Utomjordiskt

Arla antyder att UFOn bara finns i våra huvuden!

2012-10-16 11:52 #0 av: KnasGrahn

Tur att jag inte dricker mycket mjölk nuförtiden, detta företaget vill man ju inte stötta längre efter att man sett vad de skriver angående UFO-fenomenet och vad de sedan antyder om personer som upplevt något oidentifierat Skrikandes

(Glöm ej att kolla länken)

http://www.youtube.com/watch?v=9-PH2X3VSTw

Anmäl
2012-10-16 17:16 #1 av: Marr

Näää vad dåligt alltså! Ha ha ha!

Skämtar dom eller? Fy f***n Arla! Vad är det här för billigt trams egentligen? Inte ett Arlapaket mer i min kyl säger jag. Har dom blivit förstora och förstörda, eller? Nu blir det Falköping ett tag. Själv ser jag aldrig "reklamen"...

(Förresten tål jag inte riktigt dessa plast/pappertetra längre. Jag vill ha min mjölk direkt från bonden i ett eget medhavt kärl. Tror jag ska sluta med mjölk förresten, men inte ost och andra mjölkprodukter.)

Det kliar i konspirationsnäsan på mig nu lika mycket som i skallen kan jag säga! Vad är det här? Varför just nu, så här? Just i dessa tider med internet och när det formligen exploderar av ufohändelser...

Jösses vad löjligt! Tummen ner för Arla!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-16 19:47 #2 av: Gahella

Absolut sanktionerat från det hållet!

Och det kommer säkert mer av detta ju fler som ser dem :))

Anmäl
2012-10-16 19:49 #3 av: KnasGrahn

Instämmer helt och hållet Marr!

Riktigt lågt av Arla att göra så här mot det Svenska folket Foten i munnen. Jag hoppas verkligen att folk bojkottar deras produkter, det har jag tänkt göra i alla fall Skrattande

Det hela känns verkligen riktigt väluttänkt av Arla, klart de har en agenda med det hela, som du säger Marr så har UFO fenomenet bara blivit större och större runt om i världen och i vårt egna kära avlånga land. Jag tror knappast att det hela skulle vara ett "sammanträffande" från Arlas sida.

Många tummar ner för Arla! Tungan ute

Anmäl
2012-10-16 20:46 #4 av: Amon

Antagligen får de bra betalt för denna reklamplats - av vilka det nu är som står bakom denna kampanj! Rynkar på näsan

Anmäl
2012-10-16 21:27 #5 av: Cristine

Jag tänker på bönderna, tror inte de är med på detta och de är ju förlorarna om folk börjar bojkotta.

Just bönderna bor ju så att de måste se mycket  på himlavalvet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-17 00:34 #6 av: KnasGrahn

Du har en poäng Cristine Glad

Tror inte att bönderna har någon direkt koll på vad dom på Arla skriver heller direkt, tråkigt bara att de väljer att göra så då de kan riskera att förlora många kunder samt förlora sin trovärdighet.

Håller med det Amon skrivit om att de måste få betalt av någon för att genomföra den här "synvilla" kampanjen Obestämd

Anmäl
2012-10-17 07:20 #7 av: Cristine

Betalt eller order!Det ser ut som det är Helena Donar som är ansvarig för reklamen och nu ny VD

Jag blev otroligt ledsen när Arla tog över i Sundsvall, men jag använder inte deras produkter sedan 10 år tillbaka då jag fick info om dem.

Anmäl
2012-10-17 13:54 #8 av: KnasGrahn

Mycket intressant information du letat upp Cristine! Cool

Skulle va kul att ta reda på vad Helene Donar jobbet som tidigare? Om hon eventuellt har några kopplingar till grupper/organisationer som har en tendens att förvränga sanningen.. Glad

Fast nu blir jag lite konspiratorisk av mig. Vågar jag säga det jag sagt här på forumet utan att bli hånad och uthängd av UFO Sverige på köpet? Tyst Ja det vågar jag! Jag får väl bli förlöjligad då i så fall..

Anmäl
2012-10-17 16:05 #9 av: Marr

Ja visst är det bra med Cristine, hon har banne mig koll på det mesta! Stoppar heller inte i sig vad för "sopor" som helst, eller hur Cris? Skrattande

Har allt tänkt som du där KnasGrahn...(hmm ngt bekant med namnet förresten, nu vet jag det rimmar ju...)Tungan uteSkrattande man blir ju lite nyfiken på denna Helene Donar...

Ja hit kommer ingen och hånar ngn av våra medlemmar iallafall. Gör man det åker man ut...vill någon håna, får dom väl hållas på sin egen "sajt" och det höjer ju inte deras trovärdighet s.a.s., tvärtom.

