The Ascension / Uppstigningen

Många har det jobbigt just nu..

2012-11-05 23:14 #0 av: Cristine

hur upplever du uppstigningen?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-06 10:08 #1 av: stina63

Mycket jobbigt märker runt omkring mej är det kaos nästan,

Anmäl
2012-11-06 10:17 #2 av: Gahella

Ja det är verkligen omskakande tider nu.

Allt skit ska ut som inte baserar sig på kärlek och total tillit. Och då får vi alla känna på motståndet både inom och utanför oss själva. Det väcker ju så oerhört mycket stress inom oss så ibland vet jag inte var jag ska ta vägen i ren stress.

Den här sidan tar upp om detta och hur dessa solvindar påverkar oss nu, och det kommer inte lugna ner sig, tvärtom.

http://www.examiner.com/article/solar-flare-radiation-geomagnetic-storms-behavior-depression-suicide-rates

Varm kram till er alla kämpar!

Anmäl
2012-11-06 11:02 #3 av: millam

Känner många, många, som har det mycket jobbigt just nu! Själv mår jag inte heller så som jag skulle önska, men hyfsat ändå!

Det värsta är att se sin egen familj lida, och inte kan man förklara till dom heller vad som pågår.. lite har jag lyckats få fram till dom, men det förklarar inte på långt när vad det handlar om!

Anmäl
2012-11-06 11:27 #4 av: Marr

Ja jag märker! Många mår dåligt psykiskt med ångest och lite extra ego, märker jag runt omkring. Känner mig påverkad av det och får en sån där otroligt stark längtan efter att "sanningen" ska uppdagas. 

Får yrselkänningar då å då, ibland kan man nästan känna sig lite drogad "halvdragen" ja svårt att förklara. Det pirrar förväntansfullt i magen (som när man var ung å blev kär). Hjärtats slag känns så tydligt och ibland känns det som hjärtat expanderar. Detta är jag sannerligen inte van vid! Så absolut att man känner av mer än normalt, i synnerhet förra veckan var det nästan besvärligt...

Tycker även det är lite obekvämt när känslorna åker hiss. Känner nog mest förväntan egentligen för det är ganska spännande ändå att hissen verkar vara full av kärlek...Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-06 11:39 #5 av: Cristine

Det värsta är att när man försöker nå fram till familj släkt och vänner så tittare de på en med ett tveksamt leende och så kommer...det där tror inte jag på. Nej hur ska de kunmna göra det när <Eliten basunerat ut jordens undergång baserat på Mayakalendern som inte alls talar om någon sådan och betalat för stora katastroffilmer som gått världen runt. De blir väldigt skeptiska när jag säger att med kärlek kan ondskan slås ut bl.a Men att ondskan kan omvända folk, det tror de på!

Man förstår ju att alla dessa signaler eller påståenden är falska då de motsäger sig själva genom att försöka ta ihjäl oss genom Haarp, chemtrail, vacciner, matmanipulering,nnanopartiklar med mera.. V arför skulle de besvära sig så mycket med det när vi ändå ska dö!

Anmäl
2012-11-07 22:40 #6 av: Cristine

Känslor starkare än vanligt det har man känner jag själv, än åt det ena eller det andra hållet.

Det svajar ibland liksom osäkerheten  på det som komma skall för många som är oroliga för att de inte förstår något.

Det gör inte jag heller i och för sig, jag försöker hålla mig upp to date men det är svårt med så många motsägelsefulla påståenden. Jag går på min magkänsla och min hjälpares ord

Anmäl
2012-11-09 18:05 #7 av: [dizzytunes]

Jag känner att det är så mycket som är i görningen just nu, att jag vill pränta ner några punkter. Behöver dela detta med någon :

1. Det verkar som om väldigt många möter sina största rädslor just nu,och måste arbeta sig igenom dem.

2. Många har aldrig kännt sig så ensamma som nu. De som vaknat upp och de som fotfarande sover delar samma verklighet och ser den så olika och förstår inte varandra.

3. Allt som inte är av ljuset " krackelerar " och det är därför så mycket rasar just nu. Det är väldigt jobbigt att se.... Både i världen och inom oss pågår en reningsprocess av stora mått.

4. Tiden går allt fortare och stressen ökar, ingen hinner längre med alla måsten.

Enda lösningen på dessa svårigheter är att vända sig inåt, hitta till sin egen intuition och lära sig lyssna på den. Det är bara då man hamnar rätt. Och det är inte så lätt !

