker

jag tror inte att den kommer att krocka med oss..

U R us

Anmäl
2012-11-08 09:13 #2 av: Marr

Nej jag tror inte heller att vi kommer att krocka. Tror det är något som som man vill skrämma folk med, då blir det ju så här med en massa spekulerande. Tycker det är väldigt intressant iallafall och hade man trott att det blir en kollision, då hade det inte varit lika intressant mest jobbigt.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-08 18:44 #3 av: Ghosthunter

Jag vet inte hur det blir. Jag inväntar tiden och se hur det går då. Men något måste ju hända....för på det sättet som det ser ut nu i världen kan ju inte fortsätta.

Vet ni vad? Jag satt faktiskt och garvade åt hela situationen som är i världen innan idag....att folk inte ser hur eländigt det är. Det kan ju inte hålla mycket längre...det är ett faktum som vi tyvärr måste leva med.

Ett tips är att drömma sig tillbaka i tiden och glömma nutiden för att kunna må någorlunda bra!!Flört

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-11-09 09:08 #4 av: Marr

Ja du Spöket, det är faktiskt helt sinnessjukt hur det är. Det är ju helt vansinnigt att inte människan protesterar mera. Med att bränna alla vapen åtminstonde. För så här kan vi inte ha det!

Istället för att drömma sig tillbaka vilket kanske inte är så dumt heller, försöker jag tänka mig den värld jag vill leva i framåt. En värld i fred, en värld i samarbete och samförstånd där man hjälper varandra. En värld utan pengar och där man gör allt för att jorden ska må bra... 

Anmäl
2012-11-09 13:42 #5 av: Choklad

tror man blir för rädd då man ser sanningen i vitögat- tänk själv, det är faktiskt rena rama skräckfilmen och värre än så...Gråter

det är någon form av förnekelse man framkallar inom sig eftersom det är alltför smärtsamt att se vad som sker.

U R us

Anmäl
2012-11-10 10:06 #6 av: Marr

Ja jag håller med dig där Choklad! Det är rena skräckfilmen och mycket mycket värre än vad vi fattar och kan föreställa oss. Tyvärr! Visste vi detta skulle fler förstå att vi har hjälp från ovan...

Anmäl
2012-11-25 14:21 #7 av: [KosmosBill]

Hmm...det som är ovanför solen verkar inte vara reflektioner i optiken   http://www.disclose.tv/action/viewvideo/116305/Nibiru_Proof_NO_LENS_FLARE/

Anmäl
2012-11-25 15:16 #8 av: Marr

Oj...den var bra och bra förklarat av filmaren!

Intressant länk f.ö...

Anmäl
2012-12-30 19:13 #9 av: LifeAhead

zetatalk.com berättar allt om vad som kommer att hända.

Se också BacktoConstitutions channel på youtube..

Mycket info som måste komma ut äve här i Sverige!!!!!!

Anmäl
2012-12-30 19:46 #10 av: [KosmosBill]

BacktoConstitutions har bl.a. den här...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.