Framtiden -2012 och efter

att minnas vem du är

2012-10-15 16:30 #0 av: kristallskapare

Hej.

Jag har skapat en blogg där jag lägger upp mina kanaliseringar. Det är budskap som hjälper oss att komma ihåg vilka vi egentligen är. Att minnas är ett stort steg mot vår framtid.

Jag hoppas att de kan hjälpa fler så som det har hjälpt mig.

Besök gärna.

http://kristalluppvaknande.bloggsida.se/

Anmäl
2012-10-15 18:09 #1 av: Cristine

Fin blogg du har kristallskaparen.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-15 18:39 #2 av: kristallskapare

Tack. Vad roligt att du har hittat ditGlad

Har startat den idag.

Anmäl
2012-10-15 22:44 #3 av: Amon

Jättefin blogg! Och vilka vackra budskap! Glad

Anmäl
2012-10-16 07:44 #4 av: Marr

Men vad fint! Tycker ni som skapar sådana här bloggar är jätteduktiga. Skulle aldrig kunna göra ngt så fint och ha så mycket bra att säga. Tur då det finns sådana som du som gör det då!

Den här har jag bokmärkt. Tack kristallskapare! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-16 17:33 #5 av: Spanaren

Ska snart göra ett besök hos dig/kram

Anmäl
2012-10-16 17:35 #6 av: Spanaren

Nämen du kristallskapare ... på din sajt var jag för några dagar sedan ... tala om en slump eller inte Flört /kram

Anmäl
2012-10-16 21:29 #7 av: Cristine

#5 Vad! är du tillbaka kära vän!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-16 22:31 #8 av: [Norpan88]

Fin blogg. Bokmärkt Glad

Taste and you will see that I am a good God. ps 34:8

Anmäl
2012-11-04 18:40 #9 av: [dizzytunes]

Vackra budskap som känns fulla av ljus ! Den senaste kanaliseringen ( nr 9 ) fick mej att haja till......av igenkännande.... Kanske är detta sanningar som vi alla innerst inne vet, men glömt, och nu minns igen. Tack Kristallskapare för att du delar med dig !

Anmäl
2012-11-04 19:01 #10 av: Marr

Vill bara säga att; "Vad glad jag är för att Du kristallskaparen delar med dig till oss här på Uj, just precis som dizzytunes säger. Dizzytunes verkar också tala vårat språk! Jättekul att du också kikar in hos oss, för även du verkar ha "huvet på skaft"!

Även om man inte svarar på allt så betyder inte det att man inte läser! Ibland när man ej hinner eller kan svara¨på ngt man gillar, så försöker jag åtminstone klicka för ett bra inlägg! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-11-04 19:30 #11 av: [dizzytunes]

Tack Marr ! Det är en härlig stämning här på UJ , och jag gillar att kika in. Är väl lite av den tystlåtna typen......men jag känner att jag har en hel del gemensamt med er.

Anmäl
2012-11-05 06:25 #12 av: kristallskapare

Det är så härligt att höra att ni uppskattar budskapen. De har hjälpt mig otroligt mycket i mitt liv. Den källa jag nu kanaliserar är väldigt kärleksfull och vill oss alla så väl.

Jag arbetar dagligen med att verkligen försöka vara förändringen och stå i mitt ljus men ibland går det och ibland går det mindre bra:) meditation är nyckeln för min del, där sker det så mycket.

Det är så skönt att ha kontakt med andra som har liknande känsla inför vilka vi är.

Ha nu en underbar dag.

Anmäl
2013-01-29 23:03 #13 av: Amon

Puttar upp denna tråd. Denna sida har jag lagt bland mina favoriter! Glad

Här kommer regelbundet många vackra budskap som stämmer väl överens med budskapen från andra ställen som Saint Hilarion och Gaia Portal. Glad

Anmäl
2013-01-29 23:07 #14 av: Amon

Det senaste budskapet:

Kanalisering 29/1-2013

"Det största och djupaste inom er börjar nu sakta gro. Det frö ni burit inom er börjar nu tränga igenom er vägg av skydd som ni burit i era hjärtan. Vänta er dagar av hjärtlig storhet där ni alla kan höra er innersta sanning. Du är den du själv väntat på. Ni är de utvalda. Ni är grunden till det nya riket där kärlek är nyckeln till allt växande. Ni är er framtid. Låt varje inre önskan gå genom denna heliga bön och jag skall höra din röst:

Källans ljus. Jag kallar dig. Träd fram ur mitt innersta. Låt våra energier mötas och hör min sanna önskan. I ljuset möts vi. Kom till mitt hjärta.

Minns att du alltid kan be om assistans i ditt andliga växande. Vi finns här för att hjälpa er. Bara känn in när du behöver en hjälpande hand. Låt ljuset läka era sår. Nu är tiden att födas på nytt. Nu är tiden för mästerlig enhet och kärlek. Kalla på din inre ton. Kom hem till ditt eviga jag. Till ditt hjärta åter."

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.