Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 1501 ggr
[Norpan88]
10/16/12, 10:26 PM

Dröm om regn + ufo

Tänkte bara dela min dröm jag hade igår natt. Jag drömde om en massa aliens, såg ufon.  Dom här utomjordingarna gjorde så att det regnade massor. (Hur vet jag inte, men dom visade mig moln och att dom fick molnen att avge en massa regn)

I drömmen sade jag åt dom att sluta, men dom sade att dom hade ett syfte med allt regn. Sen pratade dom något om att fler ufon skulle komma snart och visa sig synligt.

Tänkte bara berätta, istället för att hålla det för mig själv. Kanske det säger någon här något.

kram

Annons:
Cristine
10/16/12, 11:13 PM
#1

De kanske vill spola bort gifterna.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Norpan88]
10/17/12, 7:59 AM
#2

Ja precis Glad Det skulle vara snällt

Marr
10/17/12, 9:25 AM
#3

Men vad mysigt Norpan! Glad

Nu kommer jag tänka på en "dröm" min far hade för ett år sedan.

Han låg i sängen och hörde utomjordingar prata. Att det var utomjordingar vet han för dom befann sig i sina farkoster ovanför. Dom sa; "Vi har 24 till här!" Pappa tänkte; "Va f*n, ska dom ta med oss nu?" Men då började dom skvätta vatten i ansiktet på honom så han fick torka med handen! Förvånad

Blev änna lite avis på hans dröm. Trodde det var jag i denna familjen som skulle få vara med om ngt snarlikt, men icke sa nicke… Jag bara ser på himlen jag…Skrattande

Fick en känsla av att han fick ngn slags healing, men jag vet inte jagObestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Norpan88]
10/17/12, 9:38 AM
#4

#3 Marr  Ja, mycket vatten i drömmarna! Hoppas dom menar väl iallafall. Jag brukar inte drömma om utomjordningar, så jag tyckte det var lite underligt med min dröm.

Ja det kan ju varit nån slags healing som du säger? "livets vatten" heter det ju Glad

Marr
10/17/12, 10:10 AM
#5

Ja det har du rätt i, vatten symboliserar ju liv/livet i drömmar.

Nog tror jag dom menar väl, iallafall de flesta av dom. Tror dom jobbar "häcken" av sig för att hjälpa oss så gott det går. Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
10/17/12, 4:05 PM
#6

Så mycket som det regnar jämt måste de vara flitigt i farten! Flört


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Marr
10/17/12, 4:12 PM
#7

Jaa det önskar man så det är någon nytta med "snefördelningen" av vattenflödet på vår jord. Nu ett litet uppehåll i regnandet, passar på med hundpromenaden direkt! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
10/17/12, 4:48 PM
#8

vatten:
Vattnet står ofta för känslor och liv. Oändlighet och att kunna resa vart man än vill, mot horisonten där oanade äventyr väntar. Här kan du få möta stormar, vattenvirvlar och du kan även välja att dyka ner i det oändliga blå. Choklad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: