Viktigt

Remember Who You Are - David Icke

2012-10-28 21:37 #0 av: Marr

Har lånat denna från Andlig utveckling ifokus. Jag tycker Icke är fenomenal här. Vilken energi, han verkar nästan arg. Fast det kan man förstå. Det är dags att vi vaknar upp nu och inser vad vi håller på med!

Detta är från gårdagen när han var på Wembley Arena London, detta är bara 15 minuter av 11 timmar. Vilken modig man han är, jag hoppas verkligen att han inte blir tystad. Det här behöver vi alla höra, mycket också det är viktigt!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TQhmWJxnFgM

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-29 00:46 #1 av: Cristine

Tummen upp!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-29 16:15 #2 av: bonjonny

Efterlängtat, hoppas man kan få tag på hela föredraget väldigt snart.

11 timmar!!!  Vaknar man inte upp då så är man en riktig trötter ;)

Anmäl
2012-10-29 17:10 #3 av: Marr

Jag har märkt att endel tycker väldigt illa om hans aggresiva framtoning och svärande och det kanske inte är så attraktivt. Fast vem har rätt att döma? Det han gör är ju för mänsklighetens väl!

Jag är också ilsk på vad vi håller på med, som några jädrans robotar som lyder och låter oss styras. Får vi vapen i vår hand så använder vi dom. Lyder minsta vink om order att mörda våra medmänniskor t.ex. Varför ska vi döda varann, då blir jag misstänksam!

Anmäl
2012-10-30 13:25 #4 av: lyrah

jag upplever snarare att jag lär mig vad jag är och vad jag är kapabel till, några minnen har inte dykt upp, d sägs att man ska kunna komma ihåg tidigare liv, men jag kommer inte ihåg något sånt, kanske kommer d sen

Anmäl
2012-10-30 15:41 #5 av: Marr

#4 Nää jag har heller inte uppmärksammat några tidigare liv, men det kanske kommer...

Anmäl
2012-10-30 20:27 #6 av: stillness

David Icke är en riktig hjälte, förstå vilket jobb han gör, en inspiration för oss alla Det han säger är så sant

The truth shall set you free

Upp till oss nu att välja kärlekens väg och låt oss skapa en vacker värld långt bortom Egoism girighet så att det ekar i universum vad vi gör här

Låt oss ta ansvar allihopa och låt oss öppna våra hjärtan

Vi längtar alla efter det

Nu har vi fått denna chans Nu

Enough Is Enough

Anmäl