Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2225 ggr
agneta-43
2012-10-14 21:36

Vad såg jag och flickan?

Antingen var det förra fredagen eller i tisdags då vi var ute mad alla barn som ett av barnen säger "Titta" och pekar upp i luften. Detta var en helt molnfri dag och vi båda ser något, jag tittar på henne och säger "ser du flygplanet?" flickan svarar "Dä ä inte plygplan, inte plygplan" och skakar på huvudet. Jag tittade igen och det var helt borta fanns inte ett spår kvar av flygplanets svans som brukar stanna kvar länge. Jag stod där och funderade ett tag på vad jag sett och kom fram till detta… Det jag såg var om man tänker sig ett plan som kan landa på vattnet, de där flytgrejerna, fast silverblanka ,så blanka att de gnistrade i skyn och den ena var under den andra. Altså om det varit ett sådant plan skulle den vridit sig ett kvarts varv och fugit på sniskan….

Man är ju van att se flygplan, därför reagerade jag inte förrän flickan svarade "dä ä inte plyglan" och minnesbilden kom till mig. Det var ju inte det eller?… men vad var det då? Har någon annan sett samma?

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
Cristine
2012-10-14 22:15
#1

Inte den modellen du målar upp öch flickan hade nog rätt när hon sade att det  att det inte var något flygplan, hon hade öga för ufon                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

agneta-43
2012-10-15 07:02
#2

Tack Cristin Glad Ja hon svarade direkt att det inte var ett flygplan, därför kollade jag direkt igen och blev väldigt förbryllad över att det inte längre fanns kvar och heller inte de vanliga spåren efter flyglan, röken efter brukar ju inte suddas ut på några sekunder precis. Det var ju så att jag tittade direkt efter hennes svar.

Det blev verkligen??????? efter det Glad

Medarbetare på Druid & Shaman 

Gahella
2012-10-15 09:22
#3

För några år sedan gjorde en mycket nära vän och jag en form av djupanalys om framtiden. Och hon med sin skicklighet fick mig att resa mycket djupt inom mig själv och under tiden antecknade hon vad jag sa. Och bla sa jag att inom några år kommer dessa skepp vara en mycket vanlig syn för oss på jorden, och det har det blivit alltmer kan man ju konstatera :)

Marr
2012-10-15 11:49
#4

Mycket intressant agneta! Glad

Barn ska man lyssna mera på, roligt att du gör det agneta! Även om inte dom heller förstår vad vi ser, så tror jag dom har kvar mycket av det som är äkta s.a.s. Vi vuxna har ju en förmåga att analysera allting och när man ingen förklaring finner så…finns det inte.

Denna iaktagelse känner inte jag igen, men man ser saker ibland som man lägger i minnesbanken för man inte känner igen det. Något som jag uppmärksammat ett par gånger i år är ljudlösa vita "tuber". Vid ena tillfället flög en av dom i åskmolnen när det åskade så häftigt att min tv-dekoder gick sönder…

Fast er upplevelse verkar ju inte vara vita tuber. Det här silverblanka låter ju som ufos. Kanske eliminerade dom chemtrails??? Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

agneta-43
2012-10-15 17:01
#5

Marr - vad är chemtrails?

Du gjorde mig vaken nu på en sak Marr, vi hörde heller inte något ljud och ja silverblanka tuber va det. Jag lyssnar mycket till barnen och har alltid gjort det Glad Jag har fått mycket härliga diskussioner genom mina barn och barnen på förskolan genom att lyssna på dem, sedan är det så sant de är så äkta. Barnen har ingen referens utan det de ser ser de och pratar efter det Glad Hemma då mina barn pratade om övernaturliga upplevelser sa jag aldrig att det inte existerade utan bejakade dem och deras upplevelser och så fortsätter jag för själv har jag fått höra att det inte finns vare sig spöken eller ufos Obestämd men det jag har sett och upplevt kan ingen ta ifrån mig.

Gahella - Jag får känslan av att du kan en hel del om detta och blir ännu mer nyfiken nu Glad men jag kan inte hjälpa att det du säger skrämmer mig, vad vet vi om dessa? Vad vill de? Har hört at det finns de som vill oss illa sedan de som är goda, men hur vet vi???

Medarbetare på Druid & Shaman 

Marr
2012-10-15 17:32
#6

Usch ja det där med chemtrails är inga roliga saker! Finns en tråd vid sidan om nu, om vad chemtrails innehåller. Till skillnad från dessa contrails som kommer som avgaser ifrån flygplan, finns det även dessa sk chemtrails som är medvetet preparerade med gifter, virus och mycoplasma etc.

Man sprayar himlen med dessa 2-4 dubbla strängar i rutmönster kors och tvärs över himlen. Dessa kan ligga kvar timvis. Sen bildas obehagliga vågmönster. Finns massor att läsa om detta och deras "samverkan" med H.A.A.R.P. i tidigare trådar härinne.

Ett stort och kontroversiellt ämne där många tycker man är konspiratorisk för att man undrar. Jag tycker det är dumt att inte undra och undersöka över sådant som verkar helt åt pipsvängen om man nu kan. Har då heller inget emot att lägga fram det man hittar mellan varven…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
agneta-43
2012-10-15 20:49
#7

Jag anser att det är sunt att vara frågvis och envis att få svar på sina frågor. Om vi inte ifrågasätter hur ska vi då få svar? Ibland måste vi också vara hemskt envisa Glad Det är nog bäst jag läser på om chementrails och contrails så jag hänger med SkämsGlad bort med fegheten och väck den nyfikenhet som faktiskt finns i mig och har gjort sedan tonåren Skrattande

Medarbetare på Druid & Shaman 

Marr
2012-10-16 07:24
#8

Mycket kloka ord agneta! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

agneta-43
2012-10-16 21:01
#9

Tack Marr Glad

Medarbetare på Druid & Shaman 

Upp till toppen
Annons: