Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 2652 ggr
kristallskapare
11/2/12, 7:36 AM

Har du någon information om detta?

Hej. Jag vaknar nu 03.30-03.33 om natten. Eter det drömde jag att en man sa till mig att Extraterrestrial kommer kontakta oss nu och att det är dags att vi vaknar. Jag fick efter det ett burr i kroppen som jag fått sedan tonåren. Men när det händer blir jag rädd och tar mig ur känslan så fort jag kan. Jag undrar om någon har information om den tiden då jag vaknar på natten? Finns det någon som upplever samma sak? Tacksam för svar:)

Annons:
Cristine
11/2/12, 10:04 AM
#1

Här har du lite info

Jag vaknar  varje natt kl3 eller 3.30 sedan lite över en månad tillbaka.

Varför vet jag ej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
11/2/12, 9:54 PM
#2

Vet inte, men Cris trådar kan nog ge ett svar. Jag har många gånger vaknat upp när klockan är 03.31, Det är det samma som inom det riktnummersområder jag bor i (031 Göteborg) Väldigt konstigt tycker jag!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
11/3/12, 9:12 AM
#3

Jag har i många år alltid vaknat vid 3 tiden. Fast det senaste året har den tiden ändrat sig. Detta skedde under så lång tid att jag frågade min naturläkare om detta och han sa; "Klockan 3 varje natt ändras människans Ph-värde och man kan då vakna till. Endel kan ha svårt somna om efter detta. Det drabbar alla människor oavsett om de vet om det eller ej."

Undrar varför jag nu slutat vakna vid 3 tiden? Det är snarare 10 över 2 eller 10 över 4 istället nu för tiden…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[dizzytunes]
11/3/12, 11:26 AM
#4

3 : or har följt mig överallt, det senaste halvåret . Och ja, det är ofta så att jag vaknar exakt 03.33 på natten. Men det är inte bara 3:or, utan ofta flera ettor i rad oxå, som dyker upp i olika sammanhang. Känslan jag har av vad detta är, är att det är DNA- uppdatering som pågår i oss. Samt att det har med ärkeänglar och goda andliga ( eventuellt utomjordiska ) guider att göra. Det är inte mycket tid kvar nu, tills upplyftningen sker, sägs det.     Glad

kristallskapare
11/3/12, 1:19 PM
#5

Tack för alla svar. När jag läste ditt inlägg dizzytunes så gick det en "sanningsrysning" genom hela min kropp vilket betyder att ditt budskap var betydande. Jag känner samma sak, problemet är bara att de energierna som kommer till mig är så starka att jag blir rädd för dom. Det känns som en vibration som är extremt stark. Jag jobbar nu med denna rädsla då jag känner att den blockerar mig. Jag har ju som sagt upplevt detta i många år, ibland tar det tid:) När man inte förstår är det ju lätt att bli rädd. Jag känner att tryggheten sitter i att se genom sitt hjärta om ni förstår mig. Att helt och fullt vara i hjärtat då vi är trygga där. Där finns ingen rädsla och det är dit vi är påväg.

[dizzytunes]
11/3/12, 8:23 PM
#6

Ja , jag tror som du, kristallskapare . Det är genom hjärtat som allt ska filtreras. Gör man det så är man så trygg man kan. Det är så oerhört omvälvande tider vi lever att man blir både vimmelkantig och rädd ibland. Något som jag själv gör när jag känner rädsla eller obehag är : en enkel bön om att bara ljusets varelser ska nå mig.

Annons:
lyrah
11/4/12, 1:06 AM
#7

jag brukade vakna 2.22 varje natt o stämplade in på jobbet 3.33, stämpelkortet var fyllt med 3.33Skrattande

Krissegy
11/4/12, 12:11 PM
#8

Jag vaknar alltid runt halv tre

-kram

What we think, We become

Upp till toppen
Annons: