Frågor inom ämnet söker svar

Area 51

2012-10-11 22:03 #0 av: Cristine

Håll ett öga på 6.40 och 7.38

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-10-12 08:40 #1 av: Marr

Vad jag tycker det är trevligt med modiga kaxiga människor! Konstigt att dom ej blev gripna då dom var observerade? Undrar vad det var dom hade filmat? En fallande stjärna? Näää....Obestämd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-10-12 09:32 #2 av: Gahella

Ja där har det hänt mycket under åren, både på himlen och i underjorden.

För flera år sedan var det ett TV-program där en kvinna till en avliden man som arbetat där, berättade att hon var säker på att han blev mördad och att även fler hade blivit det.

De som jobbade där fick aldrig yppa ett ord om vad det jobbade med, och hon upplevde många gånger att han mådde allt sämre när han kom hem efter avslutad arbetstid och att det var något som tryckte honom mycket. Hon sa även att hon inte visste vad som skulle hända henne själv efter detta program när hon gått ut med det här avslöjandet. Hon berättade även om en massa andra saker men det här var anledningen till att hon berättade.

Anmäl
2012-10-12 09:43 #3 av: Cristine

Har ni inte hör personen som jobbar på area 51 och som ringer in mitt i en  radiosändning och berättade vad han kunde då han grät floder? Han var väldigt uppskärrad.

Anmäl
2012-10-12 09:53 #4 av: Marr

Jo den kommer jag ihåg! Har vi inte haft den? Kan inte du hitta den igen Cristine? Gör inget om det är repris!

Måste logga ut för ska med grannen och handla. Tbaks senare i eftermiddag....

Anmäl
2012-10-12 09:59 #5 av: Gahella

Ja just det Cristine, har bara hört talas om det men inte hört honom själv då det hände

Anmäl
2012-10-12 11:19 #6 av: Cristine

Här är den

Anmäl
2012-10-12 11:39 #7 av: Gahella

Usch vill bara gråta jag med, det är verkligen otäckt och skrämmande. Har läst  förrut om dessa underjordiska baser och vad de gör där, men det var så otäckt så jag ville inte läsa så mycket.

Men även han tar upp om planerna att förinta den större delen av mänskligheten

Anmäl
2012-10-12 16:03 #8 av: Cristine

Javisst , men tänk efter... allt det här har hållit på sedan 40 talet det är bara det att  vi inte vetat om det  då det har kommit fram nu. Trots gifter i maten, i luften och i vattnet, sjukdommar de skapat i laboratorier Cancer och hiv t.ex, spridning av influenser, dödliga vaccinationer ..pengar de behållit själva som var till mat och vatten etc så har jordens befolkning ökat. Den vanliga arbetaren har delat med sig av sina futtiga slantar till fattigare länder och till andra/annat. Godheten har satt stopp hitills på de onda energierna, det verkar som de inte kan med oss vad de än hittar på.

Anmäl
2012-10-12 22:45 #9 av: Gahella

Ja de är verkligen stora svarta hål....stackarna...Obestämd

Anmäl
2012-10-13 10:04 #10 av: Marr

Ja man blir så ledsen över hans förtvivlan, vem kan klandra honom? Med sitt eget liv som insats rapporterar han det här! Viktigt är det då att så många som möjligt får höra vad han har att säga, tycker jag. Tack Cristine!

Så är det ju då att föredra att tänka kärlek till dessa "varelser"som saknar denna "medkänsla-gen". Måste säga att det är jättesvårt. Är ju glad för att blivit upplyst om att inte göda med mer aggresivitet, för har ju varit arg hela mitt liv på orättvisorna.

Sen verkar det ju vara ännu värre än vad det är och att människor inte blir precis vansinniga är väl då kanske tur...att inte alla förstår hur det ligger till...att det går lite "pö om pö" s.a.s.? eller jag vet inte...Obestämd

Fast tiden går ju fort och nu står vi här med vad det har blivit. Vill inte göda mer med arga känslor. Försöker vara medveten om det, men ibland "kokar det ju över" ändå...

Information vill jag ha ändå hur illa det än är! För vad kan man göra om man inget vet? Nä just det, ingenting...

Anmäl
2012-10-13 13:09 #11 av: Cristine

Inte göda...bästa sättet.Skrattande

Anmäl
2012-10-13 13:42 #12 av: Marr

Man får lära sig klara av information utan vrede, för veta vill man ju.

Så här ser det ut under vissa delar av Area 51 fast liknande har vi ju haft inne innan, men jag tyckte det var några väl valda ord i vissa textdelar.

http://www.youtube.com/watch?v=c-qu_cOo_Dk&feature=endscreen&NR=1

Anmäl
2012-11-07 11:03 #13 av: [cala02]

Man måste ju kunna sortera information också!

Anmäl
2012-11-07 11:17 #14 av: Marr

Ja man får lägga mycket på hyllan i bakhuvet. Ta det som passar ens tänk utifrån den man är. Sen kan man plocka in allteftersom. Det fullkomligt vimlar av information.

De bra filmerna är oftast minst 1 timme långa. Har märkt att det inte alltid är så populärt med dessa långa filmer. Synd, för det är oftast där man förstår informationen med sin helhet...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.