Viktigt

Orkanen Sandy - skapad av Haarp

2012-10-30 16:02 #0 av: Amon

Här en film som visar hur orkanen Sandy manipuleras med chemtrails och Haarp för att styra riktningen och göra så stor skada som möjligt - precis det jag anade! Rynkar på näsanSkrikandes

Läs mer här - samt se hur orkanen utvecklar sej: http://kauilapele.wordpress.com/2012/10/29/evidence-of-weather-anomalies-modification-manipulation-directing-possibly-trying-to-create-havoc-with-hurricanes-anyone/

Anmäl
2012-10-30 19:11 #1 av: Marr

Men fy 17 alltså! Skrikandes

Helst hade man ju önskat att det hade varit fråga om en slags "jordrening" som drabbar vår planet. Fast innerst inne är jag ju inte alls förvånad, suck...Gråter

Något som är bra är att man kan uppmärksamma fenomet med bildbevis. Hoppas verkligen detta kommer upp för granskning på allvar på något sätt! Bra att du sprider Amon Tack! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-30 22:38 #2 av: Amon

Ja - jordrening har det säkert varit mycket av under hela den regniga sommaren och hösten här i Sverige i alla fall. I vissa andra länder har det nog varit annat väder.

Men när den här orkanen växte sej enorm och styrde raka spåret mot New York och Washington - då blev jag misstänksam för det hela kändes manipulerat tyckte jag. Och det var det visst flera andra som tyckte också... Obestämd

Men visst renar vattnet också där det far fram - så det har ju en positiv verkan också! Obestämd

Anmäl
2012-10-31 12:10 #3 av: Cristine

Jag kände också på mig och när jag läste om att det inte var den naturliga banan den brukar göra då stod det klart. Men då är Obama bara en nickedocka och har ingenting alls att säga till om, undrar hur han mår.? Jag menar att ingen kan väl åka till ettkatastrofställe ,se förödelsen och glädja sig åt det? Eller....

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-31 13:12 #4 av: Marr

Är han en fuling så är han väl ändå inte nöjd för att det inte blev värre, eller vad ska man tro? Tror ändå att eliten sitter och gottar sig och suger i sig av de drabbade människornas panik&sorg&ångest känslor. Nu när dom börjar bli desperata behöver dom väl denna energi, kan jag tro...

Hoppas dom snart gräver ner sig...

Anmäl
2012-10-31 19:45 #5 av: stina63

Så hemskt Nog är Obama en nickedocka, För jag tror att det finns andra över presidenten/presidenterna som inte vet eller har makt att göra något ännu

Anmäl
2013-02-08 00:25 #6 av: Eliiza

Hej!
Lite OT, men USA:s nuvarande president Obama är den bästa som axlat denna post i deras historia. Tyvärr så finns det så många som motarbetar honom i de positiva förändringar han vill åstadkomma både för det egna landet och andra. Även om mycket ytterligare behövs så har han ändå lyckats med mer förändringar åt det positiva än någon annan.
Att ställa tillrätta all den oreda som tidigare presidenter skapat är ingen lätt uppgift, och kan alltså varken göras snabbt eller enkelt. Utefter de tidigare skapade omständigheterna så gör han så gott han kan.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-02-08 08:58 #7 av: Marr

Eliza! Jag hoppas verkligen att det är sant och att han har en plan i slutändan att "störta" det system som råder. Tänkte i början av hans karriär att det här blir bra, har börjat bli tveksam det sista...

Anmäl
2013-02-08 10:40 #8 av: Cristine

Men Eliiza har du sett videon med The Martial law?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-02-08 10:54 #9 av: Eliiza

Hej Marr och andra!
Tyvärr har de tidigare regenterna i USA förstört så mycket och retat upp så många att landet ändå står inför en mycket tuff framtid där risken är stor för förödande inbördeskrig. De som också bär stor skuld är människor som roffat åt sig mer än vad de haft rätt till och mer än vad de behöver, för att leva liv i överdriven lyx, då att de anser att det är "the American dream" eller "the American way life" där kärleken till pengar och materialism är navet. Så även om det kostar hela planetens miljö, flora, fauna och mänskligt liv, är de inte beredda att vika en endaste tum för varesig sina medmänniskor eller för den allomfattande miljön. Det är tyvärr näst intill en omöjlighet att i en enda handvändning vrida dessa felvaggade hjärnor rätt, så Obama har mycket att kämpa emot...

...

Och när det gäller HAARP-projektet, som pågått i många år, så är det verkligen sant att dess forskare kan ställa till det så att hela planeten blir allvarligt hotad. Redan 1998 så gick FIGU ut med information och en stark varning när det gäller detta hänsynslösa projekt. Det är absolut sant att HAARP har varit den utlösande faktorn till jordbävningar, vulkanutbrott, översvämningar och andra miljökatastrofer.

Korta utdrag ur översättningen av FIGU:s text: "Dessa ELF-vågor är kapabla att penetrera hjärnorna på människor och djur om vibrationerna är riktade åt deras håll. Detta kommer inte bara att immobilisera offren och hindra dem från att utföra några rörelser eller försvarshandlingar, men kommer också även att göra dem galna. Ett användbart verktyg för militären, dessa vågor kan också penetrera tegelmurar och stål."

"HAARP-programmet är ansett som ett av de största hoten mot ozonlagret av de forskare som fortfarande besitter en ansvarskänsla. Dessutom, HAARP-programmet kan påverka många aspekter på Jorden inkluderat dess yttre sfärer och alla livsformer. Möjligheterna sträcker sig från hudcancer till omväxlingar i klimatzonerna, från våldsamma stormar och torka till översvämningar, jordbävningar och vulkanutbrott. Det är uppenbart att allt detta är en daglig del av livet även nu, framkallat av överbefolkningsvansinnet och dess konsekvenser som, till exempel, förstörelsen och förgiftningen av vår miljö, resulterande global uppvärmning och skiftandet av vikt i Jordens övre lager."

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-02-08 11:05 #10 av: Marr

Ja fy f..en! Är helt inne på din linje och Morgellons i samarbete med chemtrails...osv.

Sen så är man ju då inte så sugen på den här "tvångschippningen" som införs i Mars 2013 i Usa...den "skrev" väl Obama under på...förstår inte varför?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.