Anmäl
2012-10-17 16:47 #10 av: Cristine

Att bli förlöjligad är inget jag bryr mej i alls, jag är en person som ofta skrattar åt mej själv  och törs tala om att jag är rätt så galen, det är bara en bonus.Tungan uteFlörtJag är noga med allt som går genom mina inälvor Marr  och håller koll på genmanipulering,regeringarnas konfiskeringar av örte och dylikt, läklemedelsföretagens inblandning, manipulering av kött, grönsaker, mjölk etc.

Jag läser alla medicinska och vetenskapliga tidningar som går att få tag i,

ett intresse jag alltid haft.

Anmäl
2012-10-17 18:37 #11 av: Ghosthunter

Arla kanske är köpta av VoF eller nåt liknande?Obestämd

Liksom Marr köper jag från Falköpings mejeriGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-10-17 18:38 #12 av: Marr

Jag har heller inga problem med att bli förlöjligad, nästan lite uppiggande. Skrattande Fast har ett sjukt stort behov att försvara andra mellan varven...lite oförskämt, för folk både kan & vill försvara sig själva kanske...Skäms

Helena Donar har visst sagt upp sig enligt dagensmedia.se. den 21/11 2011. Katarina Johansson heter den tillförordnade marknadsdirektören nu, såg jag nyss.

Anmäl
2012-10-17 19:36 #13 av: Cristine

Förvånad

Det gick fort du!" Men nu ser jag att det står 2011.

Vilken tur du var ut och tittade Marr

Anmäl
2012-10-17 19:52 #14 av: Cristine

Nu trampade jag rejält i klaveretSkäms

Titta här.. Det är bara att krypa till korset och be Helena Donar om förlåtelse.

Sedan får jag nog ta mej in till stan och köpa mej nya glasögon så jag ser årtalen rätt.

Anmäl
2012-10-18 08:18 #15 av: Marr

Nä men det var väl ingen skandal Cristine. Man fick ju snarare anledning att kolla lite när du presenterade länken.

Nu när jag tittar på din senaste länk, så ser jag vad stora dom är Arla! Det visste jag inte.

Satt och pratade med en granne igår och han säger att man får inte köpa mjölken som privatperson direkt från bonden längre!! Vet någon om det är sant? Det låter ju hur dumt som helst. Skulle då även bonden som äger kon vara tvungen åka in till stan och köpa sin mjölk på tetra?

Anmäl
2012-10-18 21:52 #16 av: Cristine

Det är sant Marr,man får inte köpa direkt av bonden.

Anmäl
2012-10-18 22:12 #17 av: Ghosthunter

Man ska köpa direkt från en mjölkbonde...då finns ju inga onda mellanhänder!Flört

Marr - hur mår du? När jag gick in på tråden och såg ditt inlägg #15 så var det som jag bara sögs uppåtFörvånad Väldigt märklig känsla...Förvånad

Anmäl
2012-10-18 23:34 #18 av: [KosmosBill]

Klart man inte får köpa av bonden direkt.

Råmjölk är ju mycket nyttigt om det hanteras rätt. Så råmjölk är förbjudet

Hur skulle det se ut om vi höll oss friska med bl.a. råmjölk. Vad skulle läkemedelsindustrin tjäna sina pengar på då.

Det var ju några som satte upp en illegal råmjölkautomat i Åre tidigare i år. Vilka skurkar !

Anmäl
2012-10-19 07:12 #19 av: Marr

Vi har några mjölkbönder här, ska banne mig fråga nästa gång jag far förbi.

Vad skumt Spöket med din känsla! Jo jag är i en tröttperiod, trött är jag ofta men tröttare än vanligt. Kanske sitter det en gast på mina axlar och tjatar? När du var inne här låg jag som vanligt i soffan och hade somnat. Snarkar & sover är det enda jag gör, är så trött på det med...

Fast annars mår jag bra psykiskt iallafall, Tack för din omtanke raring!Glad

Anmäl
2012-10-19 10:50 #20 av: Ghosthunter

Marr - ja mycket märklig känsla. Kanske var det ett tecken på att du måste bli piggare??Flört

Detta är nåt som jag upplever då och då. Ibland är det tvärtom....då känns det som jag faller handlöst rakt ner...som om golvet bara öppnar sig......nästan lite otäckt faktisktGlad

Anmäl
2012-10-20 07:45 #21 av: Marr

Spöket! Jag åker hellre uppåt än nedåt kan jag säga! Men är ju så förbaskat jordbunden så här "flaschar" det sällan. Tungan ute

Tänk om du kände av mig ändå och att jag var i universum en sväng i drömmens land, utan att veta det själv? Hoppas det he he! Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.