Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2447 ggr
mulac
2012-10-27 13:42

Speciella UFOS

Detta ser mycket konstigt ut?!

Annons:
Marr
2012-10-27 14:16
#1

Ja en synnerligen märklig sak! Kanske är det något vi får se mer av från och med nu? Fast man blir väl inte klokare av det. Finns ju så mycket oidentifierat "out there" och mer verkar det bli. Allt hysch pysch gör ju att man får stå och klia sig i huvudet och fundera…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

agneta-43
2012-10-27 21:43
#2

Förvånad Läskigt Förvånad Det där ser ut som det jag skrev om för ett tag sedan!!!! Skrev om när en flicka på förskolan visade något, jag tittade mot himlen sedan på henne och sa något som ser du flygplanet och hon sa "dä ä inte plygplan"

Skillnaden är att på filmen ser "det" långt ut stavar eller vad man ska kalla dem??? De som flickan uppmärksammade mig på såg mycket kortare ut, fast i och för sig kan ju den som filmat ha zoomat in? Men verkligen likt det vi såg

Medarbetare på Druid & Shaman 

Cristine
2012-10-27 23:25
#3

Jag tror det är ett reningsskepp.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

rex69
2012-10-30 12:02
#4

Jag har slutat att se på UFO-bilder på youtube och även annars på internet. 99,9% av allt där är hemmagjorda bluffvideon och skräp gjorda av huliganer. Blir bara så arg…

Jag har själv sett UFO med egna ögon på mycket nära avstånd, så tvivlar inte en sekund på att fenomenet finns. Blir bara så arg när huliganerna gör hela situationen så svårt att ta på allvar.

Hela osaken till att jag blev en sökare av svar finns hos "dom" också orsaken till min allt starkare andlighet. Kanske alla svar finns där?

Marr
2012-10-30 12:09
#5

Ja men så är det för mig med rex69! Glad

Sen jag såg Ufo på väldigt nära håll startade min andlighet på riktigt. Visst är det där alla svar finns! Det är vad jag är övertygad om iallafall, är universiellt troende! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

rex69
2012-10-30 15:42
#6

#5 Det var ju intressant! Skrattande

Annons:
bonjonny
2012-10-30 17:13
#7

Rex69 & Marr, Ni båda säger att ni sett ufo på nära håll, hur nära?

Och hur skulle Ni beskriva utseendet på det? Såg ni det ensamma eller var det folk med?

Jag själv såg ett i mitten av nittiotalet som jag uppskattar till 100-150m ifrån mig som närmast. Det var mitt på natten så det var bara profilen (cigarrformad) och 4-5 st fönsterliknande ljus på sidan. Men det lustiga var att när den först kom med en jäkla fart så tvärvände den mot mig. Då såg det ut som en bil med två strålkastare på en bil som lös mot mig innan det långsamt ändrade riktning igen och smög sig förbi.

Fem minuter efter kom det två militärhelikoptrar dundrandes och cirkulerade området i nån minut som om dom letade efter nåt. Passande att vara ute och flyga en sommarnatt?

Kan tilläggas att ufot var totalt ljudlöst, och mitt i natten är det knäpptyst så det kan ju inte varit nåt flygplan som flyger tyst och tvärvänder i luften på detta sett.

Det konstiga är att jag såg det med en god vän som också bara stod och gapa. Men efter nån vecka så vill inte han kännas vid av vad vi sett, och än idag förnekar han det. Är det så att det blir för mycket för vissa och man intalar sig själv att det inte har hänt. Jag däremot har tittat upp mot himlen efter det, i hopp om att se mer. Snart så kanske…

Inte här för att övertyga dom sovande, men för att diskutera och lära av dom som vaknat.

rex69
2012-10-31 08:47
#8

Jag har haft flera "möten" regelbundet. Kanske en handfull gånger per år sedan jag var liten. Lite oftare när jag var i tonåren. Det är svårt att säga om de alla tillhör samma fenomen, eller om de är olika, t.ex paranormala, andliga eller ufo-besökare. Kanske allt det här tillhör samma paket. inte vet jag… Där söker jag ännu svar på frågor. Besöken har varit alldeles för nära enligt min smak! Ifall de här fenomenen berodde på någon "sjukdom" så borde man ju se saker "hela tiden", men så är det ju inte för mig.

Det UFO som jag såg flög alldeles ovanför trädtopparna en stjärnklar vinterkväll. Jag brukar ibland gå ut och jogga sena kvällar. Klockan var den här gången kanske halv ett tiden på natten. Jag joggade genom ett litet skogsparti när ett mycket stort triangelformat föremål flög alldeles över trädtopparna en bit framför mig. Det var helt svart och tyst. Det flög rätt så snabbt, men såg klart och tydligt hur det täckte stjärnhimlen där det flög fram.
Skulle gissa att storleken var som en "fotbollsplan", det var stort!

Marr
2012-10-31 10:21
#9

Har suttit nära en timme och plitat ner om den ena upplevelsen och när jag ska skicka iväg det har mitt jädra bredband tappat tråden å all text är borta! SkrikandesSkrikandes

Har skrivit om detta tidigare iår men kan inte länka in. Tror jag kallade tråden "Globen på himlen?" Nu blev jag så irriterad att jag får vänta innan jag orkar skriva ner det igen…..Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

bonjonny
2012-10-31 11:59
#10

Rex 69, tack för för att du dela med dig, uppskattas.

Så jäkla skönt att det finns forum som detta där man kan läsa om andras upplevelser och tankar, och dela med sig av sina egna tankar utan att bli tokförklarad.

Marr, när du skrivit din text så högerklicka på musen, kopiera text, sen skicka. Går det inte så kan du kopiera in text igen i skrivrutan utan att behöva skriva om det.

Värmande tankar till er alla, ha en bra dag!

Inte här för att övertyga dom sovande, men för att diskutera och lära av dom som vaknat.

Marr
2012-10-31 13:42
#11

Tack Bonjonny! Så det är så man gör, ska testa detta.

Ha en fin fin dag du med! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-11-01 00:07
#12

När jag ska skriva långa texter så skriver jag dem alltid på fästis, men det är bara för de som har 7 ultima annars på WordPad.

Jag har fått se dem på väldigt nära håll

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

rex69
2012-11-01 07:55
#13

#9 Så kan det gå! Har också prövat på sådant. Skrattande

Brukar oftast skriva snabbt i "Anteckningar" på datorn och sedan kopiera/klistra in.

Annons:
lyrah
2012-11-04 01:13
#14

så här brukar d se ut när jag skådar natthimlen, har sett d hundratals gånger och fått besvarade signaler väldigt tydligt, men vad d är kan jag inte svara på, i alla fall något med intelligens nog att svara tillbaka, jag jag fick en gång åtta signaler som svar på mina åtta, videon nedan e dock inte min, men ett exempel

http://vimeo.com/14191604

Cristine
2012-11-04 11:42
#15

Använder du fästisar så tappar du aldrig texten även om datorn skulle stänga av sig själv, du skriver och de står kvar tills du tar bort dem.

http://download.cnet.com/Sticky-Notes/3000-12565_4-10573348.html

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-11-04 23:20
#16

Nu har jag fått så mycket tips att det vore ju 17 om jag inte skulle kunna klara av att spara ett inlägg, innan jag får eller inte får iväg det. Tack snälla ni för råd! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[KosmosBill]
2012-11-08 11:04
#17

Huge Flying Starship Spotted over Pensacola

[Hukanson]
2012-11-08 17:29
#18

Visst är det en massa skräp på YouTube - man kan bli grymt besviken och less. Därför är det ju så jättebra med iFokus trådar där man slipper se skräp videos utan bara bra kvalitets videos med kommentarer och utvikningar. Jag tycker vi ska tacka oss själva för att vi bygger upp ett bibliotek med bra videos på detta sättet.

Marr
2012-11-09 10:00
#19

Så här här brukar jag också se dom Lyrah och blir så glad att höra om blinkningarna du fått till svar. Hade grälat ngt fruktansvärt med mitt X en gång. Går ut och ställer mig och ber universum ge mig styrka. Tittar upp och där står 2 gulvita bollar och "pulserar" mot varandra. Tänker el om jag sa det till dom; "Ge mig styrka och hör ni mej blinka 3 gånger. Får 3 blinkningar till svar från den ena!! Förvånad

Blir förtjust över dina ord Hukanson! Jag tycker som du även om man inte kan garantera äktheten i allt som jag hittar iallafall. Många av er har varit med här mycket längre än jag och tycker ni är strålande. Har lärt mig massor av er, trots att man inte klarar ta in allt. Det får ligga i bakhuvet, vet att det finns där inne för att tas fram vid behov. Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: