Övrigt

OT Alex Jones..Election Fraud

2012-11-04 19:33 #0 av: Cristine

'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-11-05 09:46 #1 av: [KosmosBill]

mmm...Alex Jones har rätt. Ron Paul blev bortdribblad av media.

Deras elektroniska valapparatur används för att kunna visa det resultat de vill ha.

Nu kommer man att kunna välja mellan pest och kolera. Samma elit ligger bakom bägge två. Obama eller Romney....samma skurkar !

Anmäl
2012-11-05 10:14 #2 av: Cristine

Fy fasen vad jag tycker synd om Amerikanerna..nu blir det tvång på chip!

Jag trodde de kunde slippa undan om Ron kom till makten.

De började redan 2009.

Anmäl
2012-11-05 11:26 #3 av: [KosmosBill]

Då dröjer det nog inte länge innan lydstaten Sverige följer efter.

(Rubriken för tråden är missvisande...kastar en skugga över Alex..lätt att missförstå..skriv gärna election innan ordet fraud)

Anmäl
2012-11-05 18:21 #4 av: Marr

Nä fy f*n alltså! Skrikandes

Håller med KB där...Bara en tidsfråga innan det är här också. För nu vi har ju låtit oss "köpas" av Usa vad det verkar. Sen håller jag med om att vad för kandidater som dyker upp så spelar det ingen roll vem som styr. Det har dom nog sett till att ha ordning på. Det är ju vi själva som måste börja förstå och ta lite ansvar för oss själva. Hoppas att Amerikanarna vaknar upp och vägrar detta, men många tycker tydligen att det är jättebra! Dumma & stackars spån som inte vågar tänka själva, tycker jag...Rynkar på näsan

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-06 23:43 #5 av: [KosmosBill]

Apropå USA.....

Avslöjande reportage  i reguljära media om hur USA lät spraya radioaktiva gifter i flera städer för att för att testa dem på befolkningen

"Sprayningarna skedde främst i St. Louis (Missouri) och Corpus Cristi (Texas) och det var områden med låginkomsttagare som fick andas in zinkkadmiumsulfid och radioaktiva partiklar. TV-stationen KSDK som gett fallen stor uppmärksamhet har genom egna utredningar kunnat bekräfta att amerikanska medborgare utsattes för dessa militära tester utan deras medgivande.

http://newsvoice.se/2012/11/06/amerikansk-militar-testsprayade-befolkningen-med-giftiga-kemikalier/

Anmäl
2012-11-07 00:03 #6 av: Cristine

Jo dettas har jag sett, de erkänner och ändå händer inget, från Vita huset är det tyst.

Anmäl
2012-11-07 09:38 #7 av: [KosmosBill]

Apropå USA. Man har just röstat igenom en ny lag som legaliserar marijuana.Det är nog början på en världsomspännande legalisering.

http://kdvr.com/2012/11/06/colorado-passes-proposal-to-legalize-marijuana/#ooid=0zcjVwNjreaSe8O0FhsjD3rc9PVGuPRU

Anmäl
2012-11-07 10:14 #8 av: Marr

Är det inte legalt i vissa delstater för medicinskt bruk redan? Undrar vad det är för plan med detta? Ska man preparera "gräset" så att man är säker på att alla får i sig? Billigt och bra så behöver ingen odla själv? Eller kan det vara så noga uträknat att de miljarder man använder i jakten på detta, ska gå till att stoppa mer farliga droger?

För övrigt tror jag om man får eller har möjlighet att ta ansvar för sitt eget liv, behövs inga droger över huvudtaget. Fast det kanske kan vara svårt att förstå när vi fortfarande är fast i "statens" grepp som talar om hur vi ska vara och hur vi ska tänka...

Läste en bok i början av 80 talet för ett skolarbete. "Den gode fienden-Kettil Bruun". Den verkar vara aktuell nu isåfall, 30 år senare...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-07 10:53 #9 av: [KosmosBill]

Detta är inte samma sak som det legala medicinska bruket.

Man ska få ha 1 ounce(tror det är 4 gram) för eget bruk

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.