Utomjordiskt

Jag hoppas...

2012-10-27 15:17 #0 av: Cristine

att det är vad jag tror.

Jag har läst att aliens håller på att ta bort alla tunnlar och gömställen som Eliten har.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-27 17:02 #1 av: Gahella

Jag hoppas också det och det känns att de gör det. Tidigt i våras kom det väldigt starkt till mig att nu rensar de för fullt där, och fick veta en tid efteråt genom D Wilcock tror jag det var, att han hade också fått till sig det.

Upplevede samtidigt med det att jag fick bättre kontakt med Jorden, för det kändes som dessa Ets och c:o hade störningssignaler för att hindra den kontakten, som de försöker hindra oss från att känna kontakt från kosmiska sfärer. Och då räknar jag in både harp och chemtrails

Anmäl
2012-10-28 08:39 #2 av: Marr

Jag önskar det är sant, men det tror jag...har suttit i timmar och jämfört filmer. David Wilcock och hans vänner har sagt mycket intressant om det här.

Enligt denna filmen som är över 1 år gammal är t.ex. den under Denvers flygplats rensad. Tänker på de här dova explosionerna man hört på nätterna här hemma i Sverige. Varje natt i flera veckor en gång vart 20e minut bangade det (har skrivit om det tidigare). Då låter det faktiskt som det bangar under jord. Undrar vad det är? Fast dom bygger väl ngt men varför på natten?

http://www.youtube.com/watch?v=qcpXKvjElMc&feature=related

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-28 09:26 #3 av: Cristine

Det är kanske dom som är ute eftersom han som filmar i Göteborg också har hört det ett flertal gånger. De gör det väl på nätterna då det inte finns folk där

Anmäl
2012-10-28 09:44 #4 av: Marr

hmmmm...känns som det har samband. Det verkar väldigt knepigt eftersom många hört men inget talas om det i media. Vet fler än jag här på ifokus som hört dessa bangar och explosioner. Så sent som för ett år sedan och framåt...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-28 13:16 #5 av: Cristine

Tidningarna har vissa teman de inte får ta upp...så fustrerande det måste kännas att vara journalist!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.