Det känns ofta som om huvet är på väg att sprängas...samtidigt som hjärtat blir allt störr, tycker jag.

Jag känner allt oftare på mig vad som är bra eller dåligt och vad som ska hända

Anmäl
2012-11-09 20:40 #8 av: Cristine

1 Stämmer.

2 Precis

3 Äntligen

4 Just så är det.

5  Alla håller vi på att förändras på olika sätt och visst är det jobbigt

men inget vi kommer ifrån. Lita på dej själv.

Anmäl
2012-11-09 20:47 #9 av: Gahella

Håller också med på alla punkterna! Mycket bra sammanfattat tycker jag

Anmäl
2012-11-09 21:26 #10 av: [dizzytunes]

"Lita på mej själv" , är min livsläxa tror jag...... Och något jag jobbar febrilt med just nu.

Anmäl
2012-11-09 22:15 #11 av: Amon

#7  Håller med dej i alla påståendena. Många har det jättejobbigt nu. Rynkar på näsan

Här i bygden där jag bor är det många i medelåldern som bla drabbas av cancer och dör. De kan ha varit friskförklarade för kanske ett halvår sedan - och får plötsligt galloperande cancer. Många har gått bort det senaste året - och jag vet flera som är mycket sjuka.

Jag har en närstående som har gjort sej ovän med resten av familjen pga en arvstvist som eskalerade och drevs till sin spets. Nu ligger hennes make för döden i cancer (han är orsaken till osämjan) - och hon har nästan ingen kontakt med oss andra pga det som varit. Så hon känner sej nog väldigt ensam. Jag har förlåtit dem och släppt det hela och gått vidare - men jag skulle inte vilja vara i hennes situation just nu. Hon pratade ofta om skräckscenarion - men vem är det nu egentligen som har skapat sej ett skräckscenario? Oskyldig

Konstigt nog så mår jag själv väldigt bra nu - har släppt mycket gammal skit förstås - och känner mej mer harmonisk, lugnare och gladare än nånsin och ser framåt med tillförsikt! Vissa dagar kan jag vara väldigt trött förstås - men det går ju över igen..

Jag håller också med Marr (i en annan tråd) om att man skapar mycket av sitt liv och framtid med sina egna tankar - mycket mera än vad man kanske är medveten om! Så det gäller att tänka positivt - och på det man verkligen vill ha - och inte på det man INTE vill ha!  Glad

Anmäl
2012-11-10 09:50 #12 av: Marr

Dizzytunes! Tycker du också verkar uppfatta det här på det sättet det verkar. Sen verkar du vara även vara mycket klok. Att lita på dig själv tycker jag sannerligen du ska göra med den inställning du har! Glad

Ja Amon! Märker hur endel väldigt gärna vill måla f*n på väggen nu för tiden. Då handlar det mest om ägodelar, ekonomi etc. Jag är väl också utfattig men har tak över huvet och massa husdjur och mat för dagen för det mesta...det är jag nöjd med. Sen ser jag gärna en framtid utan pengar där man går in för att göra livet bra för allt liv som ingår ivår galax eller åtminstonde vår planet.Flört

Anmäl
2012-11-10 15:39 #13 av: [dizzytunes]

Vad ni alla är kloka ! man blir liksom " upplyft " av era tankegångar! : )

Världen känns så surrealistisk , just nu och allt är i gungning. Därför tycker jag att det är så svårt att fungera normalt i vardagssituationer. Det känns som att spela teater. Det är att hela tiden tona ned sig och vad man vet ( eller tror ) . Det tär iallafall på mej .

Anmäl
2012-11-10 22:51 #14 av: Marr

Ja visst är det härligt när man kan dela med sig till varandra. Det är upplyftande på säkert mer än ett sätt. hi hi...Flört 

Kanske är det så att vi blir mer känsliga för även stress nu i dessa tider? Sen att hinna ta sig tid att meditera mera eller åtminstonde koppla av ett par gånger om dan, ger nog en hel del lindring. Glad

När marken gungar och stressen står en upp i halsen är det som gjort för att meditera. Behöver meditera mera själv för jag vet vilken nytta det gör. Tips till alla och påminnelse till mig själv. Oskyldig

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.